Swap - C16SE :)
: 24 sty 2005, o 11:18
No to kolejny wątek o przygotowaniu do swapa - i UWAGA:
NIE NA 2.0 - najważniejszy element już jest czyli C16SE w garażu (fotki zrobie jak ktoś będzie miał możłiwość wrzucić na serwer to pokaże - ale dopiero w środe).
Trochę danych:
94r. - według niemieckich dokumentów zakupu ma przejchane 80tys km.
100KM przy 5800 obr/min
135NM przy 3400 obr/min
Silniczek został przywieziony wczoraj - podróż trawała 12 godzin - 400km w jedną strone - koszt podróży to 150zł (lpg plus płatna autostrada)
Koszt silnika to 1200zł (z fakturką)
Co do kompletu to brakuje mi tylko pompy paliwa (odpowiednie ogłosznie już jest) DISa i czujnika położenia wału (które pójdą od mojego silniczka).
Pozatym komp, wtyczki są - papierek też jest.
Zastanawiam się nad wymianą skrzyni biegów z f13wr główne 4.18 na tą samą ale z przełożeniem conajmniej 3.94 - jeśli ktoś jest zainteresowany moją skrzynką albo ma do sprzedania taką z 3.94 (może być też przełożenie 3.74) to proszę o info.
Wielkie podziękowania:
dla AdamaXXL bez którego pewnie niemiałbym tego silniczka.
I dla Zynia, który dotrzymał towarzystwa i służył fachową poradą.
Wszelkie prace będe dokumentował aparatem.
Najbliższy plan to przygotować silniczek - czyli wyczyszczenie (chociaż poza korozją na bloku jest super) - wymiana uszczelki pod miską olejową bo jest mały wyciek - przy okazji wyczyści się ją od środka ze starego oleju.
Silnik leżał pół roku - to trzeba będzie zalać cylindry naftą. Przygotowanie wiązki bo mam od silnika 1.8 i wszyskie wtyczki od c16se (tylko że były kbale ucięte przy silniku i przy kompie) .
Musze jeszcze rozwiązać jeden problem: kolektor wydechowy od c16se zakończony jest dwoma otworami a oryginalnie w corsie 1.
Przewidywany termin przeszczepu - drugi tydzień Lutego (zobaczymy jak wyjdze).
Zyczcie szczęścia
NIE NA 2.0 - najważniejszy element już jest czyli C16SE w garażu (fotki zrobie jak ktoś będzie miał możłiwość wrzucić na serwer to pokaże - ale dopiero w środe).
Trochę danych:
94r. - według niemieckich dokumentów zakupu ma przejchane 80tys km.
100KM przy 5800 obr/min
135NM przy 3400 obr/min
Silniczek został przywieziony wczoraj - podróż trawała 12 godzin - 400km w jedną strone - koszt podróży to 150zł (lpg plus płatna autostrada)
Koszt silnika to 1200zł (z fakturką)
Co do kompletu to brakuje mi tylko pompy paliwa (odpowiednie ogłosznie już jest) DISa i czujnika położenia wału (które pójdą od mojego silniczka).
Pozatym komp, wtyczki są - papierek też jest.
Zastanawiam się nad wymianą skrzyni biegów z f13wr główne 4.18 na tą samą ale z przełożeniem conajmniej 3.94 - jeśli ktoś jest zainteresowany moją skrzynką albo ma do sprzedania taką z 3.94 (może być też przełożenie 3.74) to proszę o info.
Wielkie podziękowania:
dla AdamaXXL bez którego pewnie niemiałbym tego silniczka.
I dla Zynia, który dotrzymał towarzystwa i służył fachową poradą.
Wszelkie prace będe dokumentował aparatem.
Najbliższy plan to przygotować silniczek - czyli wyczyszczenie (chociaż poza korozją na bloku jest super) - wymiana uszczelki pod miską olejową bo jest mały wyciek - przy okazji wyczyści się ją od środka ze starego oleju.
Silnik leżał pół roku - to trzeba będzie zalać cylindry naftą. Przygotowanie wiązki bo mam od silnika 1.8 i wszyskie wtyczki od c16se (tylko że były kbale ucięte przy silniku i przy kompie) .
Musze jeszcze rozwiązać jeden problem: kolektor wydechowy od c16se zakończony jest dwoma otworami a oryginalnie w corsie 1.
Przewidywany termin przeszczepu - drugi tydzień Lutego (zobaczymy jak wyjdze).
Zyczcie szczęścia