Zegary z kadeta do corsy A
: 30 paź 2004, o 16:45
Bedą pasowały zegary z kadetta E z obrotkiem do corsy A tez z obrotkiem. Bo padl mi wskaznik paliwa i temp wody 

Nie mieszaj koledze w głowie, bo zwykły licznik od kadeta jest inny od lcd.ThomasTsT pisze:Kostki sa inne... z tego co sie pytałem na szrocie... ale głowy niedam sobie uciac ...w GSI i w corsie sa inne napewno...
bastusiek pisze:A jakie kabelki trzeba odciac? wiesz moze?
Tak , to jest najpoważniejszy problem... nie do przejścia....Po co Qomo odstraszasz chłopaka. Ma ochotę sobie zmienić licznik- będzie miał obrotomierz, a Ty wipisujesz- tego się nie da, to nie pasuje....Jak bym słuchał takich jak Ty to bym seryjnym samochodem jeździł. Co to za problem spiłować te dwa mocowania?? Zostaje trzecie, na którym licznik trzyma się idealnie. Sam zresztą miałeś okazje go zobaczyć u mnie w Modlinie- lata coś....jest krzywo??qomo pisze:i jeszcze zegary od kadzia nie maja takich mocowan z boku jak corsie a
yyyyy????? raczej chodzi o to ze licnzik od kadzia WOGOLE nie ma mocowan na bokach:>kristo pisze:Tak , to jest najpoważniejszy problem... nie do przejścia....Po co Qomo odstraszasz chłopaka. Ma ochotę sobie zmienić licznik- będzie miał obrotomierz, a Ty wipisujesz- tego się nie da, to nie pasuje....Jak bym słuchał takich jak Ty to bym seryjnym samochodem jeździł. Co to za problem spiłować te dwa mocowania?? Zostaje trzecie, na którym licznik trzyma się idealnie. Sam zresztą miałeś okazje go zobaczyć u mnie w Modlinie- lata coś....jest krzywo??qomo pisze:i jeszcze zegary od kadzia nie maja takich mocowan z boku jak corsie a
a tu dalbys lepiej opis kostki od corsy bo ten zawarty w topiku "licznik" nie jest tak konkretny i nie w olejnosci pinow - dodam ze wielkokrotnie o to prosilem...kristo pisze:Nie mieszaj koledze w głowie, bo zwykły licznik od kadeta jest inny od lcd.ThomasTsT pisze:Kostki sa inne... z tego co sie pytałem na szrocie... ale głowy niedam sobie uciac ...w GSI i w corsie sa inne napewno...
Kostka od corsy ma 14 pinów, a od kadeta 12- trzeba tylko dwa piny sciąć...wsio
1Wskaźnik paliwa,
2Obrotomierz,
3Masa,
4Kontrolka świateł drogowych,
5Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej,
6+12V,
7Kontrolka ciśnienia oleju,
8Kontrolka kierunkowskazów,
9jw.,
10Kontrolka ładowania akumulatora,
11Kontrolka sprawności układu hamulcowego,
12Kontrolka hamulca awaryjnego.
Przyślij mi jeden to się coś wykombinujeqomo pisze: powiedz co zrobic zeby wskazniki od wachy i temperatury zaczely dzialac
mierzylem miernikie m itak wychodzi - jeden minus to ten co idzie od tez od podsiwtlenia i czesci zarowek a drugi ktory idzie z baku ew nadwozia?(do temperatury)kristo pisze:Przyślij mi jeden to się coś wykombinujeqomo pisze: powiedz co zrobic zeby wskazniki od wachy i temperatury zaczely dzialacJesteś pewien że to są 2 minusy i plus a nie odwrotnie??
A tu nie wiem o co ci chodzi- jaśniej prosze- dałem obraz wtyczki od kadzia analoga- o co Ty pytasz??qomo pisze:"licznik" nie jest tak konkretny i nie w olejnosci pinow -
pzdr
chodzi o konkretny opis wtyczki do corsy a czyli npkristo pisze:A tu nie wiem o co ci chodzi- jaśniej prosze- dałem obraz wtyczki od kadzia analoga- o co Ty pytasz??qomo pisze:"licznik" nie jest tak konkretny i nie w olejnosci pinow -
pzdr
napisz co konkretnie sie dzieje?? mi np lecial caly czas do konca jak mialem zle podpiety minus pod zegarami...bastusiek pisze:Nie to nie bezpiecznik bo sam wskaznik wariuje.A co by trzeba bylo przerabiac? Wtyczke? Nie orientujesz sie czy wielkosc jest taka sama?
