Strona 1 z 1

totalnie zaspaxowany, czyli jestesmy niegrzeczni.. 2.0 + 1.4

: 23 cze 2004, o 02:31
autor: wow
:zakrecony:

powiem tak... troche sie posnulismy po miescie z markosem... i warszawa przybiera coraz to lepszy obraz... coraz wiecej niezlych ulic do osiagania nieprzepisowych predkosci, bardzo fajnie sie robi... rzeklbym w tym miescie mozna dosc ciekawie spedzic wieczor :lol:

dobra... koniec dyplomacji... bylo tak: posnulismy sie troche po miescie c20rsa, zwiedzilismy ciekawsze rejony i w zasadzie kiedy mialem juz jechac do domu markos rzucil... 'ta, a moze przejedziemy sie teraz moja? :zakrecony: ' no i dobra... ruszylismy, samochod sie rozgrzal, wpadamy na prymasa a tam jakas vectra c trzyma sie i nie odpuszcza... jedziemy... tunel... zakret nr. 1, zakret nr. 2... moja dupa zjezdza z fotela, a madrala markos smieje sie spiety w szelkach w kuble... nie wiem czego mam sie lapac, ja sie slizgam a samochod jedzie jak przyklejony... nie wspomne wogole o moim wyrazie twarzy... pomieszanie :0 z :-x z :-D jedziemy... i dwa meeeeeeeeega zakretasy na prymasa... i po prostu.. ja PIEEEEEEEEEEEERDOLE, jak ten samochod trzyma sie drogi... predkosci z jakimi pokonalismy te zakrety nie w trakcie, nie na wyjsciu, ale juz na wejsciu zdeka mnie przerazily... SZOK!!! :)9 ten samochod jest totalnie zaspaxowany, zaspaxowal mnie i rozwalil na szczatki :)17 daje rade... daaaaaaje rade!!! kontrolny przejazd po siekierkowskiej tylko mnie w tym upewnil.

na tle tego co dzis zobaczylem i odczulem wszystkimi zmyslami mysle, ze calkiem rozsadne bedzie stworzenie takze drugiej puszki, z napisem np. zaspaxowalo mnie i dorzucam sie na turbo :)23 gdyz mysle, ze w miedzianej bedzie grono osob ktore bedzie chcialo doznac tych przezyc. yeah!

had fun!!! 8)

: 23 cze 2004, o 02:42
autor: !markos
taaa.. no mi sie tez podobala c20rsa :-P

a tak poza tym to nie wiem co mam powiedziec.. w sumie to przyzwyczailem sie, ze ludziom sie poca dlonie i szukaja odkreconej juz dawno cykorlapki, ale jak wow mowi, ze daje rade, to znaczy, ze tak jest :lol:

nie no kurde.. mi tez sie ten samochod nadal podoba :grin:

brakuje mu tylko... turbinki :)17
w zasadzie to brakuje 2 rzeczy. turbinki i drugiego kubla z szelkami, zeby biedacy nie spadali z fotelika :lol:

jedno ale.. jest pewna zjebka z moim samochodem i nie do konca wiem o co chodzi. nie pamietam kiedy ostatnim razem tak nieladnie sie slizgal jak dzisiaj. jedna rzecz musze zrobic na 200%: wylacznik abs, bo byly 2 nieprzyjemne sytuacje z heblami, ktore nie daja sie naciskac wtedy, kiedy sa najbardziej potrzebne.. noga jest wrecz odpychana do gory, a samochod sunie wczesniej obranym torem i nic nie da sie zrobic do momentu, az abs sie wylaczy. mam pewne podejrzenie, ze slizganiu moga byc czeciowo winne wezsze felgi, na ktorych oponka mocniej sie podwija. obejrze jutro rano oponki dokad szoruja po asfalcie, bo kiedys zdarzalo sie, ze jechalem juz napisami, a nie bieznikiem :lol: dmuchne 0.1 bara wiecej i bedzie spokoj :grin:

podsumowujac: pomimo ewidentnie za slabego silnika (chcialaby szybciej wychodzic na prosta, ale juz nie daje rady.. i tak przed zakretami redukuje ile sie da :-P) moja corsa daje rade.. jest mi cholernie przyjemnie, ze czlowiek, ktory ma najlepiej i najbardziej profesjonalnie przygotowany samochod z nas wszystkich stwierdza: daje rade. malo tego, zdaje sie, ze tomek byl troche zszokowany :lol: :lol: :lol:

