Strona 1 z 1

wykres z hamowni c14se

: 4 cze 2005, o 13:47
autor: koch_mar
wczoraj sie wybralem do unitronica na hamownie:) zeby sie zmierzyc, wynik wyszedl calkiem przyzwoity chociaz jak na taki worek pieniedzy jaki wlozylem w ten samochod mogl byc lepszy:) czas na swapik po prostu
wykres.jpg
wykres.jpg (97.44 KiB) Przejrzano 2774 razy

: 4 cze 2005, o 13:53
autor: Kotlin
A mozeesz napisac co zrobiles przy niej.
ile kosztuje shamowanie auta?

: 4 cze 2005, o 13:55
autor: koch_mar
Kotlin pisze:A mozeesz napisac co zrobiles przy niej.
ile kosztuje shamowanie auta?
glowica, polerowane kolektory,elektronika, wydech, dolot
a hamowanie w unitronicu 100zl za wjechanie na rolki z tego masz 2 pomiary

: 4 cze 2005, o 14:01
autor: Kotlin
Aha czyli az tak zle nie jest z cena shamowania.
biorac pod uwage moc do modyfikacji jakie wykanales(przeczytalem na stronie:) to licho cos wyszlo 9KM to malo.
Z tego co widze to nie ma co dlubac tego silnika.

: 4 cze 2005, o 14:32
autor: Staneq
@kotlin to nie lipa tylko rzeczywistość, hamownia mowi prawde a nie jak kots se gada ze cos tam porobil i ma 30ps wiecej..w takim 1.4 to najkorzystniejszy mod efektywny to konwersja na mpi wtedy na plus ok 22KM :)

: 4 cze 2005, o 14:32
autor: endo
Kotlin pisze:Z tego co widze to nie ma co dlubac tego silnika.
to sprawdz jeszcze stary spec na c20rsa.com, ewentualnie spytaj Kozziego, on chyba cos wie :oko:

: 4 cze 2005, o 15:01
autor: Kotlin
Tia polowa gratow do MPI by juz byla tylko tacy panowie w monde przerwali plan:(
A teraz sie zastanawiam powaznie nad stylizacja wnetrza ala markos.
Dorzuce ze 4magnetyzery i dwa chipy i juz bede mial 120KM rajdowke :-D
A poki co to wybiore sie na hamownie i zobaczymy jaka baza jest.

: 4 cze 2005, o 16:00
autor: Staneq
endo pisze:
Kotlin pisze:Z tego co widze to nie ma co dlubac tego silnika.
to sprawdz jeszcze stary spec na c20rsa.com, ewentualnie spytaj Kozziego, on chyba cos wie :oko:
dokładnie spec z 2003 to fajnie dlubane mpi...teraz kozzi kończy dzieło wow'a :oko:

: 4 cze 2005, o 21:47
autor: kozzi
Staneq pisze:
endo pisze:
Kotlin pisze:Z tego co widze to nie ma co dlubac tego silnika.
to sprawdz jeszcze stary spec na c20rsa.com, ewentualnie spytaj Kozziego, on chyba cos wie :oko:
dokładnie spec z 2003 to fajnie dlubane mpi...teraz kozzi kończy dzieło wow'a :oko:
kończe dzieło Wowiqa?? nawet nie wiedziałem że Wow miał w planach to co ja już zrobiłem lub zrobie w niedalekiej przyszłości :zakrecony:

: 4 cze 2005, o 21:51
autor: arts
raczej inaczej robisz kolejny mod silnika :grin:
koch_mar a co Ty masz za wydech ... co za elektronika? podaj jakies konkrety bo cos male te przyrosty zekl bym bardzo male :(

: 4 cze 2005, o 21:57
autor: Staneq
kozzi pisze:kończe dzieło Wowiqa?? nawet nie wiedziałem że Wow miał w planach to co ja już zrobiłem lub zrobie w niedalekiej przyszłości :zakrecony:
..nie no miałem na myśli, że Wow zacząl cosik dłubać a Ty konczysz dzieło w sensie Ty jesteś autorem i pomysłodawcą tego dzieła kozzi :D i przy okazji my hero bo dlubiesz moje c14se :oko:

