Strona 1 z 1
Swap C20XE
: 18 wrz 2004, o 18:13
autor: qomo
sprawa wyglada podobnie jak w corsie b...a o tym jest duuuzo na forum
: 18 wrz 2004, o 23:01
autor: !markos
a gdzie kolega czytal sporo o zmiane na 8 zaworowke?
bo chyba nie tutaj... tutaj wsadzamy szesnastki tylko
a poza tym.. archiwum sie klania

: 19 wrz 2004, o 21:04
autor: satan
hehe i znowu zjeba

: 20 wrz 2004, o 22:56
autor: Budzio
satan pisze:hehe i znowu zjeba

Wkoncu nie byl by soba

: 20 wrz 2004, o 23:02
autor: sierak
@markos
Zrob sobie w podpisie napis "Dzień bez zjebki to dzień stracony"

: 20 wrz 2004, o 23:42
autor: AdamXXL
sierak pisze:@markos
Zrob sobie w podpisie napis "Dzień bez zjebki to dzień stracony"

a i tak trzeba przyznać, że markos nie do poznania ostatnio

.. do rany przyłóż

: 21 wrz 2004, o 01:26
autor: !markos
a mowilem, ze jak dostane moderatora na jakims forum to bede normalny
troszke inaczej sie patrzy na rozne rzeczy, nie sierak? czlowiek sie mniej denerwuje i pomysli nie 2, tylko 5 razy zanim cos napisze/poprawi/skasuje/zablokuje
ej nieeee noooo.. przeciez nie zjebalem kolegi.. qomo go odeslal do nas ze street i kolega sie nic w sumie nie dowiedzial... niech pogrzebie w archiwum, sporo juz postow o przekladkach natrzepalismy, no nie chlopaki?

: 21 wrz 2004, o 08:57
autor: sierak
markos pisze:troszke inaczej sie patrzy na rozne rzeczy, nie sierak?
dokładnie ...

: 21 wrz 2004, o 12:11
autor: scotty
Taa wiecej o tym nie gadac szkoda nerwów

: 21 wrz 2004, o 14:07
autor: GUMIS2000
Właśnie Scoty jak tam twoj swpam w corsie A z C20XE i ciekło krystalicznymi wyswietlaczami na pokładzie ????
: 21 wrz 2004, o 14:54
autor: scotty
Silnik zyje i ma sie dobrze odpalony zostal w corsie tylko bez ukladu wydechowego na samym kolektorze. Troche głośno było

.
Niestety corsa musi zostac jeszcze poddana malym zabiegom kosmetycznym tzn. malowanie komory silnika i wnetrza kabiny.
Jak skończę lakierowanie zacznę składać monsterka

.
Moze bede robil kolektor wydechowy z nierdzewki z podstawka na swistaka i tu bym prosil ekspertow o dokumentacje zdjeciową lub jakąkolwiek takiego kolektora.
PS. Mozliwa bedzie pozniej seryjna produkcja takich kolektorów dla wszystkich chetnych
: 21 wrz 2004, o 19:08
autor: GUMIS2000
scotty drogi przyjacielu a co zes uczynił z półosiami i piastami
oraz na jakiej skrzyni teraz bedzie corsa twoja smigać ???
: 21 wrz 2004, o 20:27
autor: scotty
polosie zrobione made in poland
gostek na politechnice szczecinskiej skladal
najgorsze jest to ze stop metalu z poloski corsy nie dal sie spawac wszystko bylo nabijane na tuleje i dodatkowo obspawywane wiercone otwory i spawane aby bylo jak najwiecej punktów ktore utrzymaja poloski na swoim miejscu
skrzynka standardowa F20
najgorsze ze jeszcze nie testowalem tych polosiek i nie wiem czy przy pierwszym starcie to sie nie rozsypie , no ale podobno gosc wie co robi tak wiec jest gwarancja jak-by-co.
: 21 wrz 2004, o 21:27
autor: GUMIS2000
czyli sa to przerobione półosie od corsy czykli piasty tez ??
: 21 wrz 2004, o 22:15
autor: !markos
scotty, kolektorow pod turbo tyle ilu konstruktorow..
najlatwiej zrobic skrzynkowy, ktorego pseudo ulepszona wersja jest seryjny kolektor z leta, ale najwydajnieszy jest rurowy 4-1. w miare krotkie 4 rurki pospawane z kolanek i tak wszystko powyginane, zeby turbo miescilo sie obok chlodnicy i wentylatora
przykladowy kolektor pod turbo wyglada tak:
milej pracy zycze

