Strona 1 z 1

c20ne

: 19 mar 2005, o 11:14
autor: Hiv
Jak najtańszym kosztem dokonać jakiś modów w c20ne, żeby podnieść w nim moc? Są na to jakieś sprawdzone metody bez szukania elementów za niemiecką granicą?
Prosze o konkrene rady ;)

: 19 mar 2005, o 11:18
autor: -=kLaRi=-
Przylanczam sie do pytania...!!!

: 19 mar 2005, o 11:34
autor: !markos
a czy silniki mozna dlubac tylko cos w nich wymieniajac..?

glowica to w 8v doskonale miejsce do wyciagniecia kilku dodatkowych koniuszy :-D

powiekszyc kanaly, zrobic zawory na 2/3 katy, zeszlifowac na T, spasowac kolektory z glowica, ladnie obrobic przepustnice, najlepiej zrobic do tego elektronike i bedzie smigalo jak ta lala :lol: a momentu bedzie mialo tyle, ze uuuchhhh....

: 19 mar 2005, o 11:40
autor: -=kLaRi=-
A mozna jakos to zrobic we wlasnym garazu i co by bylo potrzebne do tego.
Markos moze jakies How To zrobisz... PLS :)))

: 19 mar 2005, o 11:45
autor: Budzio
Papier scierny, wiertarka, pasta polerska, mlotek, dluto i wiele wiele innych :) :) :) :D :D :D :D :-D :-D :-D :grin: :grin: :grin: :oko:

: 19 mar 2005, o 11:59
autor: arts
tuning w garazu :lol: w garazu to sobie mozna polozyc wosk i wcierac go do rana popijajac browarek :grin: No chyba ze ktos ma pojecie i duzo czasu to sobie moze podlubac o ile czegos sie nie spieprzy :oko:

: 19 mar 2005, o 12:05
autor: Hiv
Dokładnie...

@marcos

Możesz to troszke przybliżyć?

: 19 mar 2005, o 12:06
autor: -=kLaRi=-
arts pisze:tuning w garazu :lol: w garazu to sobie mozna polozyc wosk i wcierac go do rana popijajac browarek :grin: spieprzy :oko:
Oooo to pierwsze slysze...

Ja mam duzy garaz ,duzo czasu troche narzedzi wiec moge sie bawic ,bardziej boje sie o to zeby nic nie spieprzyc...

: 19 mar 2005, o 12:09
autor: !markos
@ hiv
nie moge, bo nigdy tego nie robilem. znam temat czysto teoretycznie. szukac w necie, jest duzo stron o garazowym dlubaniu glowic, ale jesli sie na tym nie znasz i nie miales stycznosci - odradzam wlasnoreczne popsucie silnika..

jesli chodzi o glowice w 8v to od tego zawsze sie zaczyna, w 16v nie jest to koniecznie i z powodzeniem mozna podlubac sobie silnik nie dotykajac nawet glowki..

: 19 mar 2005, o 12:44
autor: qomo
a ja proponuje poprsotu przerobke na seha..o czesci duzo latwiej niz do c16se a przyrost z 115 na 129psow jest odczuwalny...i potem to wszystko co mowil markos :grin:

: 19 mar 2005, o 13:22
autor: !markos
hmm.. o seh nie pomyslalem, nie wiem poprostu jakie sa roznice i czy duzo z tym roboty.. jesli nie jest to jakies specjalnie skomplikowane i da sie kupic graty - to tak, jak najbardziej jest to dobra opcja :oko:

seh???

: 19 mar 2005, o 13:50
autor: Hiv
Tez myslalem o sehu. Z tego co wiem roznica to walek i inne tloki bo seh ma wiekszy stopien sprezenia. Moze wiec wystarczylby walek i planowanie glowicy zeby uzyskac taki sam efekt? A potem wystroic pod to elektronike?
A jak w ogole z kompem? seh i se maja taki sam?

@marcos
Zdecydowanie nie chodzi mi o dlubanie w garazu. Ale raczej o "zminimalizowanie" kosztów takiego dłubania...

: 19 mar 2005, o 14:05
autor: !markos
@hif
zdecydowanie powinienec pisac marKos, a nie marCos :lol:

zminimalizowanie kosztow mowisz.. poszukaj dobrego goscia od dlubania glowic i oddaj mu silnik.. no chyba, ze masz kogos po znajomosci. napewno colin z forum street moglby ci to zrobic, ale musialbys z nim pogadac i wyslac mu glowice.

: 19 mar 2005, o 14:17
autor: =JUHol=
o modzie NE >>> SEH lepiej zapomniec... chodzilo mi to po glowie ale znalezienie czesci graniczy z cudem (ogolenie taka dostepnosc jak LET, moze nawet gorsza!!!). lepiej poszukac CALY silnik SEH i to tez nie bedzie latwe

o dlubaniu 8V bylo bardzoooo duzo.. zapraszam do archiwum, postow AdamaXXL (modyfikacje silnika 8V,16V); bylo tez duzo moich pytan o ten silnik...

: 19 mar 2005, o 14:24
autor: Hiv
Mam wałeczek od seha JUHol ;)

Co do przerobki to właśnie wyczytałem, że...

- zmiana wałka
- planowanie głowicy alby uzyskać stopień spręzenia ok. 10
- zmiana w sofcie od NE map zapłonowych od SEHa

I to chyba wszystko... :zakrecony: Szacunkowy przyrost to ok 10PS i 17NM

PS. Sorki marKos :-D

: 19 mar 2005, o 14:29
autor: =JUHol=
przeplywomiesz i komp jest tez inny, nie wiem jak dolot... gdzies tez czytalem ze jest jakas roznica

: 19 mar 2005, o 14:47
autor: Hiv
walek, tloki, inny komp sterujacy, brak katalizatora i sondy lambda. wyzsze sprezanie w sehu to zasluga tlokow. glowice sa takie same

PS. to od gościa któty się w to bawił...

A tu link mały do tematu
http://ktk.dmkhosting.com/forum/viewtopic.php?t=6481

:0