Strona 1 z 1

Przekładnia kierownicza

: 13 sie 2004, o 22:51
autor: pafcio
Jakieś pół roku temu. W corsie w zawieszeniu coś zaczeło stukać. Okazało się że to przekładnia kierownicza. Więc wymienili mi na inną używaną i przestało stukac, ale strasznie cięzko kręci się kierownicą. Mam oponki 175 wiec wcale nie takie szerokie. Poradzicie co mam robić?? :(
---------------------------------------------------------------------------
#273

: 14 sie 2004, o 22:26
autor: Bronek_84
Taka rada: nie kręć w miejscu, zacznij skręcać gdy auto lekko ruszy :-P starego poloneza nigdy nie dosiadałeś? :oko: Ja mam standardowy układ kier. tzn bez wspomagania i powiem Ci, że się dość ciężko kręci jak na takie małe i lekkie autko, chociaż nie wiem co się ostatnimi czasy dzieje, że jakoś dużo lżej się kręci :0

: 15 sie 2004, o 21:22
autor: REN
na przekladni jest regulacja, jak jest za mocno skrecona to chodzi tak topornie ze na zakretach nie odbija

: 16 sie 2004, o 18:23
autor: Bronek_84
REN pisze:na przekladni jest regulacja, jak jest za mocno skrecona to chodzi tak topornie ze na zakretach nie odbija
A tak z głupa zapytam gdzie dokładnie? w którym miejscu?

: 16 sie 2004, o 20:34
autor: pafcio
Dzieki Ren za podpowiedz. Zerkne na te regulacje.

: 16 sie 2004, o 21:30
autor: REN
szczerze to nie wiem bo nigdy tego sam nie robilem ale mialem to przy zmianie maglownicy, drobna poprawka i wszystko chodzilo jak nalezy

po za tym ciezko dzialac moze takze uszkodzona maglownica