Strona 1 z 1

Zegary z kadeta do corsy A

: 30 paź 2004, o 16:45
autor: bastusiek
Bedą pasowały zegary z kadetta E z obrotkiem do corsy A tez z obrotkiem. Bo padl mi wskaznik paliwa i temp wody :oops:

: 30 paź 2004, o 17:51
autor: kristo
A może tylko bezpiecznik poszedł?? Licznik po małych modyfikacjach będzie pasował.

: 30 paź 2004, o 18:08
autor: bastusiek
Nie to nie bezpiecznik bo sam wskaznik wariuje.A co by trzeba bylo przerabiac? Wtyczke? Nie orientujesz sie czy wielkosc jest taka sama?

: 30 paź 2004, o 21:46
autor: ThomasTsT
Ja własnie bawie sie z digitalem w corsie A i chyba jakos dam se rade ... ty masz troceh mniej problemow... napewno bedzie pasował po małej modyfikacji wtyczki:)

: 30 paź 2004, o 22:56
autor: bastusiek
Thomas a nie wiesz jak to wszystko wyglada z wielkoscia? sa takie same? bo tego sie obawiam ze moga byc szersze i wyzsze :zakrecony:

: 31 paź 2004, o 10:17
autor: ThomasTsT
Kostki sa inne... z tego co sie pytałem na szrocie... ale głowy niedam sobie uciac ...w GSI i w corsie sa inne napewno...

: 31 paź 2004, o 11:47
autor: kristo
ThomasTsT pisze:Kostki sa inne... z tego co sie pytałem na szrocie... ale głowy niedam sobie uciac ...w GSI i w corsie sa inne napewno...
Nie mieszaj koledze w głowie, bo zwykły licznik od kadeta jest inny od lcd.

Kostka od corsy ma 14 pinów, a od kadeta 12- trzeba tylko dwa piny sciąć...wsio

Obrazek


1Wskaźnik paliwa,
2Obrotomierz,
3Masa,
4Kontrolka świateł drogowych,
5Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej,
6+12V,
7Kontrolka ciśnienia oleju,
8Kontrolka kierunkowskazów,
9jw.,
10Kontrolka ładowania akumulatora,
11Kontrolka sprawności układu hamulcowego,
12Kontrolka hamulca awaryjnego.

: 31 paź 2004, o 13:25
autor: bastusiek
A jakie kabelki trzeba odciac? wiesz moze?

: 31 paź 2004, o 13:53
autor: kristo
bastusiek pisze:A jakie kabelki trzeba odciac? wiesz moze?

No na logikę żeby pasowało to albo dwa z góry albo dwa z dołu. I nikt tu nie mówi o cięciu kabelków tylko pinów w kostce.

: 31 paź 2004, o 13:57
autor: bastusiek
Wielkie dzieki za info.Po wszystkich swietych zabieram sie za to.Jak cso nie bedzie mi spasowalo to bede pisal.

: 31 paź 2004, o 21:37
autor: qomo
a ja bym Ci nie radzil...

zaraz kristo napisze ze napewno to bedzie dzialac ale...wlasnie jest jedno ale...z ktorym ja do tej pory nie moge dac sobie rady...tzn we wskazniku temperatury i paliwa w corsie a dochodza dwa minusy i jeden plus...w kadecie jeden plus jeden minus - i wskaznik wtedy nie dziala - sprawdzone i przetestowane u mnie.

Jak cos to mam do sprzedania ekonomizer i wskaznik ladowanie padujacy do zegarow od kadzia :grin:

: 31 paź 2004, o 22:10
autor: bastusiek
qomo mi sa potrzebne z paliwa i temp.tego nei wiedzialem ze sa 2 sinusy.juz je wczesniej rozbieralem ale nie zwrocilem na to uwage.chyba raczej dam sobie spokuj z tymi wskaznikami z kadeta.bede dalej szukal oryginalnych do corsy.

: 1 lis 2004, o 09:15
autor: qomo
i jeszcze zegary od kadzia nie maja takich mocowan z boku jak corsie a

: 1 lis 2004, o 09:38
autor: kristo
qomo pisze:i jeszcze zegary od kadzia nie maja takich mocowan z boku jak corsie a
Tak , to jest najpoważniejszy problem... nie do przejścia....Po co Qomo odstraszasz chłopaka. Ma ochotę sobie zmienić licznik- będzie miał obrotomierz, a Ty wipisujesz- tego się nie da, to nie pasuje....Jak bym słuchał takich jak Ty to bym seryjnym samochodem jeździł. Co to za problem spiłować te dwa mocowania?? Zostaje trzecie, na którym licznik trzyma się idealnie. Sam zresztą miałeś okazje go zobaczyć u mnie w Modlinie- lata coś....jest krzywo?? :oko:

