Strona 1 z 1

: 30 maja 2005, o 14:57
autor: kamiloooo
a te zegary masz od 3 cylindrowca..?? :zakrecony:
ja mam od 4 i na biegu jalowym pokazuje 1400 obrotow... :grin: :-D czyli oszukuje o okolo 500... :lol:

: 30 maja 2005, o 15:29
autor: arts
bylo juz na forum o zegarach od 4 cylinrowca w 1.0 12v, zapewnie ladnie ci sie kreci do 9000tys :lol: , ja mialem to samo po swapie jest juz normalnie :grin:

: 30 maja 2005, o 19:02
autor: pirat
...czyli najlepszym rozwiazaniem jest wymiana silnika hahaha :grin:

: 30 maja 2005, o 19:03
autor: kamiloooo
wydaje mi sie ze te zegary sa wlasnie z 4 cylindrowca.... :lol: :-P

: 30 maja 2005, o 19:22
autor: !markos
Maggi pisze:Zegary kupowal mi maz wiec raczej sa dobre.
i tutaj dochodzimy do sedna sprawy. maz sie jednak nie zna i kupil zegary z 4 cylindrowca :lol:

a biegi najlepiej zmienia sie na 6, a nie na 3000 :lol: u ciebie z tymi zegarami przy 9000 :)17 jak w hondzie :)21

ps.
zestaw emotikon ":lol::-P" to chyba ostatnio nasz ulubiony :grin:

: 30 maja 2005, o 19:48
autor: Kurbat
!markos pisze: maz sie jednak nie zna i kupil zegary z 4 cylindrowca :lol:
no co chcesz - Corsa to Corsa a zegary to zegary :lol:
jedyne wyjście rozsądne to pchnąć te zegary komuś dalej :oko:

: 30 maja 2005, o 19:50
autor: Porszak
zdaje sie ze musi byc odpowiedni wspolczynnik/przelcznik czy cos na obrotku K=...... sprawdze wieczorem co jest u mnie jesli to o to chodzi.

inna opcja moze byc taka ze masz odpowiednie zegary, ale np wolne obroty masz ustawione na 1200, moze poprzedniemu wlascicielowi przeszkadzalo ze ponizej 1000obr telepie corsa jak paralitykiem :lol:

jeszcze inna taka ze cos sie zdupczylo i tak wysoko utrzymuje obroty.
wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno :-P

a przed zmiana zegarow silnik na luzi nie telepal sie? nie przekazywal drga na kierownice itd?? teraz przy tch 1200 telepie??

: 30 maja 2005, o 20:02
autor: arts
nie ma co kombinowac :oko: na bank zegary z 4 cylindrowca

: 30 maja 2005, o 20:47
autor: Staneq
a jeśli zegary są z 4 cylindrowca to Arts ma sposób, też chłopakowi obrotek źle działał to zminił silnik 1.0 na szczurowe c20xe...no ale czego sie nie robi aby obrotek działał, no nie Arts? :oko: " :lol: :-P " :oko:

: 30 maja 2005, o 20:55
autor: arts
nooo ba naprawil sie .. tylko powiem szczeze ze nie wiem czy dziala dobrze tak do konca, chodzi o obroty na czerwonym polu :oko:

: 31 maja 2005, o 16:51
autor: -=kLaRi=-
Pod wskazowka jest napis : K=..... ,niech ktos napisze jak to ma byc

: 1 cze 2005, o 00:15
autor: AdamXXL
Maggi pisze:no to powiedzcie mi jak mam poznac czy nastepne zegary ktore kupie sa do 3 cylindrowca? :zakrecony:

i czy wogole moge kupic takie zegary z obrotomierzem?
kupić można. rozpoznać pewnie można po oznaczeniach GM (jakie dokładnie nie powiem nie mam nowego EPC)

można sobie przelicznik zrobić i wartość wskazywaną mnożyć przez 3/4
i tak 1200 da 900; 4000 -> 3000; 6000->4500. można przerobić tarcze obrotomierza pod odpowiednie wskazanie

: 1 cze 2005, o 09:23
autor: Porszak
symbol pod licznikem przebiegu to K=16676

ale najprostszy test to jak pisalem wczesniej: wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno. jak sie zatrzyma na 6000 obr to masz dobry licznik

: 1 cze 2005, o 12:43
autor: endo
Porszak pisze:jak sie zatrzyma na 6000 obr
to w b sie kreci do 6k rpm??

: 1 cze 2005, o 12:47
autor: Porszak
dokladnie 6200-6300 wg obrotka. na hamowni wyszlo podobnie

: 1 cze 2005, o 13:09
autor: -=m&m=-
Porszak pisze:dokladnie 6200-6300 wg obrotka. na hamowni wyszlo podobnie
a na gazie do 7000 :oko:

: 1 cze 2005, o 13:29
autor: UcHO
na gazie to sie obrotomierz zamyka :-P

: 1 cze 2005, o 20:55
autor: Porszak
ja to czasem jestem na gazie ale corsa nigdy :-P

: 2 cze 2005, o 08:44
autor: Kurbat
Maggi pisze:
czy jest jakis sposob na przerobienie tych licznikow zeby obrotomierz pokazywal dobre obroty?
AdamXXL pisze:
można sobie przelicznik zrobić i wartość wskazywaną mnożyć przez 3/4
i tak 1200 da 900; 4000 -> 3000; 6000->4500. można przerobić tarcze obrotomierza pod odpowiednie wskazanie


wymiana tarcz to chyba dobry sposób :oko: :D

: 2 cze 2005, o 11:11
autor: Porszak
jesli macie stare zegary to sprzedac te obecne i kupic od 3cyl, chyba tak najlatwiej

: 6 cze 2005, o 14:16
autor: !markos
albo nowa wykonana na zamowienie tarcza obrotomierza, albo nowe zegary. innego sposobu nie ma.

: 7 cze 2005, o 08:53
autor: Staneq
@maggi
nowe zegary lepiej kup sama, bo mąż znowu Ci złe kupi :oko:

: 4 cze 2006, o 19:08
autor: szajboos
Porszak pisze:zdaje sie ze musi byc odpowiedni wspolczynnik/przelcznik czy cos na obrotku K=...... sprawdze wieczorem co jest u mnie jesli to o to chodzi.

inna opcja moze byc taka ze masz odpowiednie zegary, ale np wolne obroty masz ustawione na 1200, moze poprzedniemu wlascicielowi przeszkadzalo ze ponizej 1000obr telepie corsa jak paralitykiem :lol:

jeszcze inna taka ze cos sie zdupczylo i tak wysoko utrzymuje obroty.
wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno :-P

a przed zmiana zegarow silnik na luzi nie telepal sie? nie przekazywal drga na kierownice itd?? teraz przy tch 1200 telepie??
Mój kolega ma CB z kozackim, 3 cyl. silnikiem 1.0 i nie telepie mu budą.

Te liczniki od 0 to chyba te elektroniczne, a te od 20 to mechaniczne.

: 4 cze 2006, o 23:59
autor: Porszak
moze ma wysokie wolne obroty ustawione albo juz wyrobione poduszki pod silnikiem/skrzynia

: 6 cze 2006, o 15:40
autor: -=m&m=-
szajboos pisze: Mój kolega ma CB z kozackim, 3 cyl. silnikiem 1.0 i nie telepie mu budą.
mnie starszliwie telepie na wolnych :lol: normalnie zżygac sie idzie :grin:

: 6 cze 2006, o 16:04
autor: Porszak
ale Ty masz frankiego pod maska :lol: :oko: