Zdejmowalem tak:
- dlugim srubokretem da sie odkrecic sruby _przez_ kratki - niech sobie nawet spadna w dol:) kratki po operacji sa 100% cale, srubokretem nie mozna ich porysowac. odpuscilbym sobie jakies dziwne przeginanie ich do 45 stopni itp
pozniej trzeba 'odlaczyc' czarny plastik zewnetrzny od bialego sterownika nawiewow, wiec trzeba zaczac od zdjecia pokretel, sa dwie szkoly;)
- wyrwac skrajne;)
- skrajne podobnie jak srodkowe maja w 'tulejce' wyciecie, przez ktory mozna wlozyc cos co podwazy i docisnie zatrzask pokretla, operacja na tyle nieciekawa ze wokol pokretla mozna sobie po prostu powgniatac:) (owinalem wkretak tasma izolujaca do wiazek, wiec pokretla mam cale i nie wgniatlem plastiku, grunt zeby bylo cos miekkiego pomiedzy wkretakiem a plastikiem)
pozniej trzeba obadac ktore zatrzaski czarnego trzymaja sie nawiewu (3 z gory, dwa z dolu), podwazyc przycisnac, powalaczyc, polamac i mozna szczesliwie zdjac panelik.
tak wiec masz juz prawie wszystko zdjete, ale zarowki prawdopodobnie nie wyjda dopoki troche przy nich nie pomajstrujesz - ja potrzebowalem wyjac caly wlacznik ogrzewania tylnej szyby i podgiac blaszki doprowadzajace napiecie, zeby zwolnic troche zarowki. tak wiec odpinasz z tylu dojscie wiazki i musisz delikatnie wypchnac.
jak robisz to pierwszy raz to pierwsze co to nie odlaczalbym linek, istnieje ryzyko latwego polamania;)
aha, wkrecenie pozniej dwoch srób za kratkami to wyzsza szkola jazdy;) napisz na priv to postaram Ci sie pomoc w razie jakichs watpliwosci (jak sobie odpuscisz ich wkrecanie to przygotuj sie na latanie i trzeszczenie konsoli;) )
moze i bylo w archiwum, ale moim zdaniem padlo troche blednych odpowiedzi:
- opis z astry nie ma nic wspolnego z CB
- nie da sie tego w zaden sposob zrobic od zewnatrz
--m.