Strona 1 z 4

KONI Sport Kit i... o korektorze siły hamowania

: 13 maja 2005, o 23:15
autor: ZEDYO
Przeglądałem archiwum, ale jakoś nie zauważyłem aby ktoś pochwalił się zawiasem firmowanym przez KONI, więc pytanie jak w tytule.
W FOSAB'ie z uwagi na promocje KONI taki zestaw kosztuje 1750zł to chyba najlepsza cena za kompletne zawieszenie, jak sądzicie???
Skłaniałem się też ku secikowi EIBACH'a, ale za KONI przemawia cena i regulowana twardość amorka.
Proszę doradźcie bo Miedzianka tuż tuż więc autko musi nabrać wyrazu :D

: 13 maja 2005, o 23:42
autor: Porszak
bo ten kit to w miare nowosc. ja mam amorki koni i sprezyny weitec. na rozkreconych amorkach jest twardo(ciezko ugiac auto opierajac sie o blotnik) na skreconych jest super :D

ale markosa zawias jest sztywniejszy bo na tym codziennym ustawieniu jest deseczka, a moze byc twardszy :D , nie wiem jak u innych ziombli z forum hehehehe

: 13 maja 2005, o 23:43
autor: Hiv
Zedyo a ile u nich kosztują same amorki koniego? Takie do krótkich springow? Może też jakieś promocje ;)

: 13 maja 2005, o 23:53
autor: ZEDYO
Hiv pisze:Zedyo a ile u nich kosztują same amorki koniego? Takie do krutkich springow? Może też jakieś promocje ;)
Nie wiem ile kosztuja w FOSAB'ie amorki bo interesowalo mnie kompletne zawieszenie i nie pytalem, ale w X-CAR komplet zoltych koni wyszedl cos ok 900 zl, a dzisiaj rozmawiajac od nich z pracownikiem (gdy mu powiedzialem ze to zawieszenie ktore mnie interesuje maja 200zl drozej) zapewnial mnie ze u nich na dzien dobry dostaje sie 10% rabatu i twierdzil ze zawsze beda tansi od FOSAB'a :-D

: 14 maja 2005, o 00:01
autor: Hiv
ZEDYO pisze:w X-CAR komplet zoltych koni wyszedl cos ok 900 zl
Nie może być... :0
To chyba nie te SPORT co Porszak ma???

: 14 maja 2005, o 00:11
autor: ZEDYO
Hiv pisze:
ZEDYO pisze:w X-CAR komplet zoltych koni wyszedl cos ok 900 zl
Nie może być... :0
To chyba nie te SPORT co Porszak ma???
Z tego co sie orientuje to sa tylko dwa rodzaje: czerwone i zolte (sport), ale te ostatnie wystepuja w trzech wersjach w zaleznosci od dlugosci sprezyn.
Ja podalem Ci cene tych o normalnej dlugosci.

: 14 maja 2005, o 00:18
autor: Hiv
Wiec są żułte do seryjnych springów, do -40 i do wiecej niż -40?
Coś w tym stylu będzie? Jaka może być cena tych do springów -60/40 i wiecej?
Masz możliwość się dowiedzieć?

: 14 maja 2005, o 00:29
autor: pirat
Hiv zadzwon do Fosabu poprostu i sie dowiesz ;) Nr jest w kazdym GT :oko:

: 14 maja 2005, o 00:35
autor: Hiv
pirat pisze:Hiv zadzwon do Fosabu poprostu i sie dowiesz ;) Nr jest w kazdym GT :oko:
Trzeba kupowac GT :-P
Lepiej daj numer ;)

: 14 maja 2005, o 00:35
autor: ZEDYO
Hiv pisze:Wiec są żułte do seryjnych springów, do -40 i do wiecej niż -40?
Coś w tym stylu będzie? Jaka może być cena tych do springów -60/40 i wiecej?
Masz możliwość się dowiedzieć?
Rozumiem ze interesuja Cie amorki do CORSY A 1.6 GSI?
Jesli tak to najkrotsze sa:
- przod: 8710-1276SPD50 - cena 656,40zl
- tyl: 80-2530SP1 - cena 349,08zl
Sa to ceny z X-CAR'u bez tych obiecanych 10% znizki :oko:

: 14 maja 2005, o 01:15
autor: Kotlin
Tel.: [+48 22] 853 31 69

Fax: [+48 22] 853 58 19

Email: office@fosab.com.pl
Internet: http://www.fosab.com.pl


Moze jutro bede u nich to sie moge zapytac po ile sa same amorki.
Jesli o ten fosab wam chodzi? Choc nie wiem czy jest inny:)

: 14 maja 2005, o 01:37
autor: pirat
ZEDYO pisze:
Rozumiem ze interesuja Cie amorki do CORSY A 1.6 GSI?
Jesli tak to najkrotsze sa:
- przod: 8710-1276SPD50 - cena 656,40zl
- tyl: 80-2530SP1 - cena 349,08zl
Sa to ceny z X-CAR'u bez tych obiecanych 10% znizki :oko:
ale to sa ceny za szt. chyba? wtedy x2 wszystko wychodzi ok 1800 zl
Kotlin pisze: Moze jutro bede u nich to sie moge zapytac po ile sa same amorki.
Jesli o ten fosab wam chodzi? Choc nie wiem czy jest inny:)
Jest jeden Fosab :oko: Ja bym tam dzwonil albo pojawial sie osobiscie, bo na maile nie odpisuja. No chyba, ze ja mialem taki niefart :-?

: 14 maja 2005, o 01:42
autor: !markos
ZEDYO pisze:- przod: 8710-1276SPD50 - cena 656,40zl
- tyl: 80-2530SP1 - cena 349,08zl
chyba nie sadzisz, ze to sa ceny za pare :lol:

a wracajac do tematu ten kit koniego to zajebista oferta.. dopasowane sprezyny z amortyzatorami, regulacja twardosci, rozsadne obnizenie.. tylko brac! endo tez taki kupuje :grin:

[EDIT]
pirat byl pierwszy z cenami :-P

: 14 maja 2005, o 10:05
autor: Corstek
ZEDYO pisze: Nie wiem ile kosztuja w FOSAB'ie amorki bo interesowalo mnie kompletne zawieszenie i nie pytalem, ale w X-CAR komplet zoltych koni wyszedl cos ok 900 zl, a dzisiaj rozmawiajac od nich z pracownikiem (gdy mu powiedzialem ze to zawieszenie ktore mnie interesuje maja 200zl drozej) zapewnial mnie ze u nich na dzien dobry dostaje sie 10% rabatu i twierdzil ze zawsze beda tansi od FOSAB'a :-D
Faktycznie w X-Carze bardzo mila obsluga i wogole mozna sie czegos dowiedziec na spokojnie, tyle, ze oni sklepu jeszcze nie dawno nie mieli i np. jak mialem cos odebrac to trzeba sie bylo umawiac, gdzies na miescie. Wiec musi byc troche taniej. W kazdym badz razie mi to nie przeszkadza.

Co do tych cen, to tak jak Pirat i Markos pisali, na bank sa to ceny za sztuke.

: 14 maja 2005, o 10:07
autor: Hiv
No to się rozumie...
Za 900 to ja bym już dziś tam jechał :-D
Skoro amorki same ok. 1800 to cały kit super sprawa jeśli poniżej 2k(podejrzewam, że za te 1750 w FOSABIE to nie będzie jakaś super gleba..)
Bo mnie sie tak moja zawieszka spodobała, że chce jeszcze TWARDZIEJ :-P
Wiec jak ktoś będzie pytał to prosze o info za ile bedzie kit -60/40 a może nawet 60/60 bo kto wie czy takiego teraz nie mam ;)

: 14 maja 2005, o 11:10
autor: Aro
ZEDYO - jesteś pewien, że ten kit kosztuje 1750? to by wychodziło jakby springi dorzucali gratis, niedawno ten kit kosztował 2300-2400 PLN :-?

