Strona 1 z 1

Gaśnie na wolnych obrotach błąd 16410

: 9 lip 2005, o 13:38
autor: !markos
fura mi gasnie na wolnych jak dojezdzam np do swiatel i naciskam sprzeglo. wszystko byloby fajnie, gdyby nie to, ze mam w swoim samochodzie jakis pojebany komputer, bo po pierwsze nigdy nie wyswietla 12 jako rozpoczecie procedury, tylko odrazu zaczyna pokazywac kody usterek, a po drugie pokazuje cos, czego ja niestety nie potrafie zinterpretowac...

oto co dzisiaj udalo mi sie zczytac po drucianej diagnostyce:

powtarzajaca sie sekwencja 1-6-4-10

ma ktos pomysl co to moze oznaczac? do techa dotre dopiero w poniedzialek rano, bo i tak musze to sprawdzic, ale jakby ktos mial pomysl co to moze byc to chetnie poslucham propozycji :oko:

: 9 lip 2005, o 15:05
autor: !markos
podobniez jest to:
Usterka układu sterowania zapłonem z czterema cewkami - stopień końcowy
cos wiecej..? :zakrecony: :0

fak.. ze akurat nie mam tisa na kompie :-?

: 9 lip 2005, o 17:17
autor: -=kLaRi=-
Hmm ,
Ja wlasnie polukalem na necie i na jedym forum pisza ,ze vectry maja kody 4cyfrowe.
i cos takiego :
01804 to nr wyświetlacza a 24846 to częstotliwość nadajnika impulsu ...
Niby nie twoj przypadek ,ale to juz cos .
Moze masz jakis komp z vectry :/ hmm

: 9 lip 2005, o 19:42
autor: !markos
tak, to jest komp, ktory byl tez w vectrze i rzeczywiscie kod usterki oznacza wlasnie to co napisalem wyzej.. ale ja nie wiem co to jest, a fura dalej gasnie :lol:

: 9 lip 2005, o 20:46
autor: =JUHol=
wywal instalacje gazowa... to jest normalne przy gazie :-P :-P :-P

tak na powaznie to jest problem w autach z gazem... niestety nie ma kumpla od tego i ciezko mi powiedziec co to moze byc, ale adekwatnie do gazu mozna szukac przyczyn w benzynie... krokowy bla bla bla wszystko jest ok?

masz 4 cewki? :0 smarowanie zaplonu? o co chodzi :-?

: 9 lip 2005, o 21:22
autor: Kotlin
Markos podczas wypadku uszkodzila ci sie cewka( bo ty masz chyba po jednej na kazdy cylinder?) Chociaz za obroty na biegu jalowym odpowiada krokowy, ale ja obstawiam cewke.
Jak chcesz to moge zejsc do garazu po ksiazke do corsy i sprawdzic dokladnie ten kod.

: 9 lip 2005, o 22:12
autor: kozzi
to może i ja sie podepne troszke do tematu :zakrecony:
a mianowicie mam podobny problem jak Markos z gaśnięciem furki, z tym że dzieje się tak jak butuje ją do odcinki :-? Ma ktoś może jakies pomysły?? bo już sam nie wiem co to może być?? zła mieszanka?? świece?? a może coś zupełnie innego?? może jak wysteruje smt6 to jej przejdzie?? dodam tylko że zadne błędy nie wyskakują :-?

: 9 lip 2005, o 22:54
autor: AdamXXL
zjebka dla markosa ;) nie widzę o jaki silnik np. chodzi, że z vectry trzeba było zgadywać .. jak cewki to pewnie dis lub jak w 1.2 16v czy 1.0 12v gdzie cewki są nad świecami.

x14sz był robiony wyłącznie na multecu a kody 4-ro cyfrowe są od 96 lub 97roku

: 10 lip 2005, o 00:06
autor: !markos
moj silnik od zawsze jest... z corsy adam, nic sie nie zmienilo i ty wiesz doskonale jaki to jest silnik, wiec nie marudz :lol:

a ze cos moglo pasc przy stluczce to nie pomyslalem.. udam sie zapewne do warsztatu w poniedzialek, ale obawiam sie, ze 2 tygodnie po naprawie juz nic nie wskoram :x

tak zupelnie szczerze to po odebraniu samochodu jakies 5 dni pozniej zaczely sie szopki z niedzialajacym predkosciomierzem, ale jakos nie powiazalem tych 2 zdarzen.. a teraz jeszcze dis.. pipa ze mnie i przyjdzie mi pewnie slono za to zaplacic :-?

: 10 lip 2005, o 10:11
autor: AdamXXL
trochę się wczoraj farb nawąchałem.. i nie wiem czemy zmyliła mnie ta vectra :lol:
kod 1640 to to samo co stary 93 choć narazie opis się ogranicza do stwierdzenia .. "usterka ogólna"

: 15 lip 2005, o 16:07
autor: gesio
hej.rowniez stawiam na 1640, w nowszym wydaniu oznacza: Engine control module (ECM), MIL(kontrolka)/RPM/fuel consumption signal(s) - circuit malfunction. czyli problem ze stykami pod zegarami, wyczyscic, podoginac i problem pewnie zniknie :)

: 15 lip 2005, o 16:24
autor: !markos
styki pod zegarami? hmm.. kompletnie bez zegarow jakos jezdzil i wszystko mu pasowalo :zakrecony:

to, ze gasnie jest wina czujnika obrotow kola, reszta bledow wynika z jebania sie sam nie wiem czego.. dis, czujnik temp powietrza i jeszcze jakis glupi blad, ktorego nie zdazylem odczytac z techa wczoraj. ide podmienic czujnik na ten z prawego kola, ciekaw jestem czy problem zniknie...

: 15 lip 2005, o 20:19
autor: !markos
podmianka czujnika z prawego kola zlikwidowala problem gasniecia. tak jak myslalem wszystkiemu winny byl TYLKO czujnik obrotow..

swoja droga pipa ze mnie, ze wczesniej na to nie wpadlem! dzieki wow :lol:

ps.
jedyna wpadka jest niedzialajacy abs, ale mowiac szczerze mam to w dupie :-D