: 23 cze 2004, o 03:02
autor: wow
!markos pisze:w zasadzie to brakuje 2 rzeczy. turbiki i drugiego kubla z szelkami, zeby biedacy nie spadali z fotelika :lol:
i o ile pierwsza rzecz to gadzet dla kierowcy, o tyle druga bylaby bardzo mile widziana z mojej perspektywy!!! :lol:
!markos pisze:podsumowujac: pomimo ewidentnie za slabego silnika moja corsa daje rade.
powtorze: daje rade! handling jest naprawde mega zajebisty, a markos ma zczajona corse w stopniu takim, ze potrafi to super wykorzystac. wszystko w tym samochodzie bardzo konsekwetnie jest ulozone... i zawieszenie i hamulce, ktore przy tej masie sa rewelacyjne (moje choc te same, a nawet lepsze jesli popatrzec na moj tyl nie sprawuja sie tak perfekcyjnie) i nawet te stalowki z oponka 195 - to wszystko ma sens kiedy wybieramy sie wieczorem na przejazdzke, podobalo mi sie :D
!markos pisze:jest mi cholernie przyjemnie, ze czlowiek, ktory ma najlepiej i najbardziej profesjonalnie pryzgotowany samochod z nas wszystkich stwierdza: daje rade.

:oops: uhmmm... well... i don't know... :oko:
!markos pisze:malo tego, zdaje sie, ze tomek byl troche zszokowany :lol: :lol: :lol:
troche??? troche wiecej niz troche... sporo jezdzilismy ostatnio, ale tak jak dzis to juz dawno dawno nie! bylem zdeka w szoku... bylem :)9

: 23 cze 2004, o 03:08
autor: wow
hmm... to gupie forum sciemnia godziny... przynajmniej u mnie... teraz mam 3.05 a nie 2.05... bitch!

: 23 cze 2004, o 06:11
autor: arts
nieladnie tak naginac przepisy ..... nie ma co ukrywac ze jeden i drugi bolid jest nieprzecietny :0 :0 :0 chlopaki macie zajawke yeeeeaaaaa :-D :-D

: 23 cze 2004, o 09:01
autor: sierak
Hehe ,, widzę, iż sława puszczek się rozpoczyna. Kto wie, może to i jest wyjście :-D , wrzucisz komus kilka złociszy to i ktoś tobie kiedyś wrzuci :oko: ... niezła akcja.

@markos
Ja cały czas czekam na to turbo u Ciebie i kibicuje od początku ... myśle iż nadejdzie ten dzień ... upragniony dzień gdy usłyszysz magiczne psssst :grin: .

@Flipper
Patrz co tu się dzieje, aż miło popatrzeć ... a kiedy my :placz:

: 23 cze 2004, o 09:04
autor: Flipper
No mi sie ciecha micha strasznie. Szkoda tylko, ze tak daleko od tego wszystkiego jestem :(
Kiedy my ? Hmmm..... to bardzo ciezkie pytanie, bardzo. Mysle, ze predzej ty jak ja.... moze tez sobie zalozymy puszke :-D

: 23 cze 2004, o 10:44
autor: qomo
fajnie ze kazdy idzie inna droga :grin: Dzieki temu nie bedzie takiej sytuacji jak to jest z golfami II i IV w polsce... :oko: :grin:

: 23 cze 2004, o 11:01
autor: pirat
ale fajny topic :0 No ładnie się bawią rozsądni mężczyźni po 25 roku życia hehe...
No i jak to Arts powiedział - fury obydwie zajebiste !!
szkoda, że nie zamontowaliście kamery... a może będzie jakaś relacja??

