Strona 1 z 1

Gaz w Corsie.

: 13 sie 2004, o 00:46
autor: Matys
Czy spalanie 12 litrów gazu po mieście to nie za dużo jak na Corse ? :0
Jeżdże raczej dynamicznie... ale też nie ścieram opon na każdym skrzyżowaniu. :grin:
Instalacja jest juz 2 lata może czas coś wymienic lub wyrególować ? :(
Czekam na Wasze uwagi i porady. :)23

Pozdrawiam. :oko:

Re: Gaz w Corsie.

: 13 sie 2004, o 00:55
autor: qomo
Matys pisze:Czy spalanie 12 litrów gazu po mieście to nie za dużo jak na Corse ? :0
Jeżdże raczej dynamicznie... ale też nie ścieram opon na każdym skrzyżowaniu. :grin:
Instalacja jest juz 2 lata może czas coś wymienic lub wyrególować ? :(
Czekam na Wasze uwagi i porady. :)23

Pozdrawiam. :oko:
zmien wszystkie filry - koniefznie od gazu i filtr powietrza...

ale wedlugm nie 10 litrow to do zaakceptowania bedzie...moze kwestia regulacji te dwa litry..zreszta ja nie mam gazu to co ja sie odzywam :grin:

: 13 sie 2004, o 01:49
autor: pafcio
Tak jak pisał Qomo. Wymień filtry i jedz na regulacje gazu. Moja 1.4i pali 10 l wiec myśle że u Ciebie po regulacji powinno być podobnie

: 13 sie 2004, o 08:45
autor: Kurbat
sprawdz, tez parownik, moze byc do regulacji.
moze tez byc wychlastana membrana

potwierdzam powyzsze, ze 10 litrow na standardowej instalacji - normalka

: 13 sie 2004, o 09:58
autor: YAQB
Witam !

Moja 1.2 palila caly czas 9 - teraz zaczela palic 10 - i wcale nie jestem z tego dumny, ale w miedzy czasie zmienilem kapcie i geometrie mam do zrobienia, wiec opory napewno wzrosly.

A tak przy okazji - co ile przydaloby sie wymieniac elementy takie jak swiece, filty (gaz, powietrze) majac LPG ?

Pozdro

: 13 sie 2004, o 15:00
autor: gregorix
Ja wymieniam komplet(filtry, świece ,olej) co 10.000km. A co do spalania to u mnie 1,4 pali 9 litrów a w zimie 10( raczej ekonomicznie nie jeżdże)

: 13 sie 2004, o 22:43
autor: Marcin99
Jeśli masz instalke bez kompa to przy padniętej membranie w reduktorze możę wzrosnąć spalanie - jeśli komp jest to mogą być trudności w regulacji. Ogólnie przyjmuje się że po ok 100tys km są do wymiany.
Co do zmiany świec i kabli - jeśli sprawdzasz ich stan to możesz jeździć długo ja jeździłem na swoich oryginałach 20tys - a poprzedni właściciel pewnie też troche zrobił - niedawno zmieniłem na NGK wcale nie dlatego że tamte były zużyte - poprostu chciałem mieć NGK :-D .
Zaleca się częśtą zmiane profilaktycznie żeby iskra była pewna.
Mnie spala od 9 do 10l z tym że większość trasa (miasto 1/5 to góra) ale jazda mało oszczędna :oko: - skoro oszczędzam na paliwie to dlaczego mam jeździć oszczędnie :D (rekord na trasie to 7.3l/100km)
Ale jeśli masz szerokie opony a żeby jeździć bardzo dynamicznie wcale nie trzeba drzeć gume za każdym razem - wystarczy że kręcisz za każdym razem pod 6000tys obr bez deptania do dechy przy ruszaniu i 12l jmoże być jaknajbardziej uzasadnione.

: 14 sie 2004, o 22:45
autor: Bronek_84
Kurbat pisze:sprawdz, tez parownik, moze byc do regulacji.
moze tez byc wychlastana membrana

potwierdzam powyzsze, ze 10 litrow na standardowej instalacji - normalka
Zdaje się że jak membrana jest wychlastana to nie trzyma wolnych obrotów, gaśnie itp.
Nie mam gazu ale braciak ma w swoim kredensie i niejedną membranę wymienił. W końcu wymienił cały reduktor na "ten większy" i jest gitara. Wiem, że kanciak to nie corsa ale co reduktor to reduktor