Strona 1 z 1
wykres z hamowni c14se
: 4 cze 2005, o 13:47
autor: koch_mar
wczoraj sie wybralem do unitronica na hamownie:) zeby sie zmierzyc, wynik wyszedl calkiem przyzwoity chociaz jak na taki worek pieniedzy jaki wlozylem w ten samochod mogl byc lepszy:) czas na swapik po prostu
- wykres.jpg (97.44 KiB) Przejrzano 2774 razy
: 4 cze 2005, o 13:53
autor: Kotlin
A mozeesz napisac co zrobiles przy niej.
ile kosztuje shamowanie auta?
: 4 cze 2005, o 13:55
autor: koch_mar
Kotlin pisze:A mozeesz napisac co zrobiles przy niej.
ile kosztuje shamowanie auta?
glowica, polerowane kolektory,elektronika, wydech, dolot
a hamowanie w unitronicu 100zl za wjechanie na rolki z tego masz 2 pomiary
: 4 cze 2005, o 14:01
autor: Kotlin
Aha czyli az tak zle nie jest z cena shamowania.
biorac pod uwage moc do modyfikacji jakie wykanales(przeczytalem na stronie:) to licho cos wyszlo 9KM to malo.
Z tego co widze to nie ma co dlubac tego silnika.
: 4 cze 2005, o 14:32
autor: Staneq
@kotlin to nie lipa tylko rzeczywistość, hamownia mowi prawde a nie jak kots se gada ze cos tam porobil i ma 30ps wiecej..w takim 1.4 to najkorzystniejszy mod efektywny to konwersja na mpi wtedy na plus ok 22KM
: 4 cze 2005, o 14:32
autor: endo
Kotlin pisze:Z tego co widze to nie ma co dlubac tego silnika.
to sprawdz jeszcze stary spec na c20rsa.com, ewentualnie spytaj Kozziego, on chyba cos wie
: 4 cze 2005, o 15:01
autor: Kotlin
Tia polowa gratow do MPI by juz byla tylko tacy panowie w monde przerwali plan:(
A teraz sie zastanawiam powaznie nad stylizacja wnetrza ala markos.
Dorzuce ze 4magnetyzery i dwa chipy i juz bede mial 120KM rajdowke
A poki co to wybiore sie na hamownie i zobaczymy jaka baza jest.
: 4 cze 2005, o 16:00
autor: Staneq
endo pisze:Kotlin pisze:Z tego co widze to nie ma co dlubac tego silnika.
to sprawdz jeszcze stary spec na c20rsa.com, ewentualnie spytaj Kozziego, on chyba cos wie
dokładnie spec z 2003 to fajnie dlubane mpi...teraz kozzi kończy dzieło wow'a
: 4 cze 2005, o 21:47
autor: kozzi
Staneq pisze:endo pisze:Kotlin pisze:Z tego co widze to nie ma co dlubac tego silnika.
to sprawdz jeszcze stary spec na c20rsa.com, ewentualnie spytaj Kozziego, on chyba cos wie
dokładnie spec z 2003 to fajnie dlubane mpi...teraz kozzi kończy dzieło wow'a
kończe dzieło Wowiqa?? nawet nie wiedziałem że Wow miał w planach to co ja już zrobiłem lub zrobie w niedalekiej przyszłości
: 4 cze 2005, o 21:51
autor: arts
raczej inaczej robisz kolejny mod silnika
koch_mar a co Ty masz za wydech ... co za elektronika? podaj jakies konkrety bo cos male te przyrosty zekl bym bardzo male
: 4 cze 2005, o 21:57
autor: Staneq
kozzi pisze:kończe dzieło Wowiqa?? nawet nie wiedziałem że Wow miał w planach to co ja już zrobiłem lub zrobie w niedalekiej przyszłości
..nie no miałem na myśli, że Wow zacząl cosik dłubać a Ty konczysz dzieło w sensie Ty jesteś autorem i pomysłodawcą tego dzieła kozzi
i przy okazji my hero bo dlubiesz moje c14se
: 4 cze 2005, o 22:00
autor: kozzi
arts pisze:raczej inaczej robisz kolejny mod silnika
ooooo i to już zupełnie innaczej brzmi
Staneq pisze:kozzi pisze:kończe dzieło Wowiqa?? nawet nie wiedziałem że Wow miał w planach to co ja już zrobiłem lub zrobie w niedalekiej przyszłości
..nie no miałem na myśli, że Wow zacząl cosik dłubać a Ty konczysz dzieło w sensie Ty jesteś autorem i pomysłodawcą tego dzieła kozzi
i przy okazji my hero bo dlubiesz moje c14se
twoje też mogę podłubać, ale pod jednym warunkiem: musisz mieć ogromny worek kasy
: 4 cze 2005, o 22:05
autor: Staneq
@kozzi ty mnie nie kuś
narazie "stajling" co by ładna dla oka była potem konie mech...