: 23 cze 2004, o 11:08
autor: endo
A jakie predkosci na zakretach byly? Ja widze, ze bede sie musial do Markosa usmiechnac bo juz kiedys mowilismy o tym i nie wierzylem, ze da rade tam tak szybko pojechac, a teraz Wow to jeszcze potwierdza.. :-D
Generalnie fajny wypasik i tak jak Qomo powiedzial - fajnie, ze jest zroznicowanie. A jak sie czyta takie relacje to az sie chce cos w swoim zrobic i napewno zaraza to innych :D 8-)

Wow: z czasem trzeba kombinowac w ustawieniach w profilu, ja mam czasem strefe czasowa na Moskwe lub inne zdzialana :-P :grin:

: 23 cze 2004, o 11:37
autor: !markos
endo pisze:A jakie predkosci na zakretach byly?
no jakie.. pamietasz o jakich mowilem? nie posunalem sie do przodu, bo szybciej sie juz nie da bez ciecia po sasiednich pasach :lol:
endo pisze:z czasem trzeba kombinowac w ustawieniach w profilu, ja mam czasem strefe czasowa na Moskwe lub inne zdzialana :-P :grin:
YEAH! DZIALA!! :grin:

: 23 cze 2004, o 11:46
autor: Porszak
mnie tez sie taki opis c20rsa i !markosa gokard(t?)a podoba. i zal mie sie robi ze mam takie balonowe oponki, chyba trzeba bedzie zmienic na 185/55 :D

@!markos powiedz jak masz ustawione zawieszenie, chodzi mi o twardosc. czekam na amorki na tyl i nie wiem jak je ustawic, a mozna to tylko zrobic przy demontazu(koni-reg. na zapadkkach). z przodu jest ustawienie najbardziej miekkie i to wystarcza do codziennego turlania. pytanie jak ustawic tyl do jazdy nazwijmy to 'torowej' 25% 50%??

: 23 cze 2004, o 11:55
autor: !markos
latwiej i bezpieczniej jezdzi sie z tylem ustawionem troche bardziej miekko niz przod. koni ma akurat wyjatkowo nietrafiona regulacje, bo z tego co wiem nie da sie tego ustawic idealnie rowno po obu stronach. poprawcie mnie jesli sie myle.
koni bedzie mialo zupelnie inna charakterystyke niz spax - musisz pojezdzic i poprobowac. na dziendobry pewnie bedzie bardzo twardo, po jakichs 2000km powinny sie juz troszke ulozyc i delikatnie zmiekna. potem mozesz regulowac tak, jak czujesz, ze jest ci najlepiej.
jak masz juz z przodu koni, to ustaw tyl na poczatek tak samo jak przod. zebys sie niechcacy nie zabil, bo tyl ci gdzies ucieknie :oko:

szczerze powiem, ze tak konkretnie jak wczoraj nie jezdzilem jeszcze na takim ustawieniu (10/5).. zwykle dokrecam mniej wiecej do 20/12, albo troszke mocniej (skala jest do 28, potem jeszcze mozna krecic, ale amortyzatory przestaja pracowac i staja sie zupelnie sztywne). moze to dlatego tak mi popiskiwal w zakretach..? :zakrecony:

: 23 cze 2004, o 11:56
autor: -=m&m=-
jak to jak ? twardo :)6 no chyba że chcesz żeby Cię tył wyprzedzał :P

: 23 cze 2004, o 11:59
autor: !markos
-=m&m=- pisze:jak to jak ? twardo :)6 no chyba że chcesz żeby Cię tył wyprzedzał :P
jest zupelnie odwrotnie niz mowisz.. :-?
za twardy tyl lubi wyprzedzac. miekki daje sie latwo kontrolowac. to tak jak na mokrym i sliskim - im bardziej miekko tym lepiej czujesz co sie dzieje z samochodem.

: 23 cze 2004, o 12:10
autor: -=m&m=-
upppppps :oops: a ja byłem święcie przekonany, że w zakrętach miękki tył będzie miał tendencję do uciekania :zakrecony:

: 23 cze 2004, o 12:11
autor: Porszak
@!markos
jesli chodzi o regulacje to j bede mial na zapadkach sa chyba 3 lub 4 ustwienia, wiec ChybA nie powinno byc problemu o jakim wspomniales(nierowne ustawiebie ba jednej osi)

w kwestii ukladania sie to fakt, te na przodzie delikatnie bardziej miekkie sie staly. ogolnie dzieki jak zaloze to sie okaze pewnie wszystko

@m&m
no wlasnie przy twardym tyle bedzie maial wieksze sklonnosci do nadsterownosci, a jesli trafi mi sie jakis dziurawy zakret :-? . hmm czas pokaze