: 1 lis 2004, o 09:47
autor: qomo
kristo pisze:
qomo pisze:i jeszcze zegary od kadzia nie maja takich mocowan z boku jak corsie a
Tak , to jest najpoważniejszy problem... nie do przejścia....Po co Qomo odstraszasz chłopaka. Ma ochotę sobie zmienić licznik- będzie miał obrotomierz, a Ty wipisujesz- tego się nie da, to nie pasuje....Jak bym słuchał takich jak Ty to bym seryjnym samochodem jeździł. Co to za problem spiłować te dwa mocowania?? Zostaje trzecie, na którym licznik trzyma się idealnie. Sam zresztą miałeś okazje go zobaczyć u mnie w Modlinie- lata coś....jest krzywo?? :oko:
yyyyy????? raczej chodzi o to ze licnzik od kadzia WOGOLE nie ma mocowan na bokach:>

i sie nie unos tylko lepiej powiedz co zrobic zeby wskazniki od wachy i temperatury zaczely dzialac :oko:
kristo pisze:
ThomasTsT pisze:Kostki sa inne... z tego co sie pytałem na szrocie... ale głowy niedam sobie uciac ...w GSI i w corsie sa inne napewno...
Nie mieszaj koledze w głowie, bo zwykły licznik od kadeta jest inny od lcd.

Kostka od corsy ma 14 pinów, a od kadeta 12- trzeba tylko dwa piny sciąć...wsio

Obrazek


1Wskaźnik paliwa,
2Obrotomierz,
3Masa,
4Kontrolka świateł drogowych,
5Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej,
6+12V,
7Kontrolka ciśnienia oleju,
8Kontrolka kierunkowskazów,
9jw.,
10Kontrolka ładowania akumulatora,
11Kontrolka sprawności układu hamulcowego,
12Kontrolka hamulca awaryjnego.
a tu dalbys lepiej opis kostki od corsy bo ten zawarty w topiku "licznik" nie jest tak konkretny i nie w olejnosci pinow - dodam ze wielkokrotnie o to prosilem...

pzdr

: 1 lis 2004, o 09:51
autor: kristo
qomo pisze: powiedz co zrobic zeby wskazniki od wachy i temperatury zaczely dzialac :oko:
Przyślij mi jeden to się coś wykombinuje :grin: Jesteś pewien że to są 2 minusy i plus a nie odwrotnie??

: 1 lis 2004, o 09:55
autor: qomo
kristo pisze:
qomo pisze: powiedz co zrobic zeby wskazniki od wachy i temperatury zaczely dzialac :oko:
Przyślij mi jeden to się coś wykombinuje :grin: Jesteś pewien że to są 2 minusy i plus a nie odwrotnie??
mierzylem miernikie m itak wychodzi - jeden minus to ten co idzie od tez od podsiwtlenia i czesci zarowek a drugi ktory idzie z baku ew nadwozia?(do temperatury)

: 1 lis 2004, o 09:55
autor: kristo
qomo pisze:"licznik" nie jest tak konkretny i nie w olejnosci pinow -

pzdr
A tu nie wiem o co ci chodzi- jaśniej prosze- dałem obraz wtyczki od kadzia analoga- o co Ty pytasz??

: 1 lis 2004, o 10:07
autor: qomo
kristo pisze:
qomo pisze:"licznik" nie jest tak konkretny i nie w olejnosci pinow -

pzdr
A tu nie wiem o co ci chodzi- jaśniej prosze- dałem obraz wtyczki od kadzia analoga- o co Ty pytasz??
chodzi o konkretny opis wtyczki do corsy a czyli np

1pin - obortek
2pin...
3pin...
i tak dalej...

tak chyba jasniej?? :oko: :grin:

: 1 lis 2004, o 10:08
autor: qomo
bastusiek pisze:Nie to nie bezpiecznik bo sam wskaznik wariuje.A co by trzeba bylo przerabiac? Wtyczke? Nie orientujesz sie czy wielkosc jest taka sama?
napisz co konkretnie sie dzieje?? mi np lecial caly czas do konca jak mialem zle podpiety minus pod zegarami...

