To się nazywa KOTLET i to nie byle jaki, jednak, bardzo aktualny dla każdego.
PRzeżuciłem c20ne do corsy i pozostała tylko elektryka:
w instalce silnika sa 3 kostki- czarma męska- rozumiem , że pozostaje ona niepodpięta
czarna żeńska oraz zielona żenska
Buda C12NZ 1na kostka a raczej już tylko przewody
wiązka silnika calibra c20ne
wszystkie manuale są do c20xe i kolory przewodów niezawsze są zgodne ze soba, stąd moje rozterki.
Kolorami połączone sa:
BUDA - SILNIK ZASTOSOWANIE
niebieski - niebieski temperatura wody
zielony - zielony(od cewki) - obrotomierz
brązowo-niebieski - brązowo-niebieski
brązowo-żółty - brązowo-żółty
brązowo-biały - brązowo biały
czerwono-niebieski - czerwono- niebieski -pompa paliwa
czerwony - czerwony przeciągnięty z komory silnika, żeby nie dublować przewodów stały 12+
czerwono-biały
brązowo-czarny
pozostały niepodłączony niebiesko- czerwony w instalacji corsy
oraz
czerwono-biały i brązowo-czarny w instalacji silnika
W instalacji silnikowej brak jest jakiegokolwiek kabla do lambdy
Jest tylko wolna 1na wtyczka 3 pinowa przyklejona do wiązki na wysokości grodzi silnika.
Na desce nie palą się kontrolki ładowania ani ciśnienia oleju- spalona żarówka odpada- sprawdzone
silnik pali
Ktore przewody odpowiadają za te 2 czujniki?
wtyczka 3 pinowa:
Uploaded with
ImageShack.us
Problem kontrolki ciśnienia oleju rozwiązany- pociągnięta masa od kielicha do kolektora ssącego.
Wtyczka 3 pinowa też się chyba rozwiązała
http://corsa-novatuning.nl/uk/Tuningc20ne.htm
Lambda juz kupiona- dzisiaj będzie siedziała
Pozostało tylko odszukać problem braku kontrolki ładowania