c20rsa.com - premiera! oraz update'y projektu :)
: 1 wrz 2004, o 14:19
watek zaczal sie tak...
[oryginalna wiadomosc]
z nieklamana przyjemnoscia informuje ze strona zostala odpalona...
zapraszam zatem na oficjalna (niestety tylko po angielsku) strone o c20rsie... beda tam domyslnie filmiki, zdjecia, duzo roznych rzeczy, a takze inne projekty w tym m.in. corsa markosa. na dzien dzisiejszy odpalona jest strona glowna i spec, dzis wieczorem wrzuce w media film z hamownii i po kolei bedziemy uzupelniac zawartosc. dzis jest ladna data na premiere, wiec zaczynamy...
mozecie podzielic sie z nami uwagami w tym watku. oficjalny crew w osobie: markosa, cyberpooha i mnie przyjmie wszelkie spostrzezenia
[/oryginalna wiadomosc]
...zgodnie z sugestia jednak jak nalezaloby to zrobic w pierwszym poscie podsumowanie zmian w aucie:
MODEL
corsa b, 3d, 1997, wersja fabryczna swing, x14sz, 60bhp
SILNIK
- kompletny C20LET
- kute tloki CP
- kute korby Pauter, sruby ARP
- glowica Coscast, metalowa uszczelka pod glowica
- zestaw montazowy Mathijssen, zawulkanizowane poduszki silnika
- customowa miedziana chlodnica wody
- pompa paliwa Walbro, wtryski 770cc RC, kable Magnecor, modyfikacja zaplonu na uklad bezrozdzielaczowy
UKLAD DOLOTOWY
- turbo Garett GT2871R
- customowy kolektor oraz cale orurowanie
- customowy intercooler (powstaly 3 intercoolery zanim na aucie zostal zamontowany ten finalny)
- HKS blow off
- Friedrich Motorsport top hat
- filtr ITG
UKLAD WYDECHOWY
- customowy kolektor
- customowy 3" wydech (2 tlumiki), koncowki Sebring
ELEKTRONIKA
- standalone AEM EMS
- dodatkowe zegary Omori (boost, EGT, temp i press oleju)
UKLAD NAPEDOWY
- skrzynia F28
- ATB Quaife
- konwersja skrzyni na FWD Mathijssen
- shortshifter Mathijssen
ZAWIESZENIE
- kompletne zawieszenie gwintowane Spax (customowe sprezyny przod)
- stabilizatory przod Eibach, tyl Eibach + Whiteline
- regulowane gorne lozyska McPhersona (uniball) Balance Motorsport
- regulowane katy pochylenia tylnych kol na dual angle shims SPC
- poly bushes Powerflexa
- rozporki przod i tyl Wiechers
HAMULCE
- konwersja na tarcze z tylu Mathijssen
- nawiercane tarcze Mathijssen przod i tyl: przod rozmiar Calibra Turbo, tyl rozmiar Astra F GSI
- master cylinder Calibra Turbo
- klocki EBC Red Stuff
- teflonowe przewody Goodridge
BODY
- odnowiona karoseria, nowe drzwi, tylna klapa, nowy lakier (komora silnika na bialo)
- wzmocniony przedni pas Mathijssen
- oryginalne progi Corsa GSI
- zmodyfikowany zderzak przedni Corsa GSI
- nakladka tylnej klapy irmscher
- przednie lampy Morette
- tylne lampy MHW
- maska z wlokna weglowego Performance Trim
- 16" OZ Ultraleggera z Falkenami Azenis
WNETRZE
- wnetrze w kolorze czarnym (z Corsy na 100 lecie Opla)
- zegary Corsa GSI
- deska flokowana
- przednie fotele Recaro
- 3 calowe 4 punktowe Sabelty
- kierownica Sparco
- klatka Ireco
AUDIO
- zip, zero, nada
INNE
- produkcja, montaz, strojenie PromotoR
MOC
- from zero to hero - od 60 koni do kresek z ostatniego hamowania:
Kilka zdjec z budowy zachowalo sie tutaj
Aktualne zdjecia dzieki uprzejmosci markosa tutaj
[oryginalna wiadomosc]
z nieklamana przyjemnoscia informuje ze strona zostala odpalona...