: 21 wrz 2004, o 23:06
autor: scotty
no markos dawaj dawaj wiecej fotek to zrobie troche szkicow i moj mistrz palnika zacznie dzialac najlepiej taki kolektor kompaktowy co by wszedl w ta szpare miedzy blokiem a chlodnica
aha jaka podstawka pod dmuchawe jest najbardziej odpowiednia ?? wszystkie maja podobne czy rozne podstawy
: 21 wrz 2004, o 23:11
autor: sierak
@markos
Ty zawsze wieczorkiem jakas fajna fotke zapodasz .. az mi sie spac idzie

: 21 wrz 2004, o 23:23
autor: !markos
@ scotty
podstawki sa chyba rozne, spawa sie w zaleznosci od tego jakie turbo masz.. ale tutaj moge sie mylic
nie ma jednego sprytnego schematu na taki kolektor. bierz do reki spawarke, kolanka, turbinke i do roboty! zdejmij chlodnice, zeby wszystko miec na wierzchu i dumaj jak to tam zmiescic

: 21 wrz 2004, o 23:46
autor: scotty
mam T2 garetta malutka szybko sie wkreca za to jest mala turbo-dziura
cos takiego montowali w roverze 620 Ti i chyba we wszystkich starych dieslach
moze cos wyrwe od niemcow jeszcze moze cos wiekszego ale sam nie wiem kurde czy od razu grubo rzezbic czy tylko tak troszeczke
: 22 wrz 2004, o 00:00
autor: !markos
ja chce kupic kkk03 z 1.8t vag...
ale dlugow mi nie pooddawali i nie mam chwilowo za co jej kupic..

: 22 wrz 2004, o 00:07
autor: AdamXXL
linka tego już kiedyś dawałem.. hakie małe domowe dłubanie puga. warto prześledzić całość z dwoma "podknięciami"
http://www.student.kun.nl/p.oonincx/205XS2.html
jako mały instruktaż

: 22 wrz 2004, o 00:33
autor: !markos
kompletnie nic z tego nie rozumiem...

: 22 wrz 2004, o 01:05
autor: AdamXXL
!markos pisze:kompletnie nic z tego nie rozumiem...

raz niewytrzymała świeca od temperatury, a raz spłynął silnik pracujący na zbyt ubogiej mieszance -> w kolejnym poprawiono to przez inne sterowanie i większe wtryski
: 22 wrz 2004, o 01:22
autor: !markos
ahas.. widzialem na fotkach co konkretnie sie spsulo, ale nie zrozumialem nic z opisu - jakis nieprzyjazny ten jezyk
jak zabiore sie za zaturbienie swojej padaki to nie podejrzewam, zebym zapomnial o czyms tak waznym jak sklad mieszanki
silnik zostanie zlozony z bardzo krotkim kolektorem ssacym, kremowymi wtryskami boscha do c20xe, sterowaniem jakas sprawdzona swinka, panewkami od risse i niewykluczone, ze nowymi polosiami
ale.. to za dluzszy czas.. wszystko mam narazie w glowie....
zaczalem od stozka

powoli przymierzam sie do zakupu turbinki.. jest do kupienia k03 i ona bardzo mi sie podoba, bo ma mala bezwladnosc, co zaowocuje brakiem dziury w momencie obrotowym
