Strona 1 z 1

4 Gaźniki

: 12 kwie 2005, o 15:08
autor: ThomasTsT
Witam niedawno w moim posiadaniu znalazł sie silnik z scigacza Kawasaki 1600..(poczatkowo miał byc do gokarda ale..)silnik nienajnowszej konstrukcji bo zamiast wtrysku sa 4 gazniki na krociutkich kolektorach...i własnie te 4 ganiki najprawdopodobniej znajda sie przy moim silniku w corsie... juz pomysł ten przetestowałem na golfie1 1,6 mojego kolegi auto naprawde ładnie pracowało i masakrycznie wkrecało sie na obroty... lecz istnieje pare problemow... jeden z nich to wytrzymałos korbowodow... jakie obroty moga wytrzymac jakie korbowody w silniku 1,6 opla??... druga sprawa to pompa paliwa... w moim silniku jest mechaniczna (napedzana wałkiem)... czy naprzykład wstawienie rownolegle jeszcze jednej pompy elektrycznej (załanczanej manualnie)zwiekszyło by wydajnosc podawanago paliwa w istotny sposob??Jak by ktos miał jakies foty corsy na 4 gaznikach to prosił bym o linki..

: 12 kwie 2005, o 16:06
autor: GUMIS2000
a jaki ty masz silnik ???

: 12 kwie 2005, o 16:24
autor: Marcin99
Ma 16sv - czyli 1.6 na małym bloku z gaźnikiem pierburg 2e3 82KM

: 12 kwie 2005, o 17:04
autor: AdamXXL
a jaka była pompka w motorze? były też chyba pompki w okolicach aparatu zapłonowego przy jakimś modelu. ewentualnie popatrz jak to jest robione w przypadku riesse-motor.

: 6 lip 2005, o 19:42
autor: MaBo87
Chcialbym aby ruszyl cos ten temat bo ciekawy jest a od dawna wiadomo ze z gaznika mozna wiecej wycisnac (przy wiekszym spalaniu) niz z wtrysku.
ThomasTsT chyba mam gdzies takie fotki to daj maila to ci wysle.

: 6 lip 2005, o 20:01
autor: Staneq
tomasa już chyba nie ma znami...sprzedał Corse, coś pościemniał, kupił mazde dostał zjebke z foty z katalogu i zniknął... to tak w skrócie :-P :oko:

: 6 lip 2005, o 20:04
autor: MaBo87
a szkoda bo ciekawe jakby chodzila moja coras z takim gaznikiem :P
hej a jak mozesz to zagladnij tu http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?p=751656
moze ci sie uda mi pomoc