: 1 lis 2004, o 12:41
autor: kristo
qomo pisze: 1pin - obortek
2pin...
3pin...
i tak dalej...

tak chyba jasniej?? :oko: :grin:
Pare tematów niżej jest topik na 3 strony- wszystko opisane
CRITERS pisze:A więc schematy: -
P1 Wskaźnik poziomu paliwa - czarrno niebieski
P2 Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej - niebieski
P4 czujnik poziomu paliwa - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika poziomu paliwa = czarno - niebieski
P5 czujnik temperatury cieczy chłodzącej - - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika temp. cieczy chłodzącej = niebieski
P7 Obrotomiesz- odchodzą od niego trzy kabelki (zielony, czarny = plus po włączeniu zapłonu i brązowy (z tego co pamiętam to masa)
H3 lampa kontrolna kierunkowskazów - z jednej strony wpływa czarno- biały a wypływa czarno-zielony
H4 lampka kontrolna ciśnienia oleju - niebieso-zielony
H5 lampka kontrolna hamulca ręcznego i układu hamulcowego - biało-brązowy
H7 lampka kontrolna ładowania akumulatora - niebiesko biały
H 20 lampka kontrolna urządzenia rozruchowego - brązowo-żółty
Brązowy wszędzie u mnie to była masa - na schemacie jest tak samo - Powoedzenia w składaniu DIGA :D :D :D :D :D :D :D :D
Coś jeszcze mam Tobie przenieść z tamtego tematu?? :oko:

: 1 lis 2004, o 18:04
autor: bastusiek
qomo pisze:
bastusiek pisze:Nie to nie bezpiecznik bo sam wskaznik wariuje.A co by trzeba bylo przerabiac? Wtyczke? Nie orientujesz sie czy wielkosc jest taka sama?
napisz co konkretnie sie dzieje?? mi np lecial caly czas do konca jak mialem zle podpiety minus pod zegarami...
Wskazniki ktos wczesniej przerabial zeby mialy biale tercze i zdejmujac wskazowki spiepszyl wskazniki :-( i teraz nie wiadomo co pokazuja. Ja mam wersje z obrotkiem a nie bez.Dalej nie wiem co zrobic z tymi 2 minusami w corsie A :0 czy da rade to jakos podlaczyc do tego licznika z kadziora :0

: 1 lis 2004, o 22:16
autor: qomo
kristo pisze:
qomo pisze: 1pin - obortek
2pin...
3pin...
i tak dalej...

tak chyba jasniej?? :oko: :grin:
Pare tematów niżej jest topik na 3 strony- wszystko opisane
CRITERS pisze:A więc schematy: -
P1 Wskaźnik poziomu paliwa - czarrno niebieski
P2 Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej - niebieski
P4 czujnik poziomu paliwa - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika poziomu paliwa = czarno - niebieski
P5 czujnik temperatury cieczy chłodzącej - - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika temp. cieczy chłodzącej = niebieski
P7 Obrotomiesz- odchodzą od niego trzy kabelki (zielony, czarny = plus po włączeniu zapłonu i brązowy (z tego co pamiętam to masa)
H3 lampa kontrolna kierunkowskazów - z jednej strony wpływa czarno- biały a wypływa czarno-zielony
H4 lampka kontrolna ciśnienia oleju - niebieso-zielony
H5 lampka kontrolna hamulca ręcznego i układu hamulcowego - biało-brązowy
H7 lampka kontrolna ładowania akumulatora - niebiesko biały
H 20 lampka kontrolna urządzenia rozruchowego - brązowo-żółty
Brązowy wszędzie u mnie to była masa - na schemacie jest tak samo - Powoedzenia w składaniu DIGA :D :D :D :D :D :D :D :D
Coś jeszcze mam Tobie przenieść z tamtego tematu?? :oko:
ale ja tu widze 10pinow :oko: - zreszta nie wazne ja zrobilem to sam ale chcialem zeby bylo do archiwum - cos w stylu opisu ze strony klubu Kadzia
bastusiek pisze:
qomo pisze:
bastusiek pisze:Nie to nie bezpiecznik bo sam wskaznik wariuje.A co by trzeba bylo przerabiac? Wtyczke? Nie orientujesz sie czy wielkosc jest taka sama?
napisz co konkretnie sie dzieje?? mi np lecial caly czas do konca jak mialem zle podpiety minus pod zegarami...
Wskazniki ktos wczesniej przerabial zeby mialy biale tercze i zdejmujac wskazowki spiepszyl wskazniki :-( i teraz nie wiadomo co pokazuja. Ja mam wersje z obrotkiem a nie bez.Dalej nie wiem co zrobic z tymi 2 minusami w corsie A :0 czy da rade to jakos podlaczyc do tego licznika z kadziora :0
da sie tylko trzeba kombinowac...oras jak chcesz to ja chetnie odkupie od Ciebie te zegary :grin: