Strona 1 z 2
Tani zawias do corsy
: 31 sty 2005, o 23:01
autor: radzio_gsi
Wiem ze najlepiej by bylo zamontowac proflexa ewentualnie bilstaina ale niestety nie mam kasy na nowa zawieche, wiec zwracam sie z pytaniem do was, co mozecie polecic do 800zl ?
p.s. sory ze zakladam tyle tematow
: 31 sty 2005, o 23:19
autor: Hiv
Ja załozyłem ostatno al-ko i jestem BARDZO zadowolony
Za same amorki dałem 710PLN...
: 1 lut 2005, o 00:17
autor: !markos
do 800pln nic.. tak szczerze.. 1400+ i mozemy pogadac
ma byc dobrze na dlugo, czy dobrze na chwilke? jak ma byc na chwilke (bo zaraz ci sie zachce wiecej) to kup to co ma hiv. jak ma byc dobrze dobrze, to dozbieraj i kup DOBRE amortyzatory.
: 1 lut 2005, o 00:31
autor: Kurbat
: 1 lut 2005, o 00:39
autor: Hiv
!markos pisze:do 800pln nic.. tak szczerze.. 1400+ i mozemy pogadac
ma byc dobrze na dlugo, czy dobrze na chwilke? jak ma byc na chwilke (bo zaraz ci sie zachce wiecej) to kup to co ma hiv. jak ma byc dobrze dobrze, to dozbieraj i kup DOBRE amortyzatory.
@markos
To za 1400 to co takiego? Sachs Adwantage? W czym one niby takie lepsze?
Ja uważam że mam badzo ok zawieszkę

Plomby nie wypadają, drogi trzyma sie swietnie. A i cena calkiem przyzwoita! Jak przeczytasz to co dał kurbat to dołoz do tego jeszcze opcje al-ko. Naprawde sztywne amorki. Dedykowane do GSi są na prawdę ok. 24miesiace gwarancji bez llimitu kilometrow.
Jesli nie masz kilku tysiecy PLN to mysle ze ciezko szukac lepszej opcji

Są też krótsze alko do krotszych springow. Jak dobrze poszukasz to moze ci ktos to przywiezie na zamowienie. Ale cena skoczy i to sporo do góry...
: 1 lut 2005, o 01:01
autor: !markos
napisalem 1400PLUS co oznacza, ze mowimy np o bilsteinach b6, ktore sa niewatpliwie lepsze i trwalsze od al-ko za 700 zeta

: 1 lut 2005, o 01:06
autor: Hiv
!markos pisze:napisalem 1400PLUS co oznacza, ze mowimy np o bilsteinach b6, ktore sa niewatpliwie lepsze i trwalsze od al-ko za 700 zeta

Chłopak napisał 800... To mu doradź za 800... Ale skoro się w tym przedziale cenowym nie orientujesz to daj powiedzieć innym
A co do amorków to jest też KYB. Bardzo chwalona. miałem wcześniej takie i bylem zadowolony. Jest też model KYB z regulowaną twardością pracy amorka

Też trzeba troszke poszukać

: 1 lut 2005, o 01:16
autor: !markos
no owszem.. jest taki kyb. fajny bardzo. nazywa sie agx i kosztuje sporo wiecej niz komplet b6
w zasadzie to kosztuje prawie tyle co komplet regulowanego spaxa..
na przedziale 800- sie nie znam, sory

: 1 lut 2005, o 01:18
autor: Hiv
: 1 lut 2005, o 04:12
autor: Corstek
bilsteiny b6/b8 (w corsie to jedne i te same) u goscia sciagajacego z niemiec (MTSbilstein) 1500zl komplet oczywiscie.
Z tym Panem dobrze sie robi ineresy, szczeze moge polecic.
: 1 lut 2005, o 08:45
autor: kamiloooo
: 1 lut 2005, o 09:10
autor: kristo
Hiv pisze:
Ja uważam że mam badzo ok zawieszkę

Plomby nie wypadają, drogi trzyma sie swietnie.
Poczekaj lepiej z ocenami aż zrobimy testy porównawcze między pachołkami
Hiv pisze:
al-ko. Dedykowane do GSi są na prawdę ok.
Z tego co się dowiedziałem i co jest w katalogu AL-KO nie ma rozłamu u nich na zwykła corsa/ GSi
Hiv pisze:
Jesli nie masz kilku tysiecy PLN to mysle ze ciezko szukac lepszej opcji

...
Wystarczy poszukać- Basista chce sprzedać swój gwint, Sierak coś wspominał- a ma prawie nowy...
: 1 lut 2005, o 09:26
autor: radzio_gsi
ej to wlasnie jak ktos ma fajna uzywke to niech pisze na gg 2132399 lub pw
: 1 lut 2005, o 09:47
autor: !markos
sam sobie poszukaj czlowieq... ja szukam x16xe, tez mam czekac az zastuka do mnie do drzwi? rozjebales mnie teraz

: 1 lut 2005, o 09:58
autor: Hiv
kristo pisze:
Poczekaj lepiej z ocenami aż zrobimy testy porównawcze między pachołkami
Miedzy pacholkami jezdze od swieta i nie w tym celu robilem zawieszenie. Na moje potrzeby jest OK.
kristo pisze:
Z tego co się dowiedziałem i co jest w katalogu AL-KO nie ma rozłamu u nich na zwykła corsa/ GSi
To masz jakiś kiepski katalog. Ja sie w różne napatrzyłem i nie wszędzie ale akurat u al-ko jest. TO NIE JEST TO SAMO ZAWIESZENIE CO W 1.2 np!
kristo pisze:
Wystarczy poszukać- Basista chce sprzedać swój gwint, Sierak coś wspominał- a ma prawie nowy...
Ale kolega chciał nowe czy PRAWIE nowe???
: 1 lut 2005, o 10:03
autor: !markos
kolega chcial przede wszystkim dobre, a zakup uzywki moze byc rozsadniejszy niz kupienie samych zupelnie przecietnych amortyzatorow..
: 1 lut 2005, o 10:06
autor: Hiv
Nie zauwazylem...
Napisal ze na dobre to go niestety nie stac...
To w wielu przypadkach jest kryterium wyboru..
To ja moze z innej beczki troche. Nie chce obnizac auta ale utwardzic zawieszenie. Domyslam sie ze trzeba byloby sie zajaz sprezynami, mam racje?
: 1 lut 2005, o 10:21
autor: !markos
nie masz, trzeba sie zajac DOBRYMI amortyzatorami. samo oslabienie zdolnosci przyjmowania uderzen (czyli utwardzenie sprezyn) jest kiepskim pomyslem, samochod bedzie skakal jak pilka. porzadny amortyzator z DOBRYM tlumieniem, a najlepiej z regulacja do cywilnych sprezyn to zajebiste polaczenie. jak chcesz miec nadal cywila, ale ze sportowymi aspiracjami to kup sprezyny eibacha - lepszych jeszcze nikt nie wymyslil

: 1 lut 2005, o 11:12
autor: Hiv
Mnie chodzi bardziej np. o wychylanie się auta na zakrętach. Tu to czasem nie sprezyna bedziemiala wiecej do powiedzenia?
: 1 lut 2005, o 11:31
autor: arts
dobry czlowieku wystarczy sie dobrze rozgladac to mozna i na gwint trafic

jak chcesz to moge ci podeslac gwint bo dla siebie juz kupilem a drugi mam na oku

: 1 lut 2005, o 11:33
autor: Hiv
!markos pisze:nie masz, trzeba sie zajac DOBRYMI amortyzatorami. samo oslabienie zdolnosci przyjmowania uderzen (czyli utwardzenie sprezyn) jest kiepskim pomyslem, samochod bedzie skakal jak pilka. porzadny amortyzator z DOBRYM tlumieniem, a najlepiej z regulacja do cywilnych sprezyn to zajebiste polaczenie. jak chcesz miec nadal cywila, ale ze sportowymi aspiracjami to kup sprezyny eibacha - lepszych jeszcze nikt nie wymyslil

Mówisz o czyms takim np.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=41061394
A może takim, tylko, że to do GSi nie podejdzie...
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=84013
: 1 lut 2005, o 15:42
autor: baca358
Eibach jest de best sam jeżdze na takich -35 tylko że z amorkami sapx i to jest juz mistrzostwo

Spczątku jeździłem na seyjnych amorkach z tymi spręzynami i bardzo szybko sie skończyły amortyzatory, ale to żadne czary:)
: 1 lut 2005, o 19:32
autor: =JUHol=
czemu ma nie podchodzic? 1,4 1,6 bardziej chwyt marketingowy niz jakas roznica miedzy sprezynami... bo gsi to od razu drozej bo sportowe auto...
: 1 lut 2005, o 23:10
autor: Kurbat
czekaj markos, to jak w końcu lepeij żeby było "cywilnie ze sportowym zacięciem"
dobre amorki b6+seria na sprężynach
!markos pisze: nie masz, trzeba sie zajac DOBRYMI amortyzatorami. samo oslabienie zdolnosci przyjmowania uderzen (czyli utwardzenie sprezyn) jest kiepskim pomyslem, samochod bedzie skakal jak pilka. porzadny amortyzator z DOBRYM tlumieniem, a najlepiej z regulacja do cywilnych sprezyn to zajebiste polaczenie.

/quote]
czy sprężyny eibach + seryjne amory ?
!markos pisze: jak chcesz miec nadal cywila, ale ze sportowymi aspiracjami to kup sprezyny eibacha - lepszych jeszcze nikt nie wymyslil


: 1 lut 2005, o 23:29
autor: !markos
cierpliwy jestem dzisiaj.. wyjatkowo.. wiec Ci odpowiem:
najwazniejsze sa amortyzatory i to odrazu wymieniamy, bo seria nadaje sie do jezdzenia po bulki, zeby sie nie poobijaly w bagazniku. jesli mowimy o jeszcze lepszym rozwiazaniu to amortyzatory, ktore wczesniej kupilismy, wzbogacamy o dobre sprezyny (niech to bedzie ten eibach). teraz jasniej?
ps.
czy gdzies we wczesniejszych postach napisalem, ze seryjne amortyzatory do czegos sie nadaja..?

: 1 lut 2005, o 23:39
autor: Kurbat
!markos pisze:cierpliwy jestem dzisiaj.. wyjatkowo.. wiec Ci odpowiem:
najwazniejsze sa amortyzatory i to odrazu wymieniamy, bo seria nadaje sie do jezdzenia po bulki, zeby sie nie poobijaly w bagazniku. jesli mowimy o jeszcze lepszym rozwiazaniu to amortyzatory, ktore wczesniej kupilismy, wzbogacamy o dobre sprezyny (niech to bedzie ten eibach). teraz jasniej?
ps.
czy gdzies we wczesniejszych postach napisalem, ze seryjne amortyzatory do czegos sie nadaja..?

Bóg zapłać.
Nie chcę naginać juz dziś Twej cierpliwości więc o sens stosowania rozpórek i stabilizatorów po zmianie seryjnych amortyzatorow na twardsze zapytam jutro

: 1 lut 2005, o 23:41
autor: !markos
nie pytaj, bo w archiwum pytales o to samo 20 razy.. pamietasz temat, w ktorym rozkminiales chyba tydzien tjuning zawieszenia swojego bolidu? mam przypomniec?

: 1 lut 2005, o 23:45
autor: Kurbat
!markos pisze:nie pytaj, bo w archiwum pytales o to samo 20 razy.. pamietasz temat, w ktorym rozkminiales chyba tydzien tjuning zawieszenia swojego bolidu? mam przypomniec?

Nie musisz przypominać
: 1 lut 2005, o 23:49
autor: !markos
O FUCK!!!!!!!! OSIEM STRON!!!!!!! :0

: 2 lut 2005, o 15:32
autor: Aro
To i ja się podłączę do tych wszystkich pytań: dziś dostałem maila od pana z mtsbilstein w którym to czytam:
"...BILSTEIN ma w swoim programie do Pana auta tylko amortyzatory B4 GAS. Proponuje amortyzatory (charakterystyka jak Bilstein B6 Sport) BOGE TURBO - 420zł/kompl przód, 330zł/kompl tył..."
słyszał ktoś może kiedyś o takiej firmie? cena interesująca ale, jak to zwykle bywa, idzie pewnie w cenie z jakością...
