Strona 1 z 1

c20seh półosie

: 1 paź 2005, o 17:44
autor: szajboos
Mam silnik jak w temacie. Skrzynia F13 z kadetta i trochę gratów z niego(półosie, kolumny i itp.) Jak przerobić te półosie, żeby pasowały do CA? Jak należy przerobić łapyz kadzia, żeby podpasować je do CA do tego silnika?

Re: Problem z c20seh.

: 1 paź 2005, o 17:50
autor: AdamXXL
szajboos pisze:Mam silnik jak w temacie. Skrzynia F13 z kadetta i trochę gratów z niego(półosie, kolumny i itp.) Jak przerobić te półosie, żeby pasowały do CA? Jak należy przerobić łapyz kadzia, żeby podpasować je do CA do tego silnika?
jeśli chcesz to pakować na F13 to półosie zostawiasz z corsy przerabiasz koło zamachowe i zostanie zrobienie/przerobienie łapy. wszystko jest już napisane przy swapowaniu c20ne. opcja szukaj

: 1 paź 2005, o 20:58
autor: szajboos
Zapomniałem dodać, że mam silnik diesla(1.5 isuzu) i nie wiem czy te półosie podejdą. Skrzynia jest z tego silnika więc koła nie muszę ruszać(tak mi się wydaje)

: 1 paź 2005, o 21:48
autor: kyniek
to masz seja czy 1,5 d bo jak nie kapuje , gdzie jest mod.... a wyjechal na weekend to luzik , Pozdro Sierako

: 1 paź 2005, o 22:40
autor: szajboos
Aktualnie mam diesla. Silnik jest zajechany(ponad 800tys km) i chce go wymienić właśnie na seh-a

: 1 paź 2005, o 23:38
autor: Sznaps
800 tysia wow. Szacuneczek.

: 1 paź 2005, o 23:58
autor: =JUHol=
poszukalbym innej budy bo bedzie tak ze ci silnik sam odjedzie... z dieslem jest 100 razy wiecej problemow ale wszystko juz bylo na ten temat pisane :lol:

Re: Problem z c20seh.

: 3 paź 2005, o 16:52
autor: PETERS
szajboos pisze:Mam silnik jak w temacie. Skrzynia F13 z kadetta i trochę gratów z niego(półosie, kolumny i itp.)
A jakie masz kolumny, bo ja kiedyś woziłem altusy 8-)

: 3 paź 2005, o 20:10
autor: szajboos
Juhol mógłbyś podać jakie mogą być problemy z wykorzystaniem budy z diesla?


Peters, kolumn nie woże, owale na tylnej półce i sub w gabażniku wystarcz na razie(tylko narazie)

P.S. co z tymi półosiami? Czy ktoś odpowie na moje pytanie?

: 3 paź 2005, o 21:40
autor: =JUHol=
Przede wszystkim mega kosmiczne zmęcznie budy... Albo dac ja od nowa poskładać, bo nie sądzę żeby to sie po takim przebiegu wszystko trzymało, albo za tą samą kasę kupić "mniej dojechaną". Mam 2.0 i szczerze mówię, że bezpieczeństwo jest na pierwszym miejscu! Silnik naprawde mocno wyrywa do przodu i chciałbym tylko ostrzec przed zrobieniem błędu!

Poza tym trzeba trochę więcej wymienić: bak + cały układ paliwowy, wydoechowy i elektryczny

: 4 paź 2005, o 13:52
autor: szajboos
Elektryka i układ wydechowy i tak idzie do wymiany. Czemu bak miałby być do wymiany? Pompa nie jest zatopiona w baku. Najwięcej kilometrów było robione w niemczech i austrii, więc ta buda nie jest, aż tak zmęczona.

: 4 paź 2005, o 14:32
autor: =JUHol=
bo bak od diesla to nie to samo co od benzyny i trzeba wymienic i bak i przewody paliwowe... jezeli uwazasz ze 800tys to pikus to rob jak uwazasz... btw w niemczech tez sa dojechane auta :lol: fakt maja lepsze drogi ale nie znaczy ze nie ma stluczek wypadkow i idiotow za kolkiem