Strona 1 z 1

Gięcie tylnych rantów w błotnikach w Corsie A

: 1 kwie 2005, o 14:37
autor: Sznaps
Podzielcie się wiedzą ctmowcy :-D jakich tajemnych technik użyliście do pozaginania rantów na tyle czy też może lepiej je po prostu wyciąć u blacharza i problem z głowy. Pozdrawiam.

: 1 kwie 2005, o 16:02
autor: =JUHol=
deska + młotek, lub deska + lewarek od renault (trapezowy), ale najlepiej zrobi to blacharz :oko:

: 1 kwie 2005, o 21:07
autor: Hiv
Ja sie szykkuje do robienia blacharki i usuniecia rantów. Blachaż przy ocenie powidział, że "to się wytnie"... Co "chłop" to inna technika ;)

: 2 kwie 2005, o 13:50
autor: Sznaps
Ile sobie liczą u was za coś takiego?

: 2 kwie 2005, o 14:43
autor: qomo
ja mam wyciete i jest dobrze - tylko trzeba dobrze zabezpieczyc

: 2 kwie 2005, o 17:43
autor: =JUHol=
i zostala tylko ostra krawedz?????????????????????? :0

: 2 kwie 2005, o 19:34
autor: Sznaps
no właśnie jak się wytnie to niby zostanie ostra krawędź. Możecie polecić kto w Warszawie dobrze to zrobi(wytnie lub zagnie - tak aby było dobrze) i mniej więcej za ile?

: 7 kwie 2005, o 14:07
autor: Szwagier
ja mam wyciete ranty,ale nie polecam,bo ciezko zabezpieczyc,szczegolnie ze sypia sola w zime,lepiej zagiac

: 7 kwie 2005, o 14:12
autor: qomo
=JUHol= pisze:i zostala tylko ostra krawedz?????????????????????? :0
trzeba wszytko pisac w postaci manuala? nie nie zostawala - jest wyszlifowana.

: 7 kwie 2005, o 14:17
autor: Sznaps
A ja się wybrałem do blacharza z tym problemem to odradzał wycięcie. Mówił że ranty są zgrzaniem jakiś warstw blach błotnika i gdyby była pewność że zgrzanie jest dokładne na całej długości rantu to można by ciąć ale zgrzanie było seryjne więc dokładność niekoniecznie została zachowana i wycięcie może przynieść więcej złego niż dobrego. U mnie stanęło na tym że będę je wyginał.