Strona 1 z 1
: 30 maja 2005, o 14:57
autor: kamiloooo
a te zegary masz od 3 cylindrowca..??
ja mam od 4 i na biegu jalowym pokazuje 1400 obrotow...

czyli oszukuje o okolo 500...

: 30 maja 2005, o 15:29
autor: arts
bylo juz na forum o zegarach od 4 cylinrowca w 1.0 12v, zapewnie ladnie ci sie kreci do 9000tys

, ja mialem to samo po swapie jest juz normalnie

: 30 maja 2005, o 19:02
autor: pirat
...czyli najlepszym rozwiazaniem jest wymiana silnika hahaha

: 30 maja 2005, o 19:03
autor: kamiloooo
wydaje mi sie ze te zegary sa wlasnie z 4 cylindrowca....

: 30 maja 2005, o 19:22
autor: !markos
Maggi pisze:Zegary kupowal mi maz wiec raczej sa dobre.
i tutaj dochodzimy do sedna sprawy. maz sie jednak nie zna i kupil zegary z 4 cylindrowca
a biegi najlepiej zmienia sie na 6, a nie na 3000

u ciebie z tymi zegarami przy 9000 :)17 jak w hondzie
ps.
zestaw emotikon ":lol::-P" to chyba ostatnio nasz ulubiony

: 30 maja 2005, o 19:48
autor: Kurbat
!markos pisze: maz sie jednak nie zna i kupil zegary z 4 cylindrowca
no co chcesz - Corsa to Corsa a zegary to zegary
jedyne wyjście rozsądne to pchnąć te zegary komuś dalej

: 30 maja 2005, o 19:50
autor: Porszak
zdaje sie ze musi byc odpowiedni wspolczynnik/przelcznik czy cos na obrotku K=...... sprawdze wieczorem co jest u mnie jesli to o to chodzi.
inna opcja moze byc taka ze masz odpowiednie zegary, ale np wolne obroty masz ustawione na 1200, moze poprzedniemu wlascicielowi przeszkadzalo ze ponizej 1000obr telepie corsa jak paralitykiem
jeszcze inna taka ze cos sie zdupczylo i tak wysoko utrzymuje obroty.
wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno
a przed zmiana zegarow silnik na luzi nie telepal sie? nie przekazywal drga na kierownice itd?? teraz przy tch 1200 telepie??
: 30 maja 2005, o 20:02
autor: arts
nie ma co kombinowac

na bank zegary z 4 cylindrowca
: 30 maja 2005, o 20:47
autor: Staneq
a jeśli zegary są z 4 cylindrowca to Arts ma sposób, też chłopakowi obrotek źle działał to zminił silnik 1.0 na szczurowe c20xe...no ale czego sie nie robi aby obrotek działał, no nie Arts?

"

"

: 30 maja 2005, o 20:55
autor: arts
nooo ba naprawil sie .. tylko powiem szczeze ze nie wiem czy dziala dobrze tak do konca, chodzi o obroty na czerwonym polu

: 31 maja 2005, o 16:51
autor: -=kLaRi=-
Pod wskazowka jest napis : K=..... ,niech ktos napisze jak to ma byc
: 1 cze 2005, o 00:15
autor: AdamXXL
Maggi pisze:no to powiedzcie mi jak mam poznac czy nastepne zegary ktore kupie sa do 3 cylindrowca?
i czy wogole moge kupic takie zegary z obrotomierzem?
kupić można. rozpoznać pewnie można po oznaczeniach GM (jakie dokładnie nie powiem nie mam nowego EPC)
można sobie przelicznik zrobić i wartość wskazywaną mnożyć przez 3/4
i tak 1200 da 900; 4000 -> 3000; 6000->4500. można przerobić tarcze obrotomierza pod odpowiednie wskazanie
: 1 cze 2005, o 09:23
autor: Porszak
symbol pod licznikem przebiegu to K=16676
ale najprostszy test to jak pisalem wczesniej: wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno. jak sie zatrzyma na 6000 obr to masz dobry licznik
: 1 cze 2005, o 12:43
autor: endo
Porszak pisze:jak sie zatrzyma na 6000 obr
to w b sie kreci do 6k rpm??
: 1 cze 2005, o 12:47
autor: Porszak
dokladnie 6200-6300 wg obrotka. na hamowni wyszlo podobnie
: 1 cze 2005, o 13:09
autor: -=m&m=-
Porszak pisze:dokladnie 6200-6300 wg obrotka. na hamowni wyszlo podobnie
a na gazie do 7000

: 1 cze 2005, o 13:29
autor: UcHO
na gazie to sie obrotomierz zamyka

: 1 cze 2005, o 20:55
autor: Porszak
ja to czasem jestem na gazie ale corsa nigdy

: 2 cze 2005, o 08:44
autor: Kurbat
Maggi pisze:
czy jest jakis sposob na przerobienie tych licznikow zeby obrotomierz pokazywal dobre obroty?
AdamXXL pisze:
można sobie przelicznik zrobić i wartość wskazywaną mnożyć przez 3/4
i tak 1200 da 900; 4000 -> 3000; 6000->4500. można przerobić tarcze obrotomierza pod odpowiednie wskazanie
wymiana tarcz to chyba dobry sposób

: 2 cze 2005, o 11:11
autor: Porszak
jesli macie stare zegary to sprzedac te obecne i kupic od 3cyl, chyba tak najlatwiej
: 6 cze 2005, o 14:16
autor: !markos
albo nowa wykonana na zamowienie tarcza obrotomierza, albo nowe zegary. innego sposobu nie ma.
: 7 cze 2005, o 08:53
autor: Staneq
@maggi
nowe zegary lepiej kup sama, bo mąż znowu Ci złe kupi

: 4 cze 2006, o 19:08
autor: szajboos
Porszak pisze:zdaje sie ze musi byc odpowiedni wspolczynnik/przelcznik czy cos na obrotku K=...... sprawdze wieczorem co jest u mnie jesli to o to chodzi.
inna opcja moze byc taka ze masz odpowiednie zegary, ale np wolne obroty masz ustawione na 1200, moze poprzedniemu wlascicielowi przeszkadzalo ze ponizej 1000obr telepie corsa jak paralitykiem
jeszcze inna taka ze cos sie zdupczylo i tak wysoko utrzymuje obroty.
wcisnij gaz do oporu i zobacz na ilu zatrzyma sie wskazowka bedziemy wszystko wiedzieli. tylko zrob to na cieplym silniku nie na zimno
a przed zmiana zegarow silnik na luzi nie telepal sie? nie przekazywal drga na kierownice itd?? teraz przy tch 1200 telepie??
Mój kolega ma CB z kozackim, 3 cyl. silnikiem 1.0 i nie telepie mu budą.
Te liczniki od 0 to chyba te elektroniczne, a te od 20 to mechaniczne.
: 4 cze 2006, o 23:59
autor: Porszak
moze ma wysokie wolne obroty ustawione albo juz wyrobione poduszki pod silnikiem/skrzynia
: 6 cze 2006, o 15:40
autor: -=m&m=-
szajboos pisze:
Mój kolega ma CB z kozackim, 3 cyl. silnikiem 1.0 i nie telepie mu budą.
mnie starszliwie telepie na wolnych

normalnie zżygac sie idzie

: 6 cze 2006, o 16:04
autor: Porszak
ale Ty masz frankiego pod maska