Pare tematów niżej jest topik na 3 strony- wszystko opisaneqomo pisze: 1pin - obortek
2pin...
3pin...
i tak dalej...
tak chyba jasniej??![]()
Coś jeszcze mam Tobie przenieść z tamtego tematu??CRITERS pisze:A więc schematy: -
P1 Wskaźnik poziomu paliwa - czarrno niebieski
P2 Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej - niebieski
P4 czujnik poziomu paliwa - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika poziomu paliwa = czarno - niebieski
P5 czujnik temperatury cieczy chłodzącej - - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika temp. cieczy chłodzącej = niebieski
P7 Obrotomiesz- odchodzą od niego trzy kabelki (zielony, czarny = plus po włączeniu zapłonu i brązowy (z tego co pamiętam to masa)
H3 lampa kontrolna kierunkowskazów - z jednej strony wpływa czarno- biały a wypływa czarno-zielony
H4 lampka kontrolna ciśnienia oleju - niebieso-zielony
H5 lampka kontrolna hamulca ręcznego i układu hamulcowego - biało-brązowy
H7 lampka kontrolna ładowania akumulatora - niebiesko biały
H 20 lampka kontrolna urządzenia rozruchowego - brązowo-żółty
Brązowy wszędzie u mnie to była masa - na schemacie jest tak samo - Powoedzenia w składaniu DIGA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wskazniki ktos wczesniej przerabial zeby mialy biale tercze i zdejmujac wskazowki spiepszyl wskaznikiqomo pisze:napisz co konkretnie sie dzieje?? mi np lecial caly czas do konca jak mialem zle podpiety minus pod zegarami...bastusiek pisze:Nie to nie bezpiecznik bo sam wskaznik wariuje.A co by trzeba bylo przerabiac? Wtyczke? Nie orientujesz sie czy wielkosc jest taka sama?
ale ja tu widze 10pinowkristo pisze:Pare tematów niżej jest topik na 3 strony- wszystko opisaneqomo pisze: 1pin - obortek
2pin...
3pin...
i tak dalej...
tak chyba jasniej??![]()
Coś jeszcze mam Tobie przenieść z tamtego tematu??CRITERS pisze:A więc schematy: -
P1 Wskaźnik poziomu paliwa - czarrno niebieski
P2 Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej - niebieski
P4 czujnik poziomu paliwa - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika poziomu paliwa = czarno - niebieski
P5 czujnik temperatury cieczy chłodzącej - - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika temp. cieczy chłodzącej = niebieski
P7 Obrotomiesz- odchodzą od niego trzy kabelki (zielony, czarny = plus po włączeniu zapłonu i brązowy (z tego co pamiętam to masa)
H3 lampa kontrolna kierunkowskazów - z jednej strony wpływa czarno- biały a wypływa czarno-zielony
H4 lampka kontrolna ciśnienia oleju - niebieso-zielony
H5 lampka kontrolna hamulca ręcznego i układu hamulcowego - biało-brązowy
H7 lampka kontrolna ładowania akumulatora - niebiesko biały
H 20 lampka kontrolna urządzenia rozruchowego - brązowo-żółty
Brązowy wszędzie u mnie to była masa - na schemacie jest tak samo - Powoedzenia w składaniu DIGA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
da sie tylko trzeba kombinowac...oras jak chcesz to ja chetnie odkupie od Ciebie te zegarybastusiek pisze:Wskazniki ktos wczesniej przerabial zeby mialy biale tercze i zdejmujac wskazowki spiepszyl wskaznikiqomo pisze:napisz co konkretnie sie dzieje?? mi np lecial caly czas do konca jak mialem zle podpiety minus pod zegarami...bastusiek pisze:Nie to nie bezpiecznik bo sam wskaznik wariuje.A co by trzeba bylo przerabiac? Wtyczke? Nie orientujesz sie czy wielkosc jest taka sama?i teraz nie wiadomo co pokazuja. Ja mam wersje z obrotkiem a nie bez.Dalej nie wiem co zrobic z tymi 2 minusami w corsie A :0 czy da rade to jakos podlaczyc do tego licznika z kadziora :0