Strona 1 z 1
c20ne czy c20xe
: 12 sty 2005, o 01:14
autor: Hiv
Zastanawiam się który silnik bedzie lepszy:
Ten poniżej czy "normalny" c20xe?
Kilka info o 8V:
odciazone kolo zamachowe oraz wal korbowy,
wydajniejsze wtryskiwacze oraz regulator cisnienia paliwa,
kolektor ssacy LEXMAUL,
polerowane kanaly dolotu i wylotu ( 142kM i 192 Nm)

: 12 sty 2005, o 01:57
autor: scotty
pomysl lepiej juz o 24v

: 12 sty 2005, o 07:56
autor: kozzi
c20xe bo podobno to najlepszy silnik wyprodukowany przez fabryki Opla

no i .............. ładniej wygląda

: 12 sty 2005, o 09:45
autor: Hiv
kozzi pisze:c20xe bo podobno to najlepszy silnik wyprodukowany przez fabryki Opla

No właśnie, co do tej wypowiedzi, to ja się spotkałem z kilkoma opiniami w moich stronach, że to też jeden z najbardziej awaryjnych silników u opla a miano silnika nie do zajeżdżenia ma właśnie c20ne. A jeśli oba będą miały przebiegi w okolicach 150k silniki zadbane ale nic nie robione w nich do tej pory, to który mi dłużej posłuży? Ja niestety dość dużo jeżdże - grubo ponad 20k rocznie, może bliżej 30 nawet...
Generalnie chodzi o silnik jaki mam mieć w calibrze albo astrze. Niestety potrzebuje większego auta

: 12 sty 2005, o 11:31
autor: scotty
jak jezdzisz duzo to kup diesla, ja swoja astra 1.7 D mam juz nakrecone 550K i dalej jezdzi

a jezeli mialbym wybierac miedzy tymi dwoma jednostkami
to do ekonomii i wytrzymalosci jest tylko jeden zwyciezca 8v
silnik jest nie dozajezdzenia jak sie go normalnie eksploatuje
: 12 sty 2005, o 11:51
autor: AdamXXL
c20xe jest śliczny ma sporo mocy, ale do eksploatacji ja osobiście wolałbym 8v ale tylko ze względu na koszty i dostępność części.
: 12 sty 2005, o 18:59
autor: GUMIS2000
no ale jak sie wezmie pod uwage ze X16XE ma 106 a tu C20NE ma 115
to mamy zblizone moce a C20NE jest cięrzszy .
: 12 sty 2005, o 20:00
autor: !markos
@ gumis
skad ci sie wzielo 16xe...?
@ hiv
jak ma byc econo to wybor jest dosc oczywisty - tylko c20ne. tyle, ze w cali, albo w astrze cie to zaboli, bo samochod ledwo bedzie jezdzil

: 12 sty 2005, o 20:13
autor: wow
lepszy jest c20xe bo jest mocniejszy... jak widac na przykladzie nawet tego ne ktore pokazales ciezko jest nadrobic ta roznice mocy, ale... 8v jest na pewno tansze w eksploatacji: rozrzad, itp. prawda jest takze to ze ne jest dobrym silnikiem, na pewno trwalym... duze przebiegi robia i niezle sie trzymaja... c20xe awaryjny? na pewno nie... tam nie ma co sie psuc, lol - tak prosty jest

jeszcze pozostaje pytanie czy chcesz to na swapa czy chcesz kupic samochod z takim silnikiem? bo jak na swapa to spox bierz ne, bo fajnie dlubane i spox starczy tej mocy. ale jesli chcesz miec to w wiekszym samochodzie to moze jednak xe... markos dobrze powiedzial

: 12 sty 2005, o 20:44
autor: GUMIS2000
!markos pisze:@ gumis
skad ci sie wzielo 16xe...?
jako alternatywa
: 12 sty 2005, o 21:44
autor: Hiv
wow pisze:lepszy jest c20xe bo jest mocniejszy... jak widac na przykladzie nawet tego ne ktore pokazales ciezko jest nadrobic ta roznice mocy, ale... 8v jest na pewno tansze w eksploatacji: rozrzad, itp. prawda jest takze to ze ne jest dobrym silnikiem, na pewno trwalym... duze przebiegi robia i niezle sie trzymaja... c20xe awaryjny? na pewno nie... tam nie ma co sie psuc, lol - tak prosty jest

jeszcze pozostaje pytanie czy chcesz to na swapa czy chcesz kupic samochod z takim silnikiem? bo jak na swapa to spox bierz ne, bo fajnie dlubane i spox starczy tej mocy. ale jesli chcesz miec to w wiekszym samochodzie to moze jednak xe... markos dobrze powiedzial

Najpierw miał być swap ale jednak potrzeba mi czegoś większego. To będzie calibra chyba, że trafi się ładna astra GSi. To oczywiście jeszcze troche ale powoli rozważam wszystkie za i przeciw. Wiem, że trudno będzie znaleźć coś z przebiegiem mniejszym niż 100k więc stąd moje dylematy