: 23 cze 2004, o 12:21
autor: endo
!markos pisze:
endo pisze:A jakie predkosci na zakretach byly?
no jakie.. pamietasz o jakich mowilem? nie posunalem sie do przodu, bo szybciej sie juz nie da bez ciecia po sasiednich pasach :lol:
Spax perfomance corsa nie da rady? :-D :oko: Zartuje sobie, tamte byly wystarczajaco duze zeby mi kopara opadla :D to i tak dla mnie niesamowite :0
!markos pisze:
endo pisze:z czasem trzeba kombinowac w ustawieniach w profilu, ja mam czasem strefe czasowa na Moskwe lub inne zdzialana :-P :grin:
YEAH! DZIALA!! :grin:
Technika tego forum czasem poraza :grin:

: 23 cze 2004, o 12:32
autor: wow
sierak pisze:Hehe ,, widzę, iż sława puszczek się rozpoczyna. Kto wie, może to i jest wyjście :-D , wrzucisz komus kilka złociszy to i ktoś tobie kiedyś wrzuci :oko: ... niezła akcja.
dokladnie tak... i moze gdyby pomysl sie przyjal jakos sympatyczniej i latwiej byloby czasem z takim wsparciem cos wymyslic ;)
pirat pisze:szkoda, że nie zamontowaliście kamery... a może będzie jakaś relacja??
tym razem nie bedzie, ale markos zbiera doswiadczenia, rodza sie pomysly i niebawem pewnie bedzie wysyp filmikow... markos tez sladem pooh'a wzial sie za adobe - zobaczymy co z tego wyjdzie. ja ze swojej strony szykuje miejsce gdzie te wszystkie rzeczy beda mogly ujrzec swiatlo dzienne :)
endo pisze:z czasem trzeba kombinowac w ustawieniach w profilu, ja mam czasem strefe czasowa na Moskwe lub inne zdzialana
dziala :) a co do predkosci.. hmm.. tak samo wysokie jak w zeszlym roku...

: 23 cze 2004, o 22:48
autor: shreek
jednego nie rozumiem: markos ma spaxy i wow ma spaxy - dlaczego inaczej sie trzymaja te auta - a musza bo wowiq byl zaskoczony ... powiedzcie mi to....

: 23 cze 2004, o 22:49
autor: UcHO
różnica w stabilizatorach jak mniemam i w wadze przodu, no i pewnie ustawienia twardosci duzo mają do znaczenia :oko:

: 23 cze 2004, o 23:03
autor: sierak
shreek pisze:jednego nie rozumiem: markos ma spaxy i wow ma spaxy - dlaczego inaczej sie trzymaja te auta - a musza bo wowiq byl zaskoczony ... powiedzcie mi to....
markos ma 1.4 a wow 2.0. Różnica w wadze jest znaczna ...

: 23 cze 2004, o 23:10
autor: !markos
2 litry vs. 1.4, stabilziatory takie same, moja odelzona troche, a jechalem na takich samych ustawieniach jak ma wow. nie pogonilismy nigdy corsy wowa tak jak mojej, ale jak bedzie rozporka i wow poczuje lepiej samochod to napewno zobaczymy czy roznica jest duza, czy raczej marginalna. ja obstawiam ta mniejsza roznice :oko:

: 24 cze 2004, o 01:13
autor: shreek
aaa to wow jeszcze nie testowal..... spoko...

markos co bys zrobil zeby ci przod ni wyjezdzal najpierw czyli co poradzisz na podsterownosc...

: 24 cze 2004, o 11:15
autor: GUMIS2000
dlaczego Markos ma ogginał a Wow fałszywke ????

: 24 cze 2004, o 22:31
autor: shreek
GUMIS2000 pisze:dlaczego Markos ma ogginał a Wow fałszywke ????
cooo? a skad zes to wytrzasnal?

: 25 cze 2004, o 00:01
autor: !markos
gumisiowi chodzi pewnie o fotki z podpisow...

: 25 cze 2004, o 08:26
autor: shreek
nahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

: 25 cze 2004, o 08:51
autor: -=m&m=-
GUMIS2000 pisze:dlaczego Markos ma ogginał a Wow fałszywke ????
to dlaczego też ma oryginał :grin: ?