Strona 1 z 1
Wzmacnianie karoserii - obspawanie
: 28 wrz 2004, o 21:28
autor: ThomasTsT
Siema mam pytanie w niedługim czasie bede obspawywał karoserie i mam prozbe moze ktos z was juz cus takiego robił?? w ktorych miejscach trzeba zwrocic szczegulna uwage(zastosowac szczegulne wzmocnienie) stosowac jakies wsporniki/kontowniki?? w ktorych miejscach dokładnie robic spawy??w profesjonalnym zakładzie blacharskim powiedzieli mi 500zł

ale co tam mam MIGOMATA itp wiec se sam poradze tylko musze wiedziec gdzie spawac??
Re: WZMACNIANIE KAROSERJI (OBSPAWANIE)
: 28 wrz 2004, o 22:17
autor: qomo
ThomasTsT pisze:Siema mam pytanie w niedługim czasie bede obspawywał karoserie i mam prozbe moze ktos z was juz cus takiego robił?? w ktorych miejscach trzeba zwrocic szczegulna uwage(zastosowac szczegulne wzmocnienie) stosowac jakies wsporniki/kontowniki?? w ktorych miejscach dokładnie robic spawy??w profesjonalnym zakładzie blacharskim powiedzieli mi 500zł

ale co tam mam MIGOMATA itp wiec se sam poradze tylko musze wiedziec gdzie spawac??
ja obspawalem cale nadkola u siebie do tego wszystki mocowania wachaczy i belki tylnej...wiecej nie bylo sensu - zwalszcza ze rozporki czekaja na montarz...
: 28 wrz 2004, o 22:25
autor: ThomasTsT
Masz jakies fotki??
: 28 wrz 2004, o 22:28
autor: qomo
ThomasTsT pisze:Masz jakies fotki??
tego nie mam...obspoawaj to co jest najbardziej narazone na "zwichrowanie"....nie wiem czy dobrze zrobilem ale ja czesciowo zeszlifowalem spawy....

: 28 wrz 2004, o 22:40
autor: GUMIS2000
Nie wiem moze miałem dzis bardzo zły dzień ale to jak dlamnie poroniony pomysł BO :
1 . obspawanie karoseri bez klatki to bez sensu
2 . 500 zł to bardzo mało za taką robote
3. sam to mozezsz sobie nałorzyć spawy , ALE KTORE KLASE SPAWACZA
MASZ TERAZ ZE DASZ RADE .
Fajnie a nawet bardzo fajnie jest cos samemu zrobić ale
na litosc boska , niedługo sam se bedziesz piekł chlem
szył/ sklejał buty , wedził szynke robił papier toaletowy
i syntezował mydło ?
: 28 wrz 2004, o 22:41
autor: qomo
mam nadzieje ze to nie do mnie bo ja sam nie spawalem

: 28 wrz 2004, o 22:45
autor: ThomasTsT
No ja juz czesto sam se gotuje,zawsze sobie wszystko sam szyje i naprawiam buty tez... co do spawania to skonczyłem kurs w szkole... z ocena 4+ wraz z 3 kolegami odrestaurowalismy całego Garbusa wiec to niezłe doswiadczenie...(tak mi sie wydaje)koles wzioł by 500zł a ja samemu zrobie to za 50zł!! co do wzmacnainia bez klatki TO MA SENS przy twardym zawieszeniu po pewnym czasie auto poprostu mi sie rozejdzie... rozpurka juz jest na wykonczeniu(tez sam robie) wiec jak wszsytko zloze to bedzie to solidne auto...
: 28 wrz 2004, o 23:55
autor: !markos
ThomasTsT pisze:...rozpurka juz jest na wykonczeniu(tez sam robie)...
jedna..? i to ma wystarczyc?
jesli przednie to tylko obie na raz. gorna i dolna. tyl mozesz odpuscic i obspawac tylko, byle dokladnie.
tak sobie mysle, ze samo obspawanie budy przy sztywnym zawieszeniu niewiele ci pomoze..
minimum rozporki, a najlepiej klatka jak ma byc sztywno..
fotki z obspawania fury znajdziesz na
http://www.corsaturbo.com, pogrzeb w galerii
: 29 wrz 2004, o 20:10
autor: ThomasTsT
Autem narazie niemam zamiaru jezdzic na rajdy(narazie) auto słuzy do codziennej jazdy... wiec narazie rozpurka bedzie tylko z przodu a z czasem i z tyłu(narazie musz emiec pełnometrazowy bagaznik) klatka tez narazie odpada bo jak juz muwiłem auto do codziennej jazdy... co do obspawania to i tak predzej czy puzniej musze to zrobic wiec robie najpierw to co najtaniej mnie wynosi...
: 1 paź 2004, o 10:14
autor: gregorix
@!markos: "fotki z obspawania fury znajdziesz na
http://www.corsaturbo.com, pogrzeb w galerii"
czyj pogrzeb i w której galerii?

: 1 paź 2004, o 12:24
autor: !markos
ThomasTsT pisze:...klatka tez narazie odpada bo jak juz muwiłem auto do codziennej jazdy...
ja nie mowie odrazu o klatce z dwoma krzyzami i wzmocnieniami na wysokosci drzwi.. sa znacznie prostsze konstrukcje, ktore z powodzeniem mozna stosowac w samochodzie do jezdzenia na codzien

: 1 paź 2004, o 16:36
autor: qomo