i tak te moje seryjne 82KM są imponujące dla wszystkich 1.0
: 4 cze 2005, o 22:14
autor: kozzi
Staneq pisze:@kozzi ty mnie nie kuś
narazie "stajling" co by ładna dla oka była potem konie mech...
i tak te moje seryjne 82KM są imponujące dla wszystkich 1.0
a moja stajnia dla co po niektórych 2.0
: 4 cze 2005, o 23:25
autor: koch_mar
arts pisze:koch_mar a co Ty masz za wydech ... co za elektronika? podaj jakies konkrety bo cos male te przyrosty zekl bym bardzo male
nie wiem czy sa male biorac pod uwage ze samochod ma okragle 10lat i do tego ok.230tys. km przebiegu, poza tym nie wiem jaka byla moc przed modem glowicy a bylo to przy ok 210tys.km; co do wydechu to nie ma nic specjalnego polerowane koletktory srodek przelot i koncowy przelot; elektronika to o ile pamnietam jednoska z 16V silnika z nowym programem; ja jestem zadowolony, bo myslalem ze wyjdzie mniej, teraz cos nad odcieciem musze popracowac, a najlepiej sprzedac to gowno i zalozyc nowe serce
: 5 cze 2005, o 20:28
autor: AdamXXL
koch_mar pisze:...elektronika to o ile pamnietam jednoska z 16V silnika z nowym programem...
eee chyba jednak nie. przecież 16v ma wtrysk sterowany sekwencyjnie (każdy wrtysk oddzielnie), dodatkowo czujnik na wale, dis, masz korektor oktanowy a 16v nie ma bo jest czujnik spalania stukowego itp.. u Ciebie bazą było chyba c14nz?
ps. i na przyszłość gdyby ktoś chciał dawać większe zawory do c14nz, to wystarczy dać głowice z x14sz i tam zawory są już jak w c14se,c16nz, c16se
: 5 cze 2005, o 21:12
autor: kozzi
AdamXXL pisze:ps. i na przyszłość gdyby ktoś chciał dawać większe zawory do c14nz, to wystarczy dać głowice z x14sz i tam zawory są już jak w c14se,c16nz, c16se
gorzej jest jak się chce zrobić taki myk na większe zawory przy c14se trzeba trochę pogłówkować żeby tam coś wsadzić większego
: 5 cze 2005, o 21:59
autor: koch_mar
AdamXXL pisze:koch_mar pisze:...elektronika to o ile pamnietam jednoska z 16V silnika z nowym programem...
eee chyba jednak nie. przecież 16v ma wtrysk sterowany sekwencyjnie (każdy wrtysk oddzielnie), dodatkowo czujnik na wale, dis, masz korektor oktanowy a 16v nie ma bo jest czujnik spalania stukowego itp.. u Ciebie bazą było chyba c14nz?
ps. i na przyszłość gdyby ktoś chciał dawać większe zawory do c14nz, to wystarczy dać głowice z x14sz i tam zawory są już jak w c14se,c16nz, c16se
z tego co pamietam to ten komp nie dal sie wysterowac pod to co zrobilem i byl wstawiony nowy od innego silnika, po resecie byl wgrany nowy program