: 14 maja 2005, o 11:53
autor: !markos
nowe kity konisport
:)7 corsa a BRAK (widocznie w koni jest rozroznienie, do tigry tez nie ma..)
:)7 corsa b 35mm 1130-2200
:)7 corsa c 40/20mm 1130-2201

proponuje wykonac jeden telefon do fosabu i spytac o te 2 numery katalogowe, a wszystko stanie sie jasne..

@ hiv
koni nie robi tak mocno obnizajacych kitow (chyba, ze mowimy o gwincie..)
mowilem, ze predzej czy pozniej tak wlasnie skonczysz, ze bedzie ci malo i bedziesz krecil pokretelkiem, zeby bylo jeszcze twardziej :lol:
mi juz na szczescie przeszlo i odkrecilem przod na 50%, a tyl na jakies 35% :oko:

: 14 maja 2005, o 12:15
autor: Hiv
!markos pisze:koni nie robi tak mocno obnizajacych kitow (chyba, ze mowimy o gwincie..)
W takim razie najkrótsze amorki + spingi weiteca :-D
!markos pisze:mowilem, ze predzej czy pozniej tak wlasnie skonczysz
Ale jak super jest :oko:
Najfajniejszy modzik w mojej corsie puki co :grin:

: 14 maja 2005, o 15:22
autor: qomo
Hiv pisze:
!markos pisze:koni nie robi tak mocno obnizajacych kitow (chyba, ze mowimy o gwincie..)
W takim razie najkrótsze amorki + spingi weiteca :-D
!markos pisze:mowilem, ze predzej czy pozniej tak wlasnie skonczysz
Ale jak super jest :oko:
Najfajniejszy modzik w mojej corsie puki co :grin:
ja potwierdze kolejny raz ze wyglada niezle ale tak twardo to nie jest - u mn ie jest twardziej nie mowiac juz o markosie :grin:

: 14 maja 2005, o 18:48
autor: Hiv
qomo pisze:
Hiv pisze:
!markos pisze:koni nie robi tak mocno obnizajacych kitow (chyba, ze mowimy o gwincie..)
W takim razie najkrótsze amorki + spingi weiteca :-D
!markos pisze:mowilem, ze predzej czy pozniej tak wlasnie skonczysz
Ale jak super jest :oko:
Najfajniejszy modzik w mojej corsie puki co :grin:
ja potwierdze kolejny raz ze wyglada niezle ale tak twardo to nie jest - u mn ie jest twardziej nie mowiac juz o markosie :grin:
Hmmm
Sprawdzaliśmy to tylko przez dociskanie na błotniku, nie wiem czy to dobra metoda na bezposrednie porównanie... W jeździe jest fajnie ;)

: 14 maja 2005, o 18:51
autor: ZEDYO
Aro83 pisze:ZEDYO - jesteś pewien, że ten kit kosztuje 1750? to by wychodziło jakby springi dorzucali gratis, niedawno ten kit kosztował 2300-2400 PLN :-?
Własnie dlatego mnie dziwi to co piszecie, ze ceny w X-CAR sa to ceny za sztuke, a nie za pare, bo nawet w X-CAR ten zestaw KONI SPORT bez zadnych znizek kosztuje 1961,60zl. Szkoda ze jest sobota i nie moge w tej chwili potwierdzic tych waszych domyslow. Z tego co sie orientuje to KONI ostatnio bardzo zjechalo z cen, a w FOSAB'ie maja aktualnie promocje na KONI -20% na amorki i kompletne zawieszenia.

@HIV
Ten zestaw, to faktycznie nie jest to jakas mocna gleba bo obnizenie to -35mm, ale mi wlasnie o takie chodzilo. Jezeli faktycznie myslisz o amorkach KONI to jezeli dobrze widzialem w ich katalogu, to proponuja do nich sprezyni H&R i EIBACH.

: 14 maja 2005, o 21:26
autor: Aro
ja się prawdę mówiąc dowiadywałem o kit do C (chyba dużej różnicy nie powinno być) i to było ze 2 miesiące temu, więc pewnie masz rację :)

w takim wypadku cena jest bardzo atrakcyjna a wręcz zajebista, wszyscy chwalą Koni, do tego regulacja twardości, ale tak czy siak muszę jeszcze trochę pozbierać :-?

jak się dowiesz czegoś to daj znać tutaj, z góry dzięki :)

Re: KONI Sport Kit do CORSY B - ma ktoś w swoim aucie???

: 16 maja 2005, o 08:49
autor: -=m&m=-
ZEDYO pisze:Przeglądałem archiwum, ale jakoś nie zauważyłem aby ktoś pochwalił się zawiasem firmowanym przez KONI, więc pytanie jak w tytule.
No dobra to pochwale sie :-P u mnie siedzi KONI sport w połączeniu ze spręzynkami Eibacha i uważam ten secik za całkeim udany, w zakrętach prowadzi się poprawnie, przy delikatnych nierównościach twardość nie jest aż tak bardzo odczuwalna natomioast przy nagłych uskokach asfaltu ma się wrażenie, że wpadło sie w krater.

: 16 maja 2005, o 09:02
autor: !markos
stare koni sport (same amory) to nie nowe koni sport (kit) :-D :-P

ps.
wczoraj na track-day hondy w lublinie (pod ktory sie podczepilem) jezdzil civ na tym nowym kicie koniego. zajebista sprawa.. na codzien jezdzi na 1/3 twardosci i to zupelnie wystarcza. na tor jednak jezdzil na max i bylo calkiem twardo :grin:

: 16 maja 2005, o 09:23
autor: ZEDYO
Zasiegnalem w X-CAR jezyka na temat tych cen amortyzatorow i faktycznie okazalo sie ze ceny podane w ich cenniku sa to ceny za sztuke, a to ze ten kit jest taki tani to po prostu promocja z uwagi na to ze jest to nowosc ktora KONI chce podbic rynek.

@Markos
Akurat w Hondach ten kit moze sie sprawowac troszke inaczej, bo w nich regulowana jest twardosc tylu i przodu, a z kolei w Corsie B regulowany jest tylko przod - tak wynika ze specyfikacji zapodanej w pdf'ie na stronce:
http://www.koni.com/konisport/

: 16 maja 2005, o 09:53
autor: !markos
jechalem po torze z dwoma roznymi ustawieniami, nie wyczulem wiekszej roznicy, moze oprocz tego, ze na twardszym setupie mialem lepsze wyjscia z zakretow, chociaz na tak niskich oponach roznice sa juz dosc niewielkie :oko:

nie sadze, zeby brak regulacji tylu jakos znaczaco wplywal na czasy takiego auta na torze...

: 16 maja 2005, o 10:06
autor: Aro
!markos pisze:nie sadze, zeby brak regulacji tylu jakos znaczaco wplywal na czasy takiego auta na torze...
no ale na ulicę taka regulacja będzie bardzo mile widziana :)

: 16 maja 2005, o 10:11
autor: ZEDYO
Aro83 pisze:
!markos pisze:nie sadze, zeby brak regulacji tylu jakos znaczaco wplywal na czasy takiego auta na torze...
no ale na ulicę taka regulacja będzie bardzo mile widziana :)
Akurat w zestawie do CORSY C tyl tez jest regulowany :)

: 16 maja 2005, o 10:21
autor: !markos
Aro83 pisze:no ale na ulicę taka regulacja będzie bardzo mile widziana :)
przy braku regulacji z tylu amortyzatory beda mialy polowe (albo mniej) swojej max sily tlumienia, nie bedzie to mialo wiekszego znaczenia w normalnie obciazonym samochodzie, ktory jedzie po ulicy..

a jak slusznie zauwazyl zedyo tl w corsie c tez ma regulacje :oko:

: 16 maja 2005, o 10:41
autor: Aro
do tego 40/20 to to co mi się podoba a ta promocja dodatkowo ułatwia wybór... pozostaje zawinąć rękawy albo znaleźć jakiegoś sponsora ;)