Strona 1 z 1
Demontaż zegarów w corsie A
: 29 lis 2004, o 18:00
autor: Sznaps
Wykręcam 4 śruby i zdejmuję obudowę. Wykręcam dalej 3 śruby i zegary są odkręcone ale trzyma je coś z tyłu. Jak mam je odpiąć od tego co je trzyma (kable zapewne), nie bardzo mam jak się dostać do podpięć panelu z tyłu. Zapewne banalne

Pozdrawiam.
Re: Demontaż zegarów w corsie a - pytanie
: 29 lis 2004, o 18:07
autor: AdamXXL
Sznaps pisze:Wykręcam 4 śruby i zdejmuję obudowę. Wykręcam dalej 3 śruby i zegary są odkręcone ale trzyma je coś z tyłu. Jak mam je odpiąć od tego co je trzyma (kable zapewne), nie bardzo mam jak się dostać do podpięć panelu z tyłu. Zapewne banalne

Pozdrawiam.
zapewnie linka idoąca od skrzyni -> można wykręcić i wysuną się wskaźniki dalej
: 29 lis 2004, o 19:22
autor: pedr0s
A po co demontować pułke zeby zegary wyjąć ?? Po podwarzeniu licznika wyjmujesz go normlanie jest tylko trzymany na kostce ( wiązka kabli ) i na lince obrtotomierza prędkosci
: 29 lis 2004, o 19:35
autor: Anal
pedr0s pisze:A po co demontować pułke zeby zegary wyjąć ?? Po podwarzeniu licznika wyjmujesz go normlanie jest tylko trzymany na kostce ( wiązka kabli ) i na lince obrtotomierza prędkosci
w desce przed liftem tak jest w desce po lifcie licznik jest przykręcany.
: 29 lis 2004, o 19:36
autor: Sznaps
ale sęk w tym, że nie mogę go wyjąć bo trzyma go od tyłu. Nie mogę tam ręki wsadzić żeby poodpinać wszystko bo nie ma takiego prześwitu.Luz jest taki tylko że mogę zegary zdjąć z tych dolnych trzymadel ale ani go obrócić ani chociażby wyjąć z wnęki nie mogę bo go trzyma z tyłu.
: 29 lis 2004, o 19:38
autor: qomo
Sznaps pisze:ale sęk w tym, że nie mogę go wyjąć bo trzyma go od tyłu. Nie mogę tam ręki wsadzić żeby poodpinać wszystko bo nie ma takiego prześwitu.Luz jest taki tylko że mogę zegary zdjąć z tych dolnych trzymadel ale ani go obrócić ani chociażby wyjąć z wnęki nie mogę bo go trzyma z tyłu.
o0dkrec linke od skrzyni
: 29 lis 2004, o 21:49
autor: pedr0s
Zwracam honor przepraszam nie wiedziałem ze chodzi o wersje po liftungu