zapraszam zatem na oficjalna (niestety tylko po angielsku) strone o c20rsie... beda tam domyslnie filmiki, zdjecia, duzo roznych rzeczy, a takze inne projekty w tym m.in. corsa markosa. na dzien dzisiejszy odpalona jest strona glowna i spec, dzis wieczorem wrzuce w media film z hamownii i po kolei bedziemy uzupelniac zawartosc. dzis jest ladna data na premiere, wiec zaczynamy...
mozecie podzielic sie z nami uwagami w tym watku. oficjalny crew w osobie: markosa, cyberpooha i mnie przyjmie wszelkie spostrzezenia
[/oryginalna wiadomosc]
...zgodnie z sugestia jednak jak nalezaloby to zrobic w pierwszym poscie podsumowanie zmian w aucie:
MODEL
corsa b, 3d, 1997, wersja fabryczna swing, x14sz, 60bhp
SILNIK
- kompletny C20LET
- kute tloki CP
- kute korby Pauter, sruby ARP
- glowica Coscast, metalowa uszczelka pod glowica
- zestaw montazowy Mathijssen, zawulkanizowane poduszki silnika
- customowa miedziana chlodnica wody
- pompa paliwa Walbro, wtryski 770cc RC, kable Magnecor, modyfikacja zaplonu na uklad bezrozdzielaczowy
UKLAD DOLOTOWY
- turbo Garett GT2871R
- customowy kolektor oraz cale orurowanie
- customowy intercooler (powstaly 3 intercoolery zanim na aucie zostal zamontowany ten finalny)
- HKS blow off
- Friedrich Motorsport top hat
- filtr ITG
UKLAD WYDECHOWY
- customowy kolektor
- customowy 3" wydech (2 tlumiki), koncowki Sebring
ELEKTRONIKA
- standalone AEM EMS
- dodatkowe zegary Omori (boost, EGT, temp i press oleju)
UKLAD NAPEDOWY
- skrzynia F28
- ATB Quaife
- konwersja skrzyni na FWD Mathijssen
- shortshifter Mathijssen
ZAWIESZENIE
- kompletne zawieszenie gwintowane Spax (customowe sprezyny przod)
- stabilizatory przod Eibach, tyl Eibach + Whiteline
- regulowane gorne lozyska McPhersona (uniball) Balance Motorsport
- regulowane katy pochylenia tylnych kol na dual angle shims SPC
- poly bushes Powerflexa
- rozporki przod i tyl Wiechers
HAMULCE
- konwersja na tarcze z tylu Mathijssen
- nawiercane tarcze Mathijssen przod i tyl: przod rozmiar Calibra Turbo, tyl rozmiar Astra F GSI
- master cylinder Calibra Turbo
- klocki EBC Red Stuff
- teflonowe przewody Goodridge
BODY
- odnowiona karoseria, nowe drzwi, tylna klapa, nowy lakier (komora silnika na bialo)
- wzmocniony przedni pas Mathijssen
- oryginalne progi Corsa GSI
- zmodyfikowany zderzak przedni Corsa GSI
- nakladka tylnej klapy irmscher
- przednie lampy Morette
- tylne lampy MHW
- maska z wlokna weglowego Performance Trim
- 16" OZ Ultraleggera z Falkenami Azenis
WNETRZE
- wnetrze w kolorze czarnym (z Corsy na 100 lecie Opla)
- zegary Corsa GSI
- deska flokowana
- przednie fotele Recaro
- 3 calowe 4 punktowe Sabelty
- kierownica Sparco
- klatka Ireco
AUDIO
- zip, zero, nada
INNE
- produkcja, montaz, strojenie PromotoR
MOC
- from zero to hero - od 60 koni do kresek z ostatniego hamowania:
Kilka zdjec z budowy zachowalo sie tutaj
Aktualne zdjecia dzieki uprzejmosci markosa tutaj