: 4 cze 2005, o 22:00
autor: kozzi
arts pisze:raczej inaczej robisz kolejny mod silnika :grin:
ooooo i to już zupełnie innaczej brzmi :-D :grin:
Staneq pisze:
kozzi pisze:kończe dzieło Wowiqa?? nawet nie wiedziałem że Wow miał w planach to co ja już zrobiłem lub zrobie w niedalekiej przyszłości :zakrecony:
..nie no miałem na myśli, że Wow zacząl cosik dłubać a Ty konczysz dzieło w sensie Ty jesteś autorem i pomysłodawcą tego dzieła kozzi :D i przy okazji my hero bo dlubiesz moje c14se :oko:
twoje też mogę podłubać, ale pod jednym warunkiem: musisz mieć ogromny worek kasy :lol:

: 4 cze 2005, o 22:05
autor: Staneq
@kozzi ty mnie nie kuś :-P narazie "stajling" co by ładna dla oka była potem konie mech... :oko:
i tak te moje seryjne 82KM są imponujące dla wszystkich 1.0 :-P

: 4 cze 2005, o 22:14
autor: kozzi
Staneq pisze:@kozzi ty mnie nie kuś :-P narazie "stajling" co by ładna dla oka była potem konie mech... :oko:
i tak te moje seryjne 82KM są imponujące dla wszystkich 1.0 :-P
a moja stajnia dla co po niektórych 2.0 :oko:

: 4 cze 2005, o 23:25
autor: koch_mar
arts pisze:koch_mar a co Ty masz za wydech ... co za elektronika? podaj jakies konkrety bo cos male te przyrosty zekl bym bardzo male :(
nie wiem czy sa male biorac pod uwage ze samochod ma okragle 10lat i do tego ok.230tys. km przebiegu, poza tym nie wiem jaka byla moc przed modem glowicy a bylo to przy ok 210tys.km; co do wydechu to nie ma nic specjalnego polerowane koletktory srodek przelot i koncowy przelot; elektronika to o ile pamnietam jednoska z 16V silnika z nowym programem; ja jestem zadowolony, bo myslalem ze wyjdzie mniej, teraz cos nad odcieciem musze popracowac, a najlepiej sprzedac to gowno i zalozyc nowe serce

: 5 cze 2005, o 20:28
autor: AdamXXL
koch_mar pisze:...elektronika to o ile pamnietam jednoska z 16V silnika z nowym programem...
eee chyba jednak nie. przecież 16v ma wtrysk sterowany sekwencyjnie (każdy wrtysk oddzielnie), dodatkowo czujnik na wale, dis, masz korektor oktanowy a 16v nie ma bo jest czujnik spalania stukowego itp.. u Ciebie bazą było chyba c14nz?

ps. i na przyszłość gdyby ktoś chciał dawać większe zawory do c14nz, to wystarczy dać głowice z x14sz i tam zawory są już jak w c14se,c16nz, c16se

: 5 cze 2005, o 21:12
autor: kozzi
AdamXXL pisze:ps. i na przyszłość gdyby ktoś chciał dawać większe zawory do c14nz, to wystarczy dać głowice z x14sz i tam zawory są już jak w c14se,c16nz, c16se
gorzej jest jak się chce zrobić taki myk na większe zawory przy c14se trzeba trochę pogłówkować żeby tam coś wsadzić większego :zakrecony:

: 5 cze 2005, o 21:59
autor: koch_mar
AdamXXL pisze:
koch_mar pisze:...elektronika to o ile pamnietam jednoska z 16V silnika z nowym programem...
eee chyba jednak nie. przecież 16v ma wtrysk sterowany sekwencyjnie (każdy wrtysk oddzielnie), dodatkowo czujnik na wale, dis, masz korektor oktanowy a 16v nie ma bo jest czujnik spalania stukowego itp.. u Ciebie bazą było chyba c14nz?

ps. i na przyszłość gdyby ktoś chciał dawać większe zawory do c14nz, to wystarczy dać głowice z x14sz i tam zawory są już jak w c14se,c16nz, c16se
z tego co pamietam to ten komp nie dal sie wysterowac pod to co zrobilem i byl wstawiony nowy od innego silnika, po resecie byl wgrany nowy program