Strona 1 z 3
Opony 175/50 R 16, zakup
: 11 paź 2005, o 12:01
autor: D12
Czy łatwo znaleźć takie opony nowe czy szukać należy na rynku wtórnym. Wogóle jaka firma robi takie opony w przyzwoitej cenie

: 11 paź 2005, o 12:14
autor: kristo
Zapomnij- żadna znana mi firma nie ma takich opon w swojej ofercie- piszę o nowych.
Generalnie możesz wybierać między michelinem a yokohamą.
Przeważnie 16 calowe felgi są szerokie, a te opony są wąskie.
Lepiej poszukaj 185/50/16 jest ich znacznie więcej (około 500szt/nowe)
: 11 paź 2005, o 12:32
autor: D12
Hmmm bo zastanawiam się nad 16" na lato

raczej stalówki ale zastanawia mnie jedno abym nie miał walców na droge w stylu 205 profil

. Coś pośredniego

np. wspomniane 185

: 11 paź 2005, o 18:17
autor: kozzi
@D12
a jaki Ty masz silnik?? bo wydaje mi się że 1.6?? uważam że 175 będą troche za wąskie

: 11 paź 2005, o 18:21
autor: Staneq
jeśli mnie pamieć nie myli to D-12 ma 1.2 8v

: 11 paź 2005, o 18:23
autor: kozzi
Staneq pisze:jeśli mnie pamieć nie myli to D-12 ma 1.2 8v

acha

to cos mi się pokopało
to kup lepiej profil 155

: 11 paź 2005, o 18:25
autor: Porszak
stalowki znajdziesz 6-6.5 cala szerokie ale alu 6.5 ciezko badzo. ogromna wiekszosc alu 16 to 7 cali szerokosci
: 11 paź 2005, o 18:44
autor: !markos
najrozsadniejsza opona na 16 cali to 195/45/16 i co do tego nie ma niestety zadnej dyskusji
rozmiar z tematu to jakas abstrakcja
: 11 paź 2005, o 18:52
autor: UcHO
ja mam obecie u siebie 215/55/16 i bede zmianiał wiec moge odstapic jak sie zmieszcza

: 11 paź 2005, o 19:02
autor: kozzi
UcHO pisze:ja mam obecie u siebie 215/55/16 i bede zmianiał wiec moge odstapic jak sie zmieszcza

daj spokój opona jak do traktora

: 11 paź 2005, o 19:56
autor: arts
kozzi pisze:UcHO pisze:ja mam obecie u siebie 215/55/16 i bede zmianiał wiec moge odstapic jak sie zmieszcza

daj spokój opona jak do traktora

co to za balon

: 11 paź 2005, o 20:01
autor: D12
Staneq dobrze pamiętał, mam 1.2 8V

moje auto ma wyglądać, większe walce niż 185 powodują, że moję auto hamuje jeszcze bardziej

Obecnie mam 185/55 R14

chce więcej cali ale niewielką średnice. Fakt jak się z kapcia zrobi profil trapezu tym lepiej

Akurat moge mieć 16" od astry III za 160 zł

komplet

: 11 paź 2005, o 20:52
autor: !markos
martwisz sie szerokoscia 10mm roznica w szerokosci opony, a nie wziales pod uwage faktu, ze komplet seryjnych aluminiowych 16" z astry wazy jedyne 36kg
zastanow sie 25 razy zanim je kupisz i wlozysz do corsy z takim silnikiem

: 11 paź 2005, o 20:55
autor: kozzi
!markos pisze:martwisz sie szerokoscia 10mm roznica w szerokosci opony, a nie wziales pod uwage faktu, ze komplet seryjnych aluminiowych 16" z astry wazy jedyne 36kg
zastanow sie 25 razy zanim je kupisz i wlozysz do corsy z takim silnikiem

buahahahahahaha jak walec normalnie jak walec

: 11 paź 2005, o 21:05
autor: D12
ciekaw jestem teraz ile ważą 14"

od Vectry
: 11 paź 2005, o 21:46
autor: !markos
odpowiednio mniej, ale jesli sa seryjne i mowimy o aluminium to obstawiam nie mniej niz 6.5-7kg sztuka
seryjne kolka maja byc MOCNE, dlatego waza znacznie wiecej niz DOBRA felga aftermarketowa.. i nie mowie tu o popularnych aez, czy tam jakims srednim modelu ats.. one tez nie potrafia byc lekkie..
: 11 paź 2005, o 22:27
autor: UcHO
arts pisze:kozzi pisze:UcHO pisze:ja mam obecie u siebie 215/55/16 i bede zmianiał wiec moge odstapic jak sie zmieszcza

daj spokój opona jak do traktora

co to za balon

mowia ze seryjne
chce je zmienic bo 16cali nie podchodzi mi pod hamulce 320mm

: 11 paź 2005, o 23:25
autor: Staneq
Ucho czym Ty teraz sie wozisz?

: 11 paź 2005, o 23:46
autor: D12
Może z mojej strony pytanko Ucho, jeżeli w corsie masz takie kapciochy to Tobie nie obciera ?
: 12 paź 2005, o 00:46
autor: Porszak
ucho nie trzyma tych kapci na corsie.
Markos alu satana waza jeszcze wiecej a moje biedne 3 cylindry jakos sie tocza. fakt ze ten ciezar daje sie odczuc
: 12 paź 2005, o 14:12
autor: UcHO
Porszak pisze:ucho nie trzyma tych kapci na corsie.
takie kapcie na corsie to i wyciaganie nadkoli by nie pomogło
a ja sie woze vag'iem w którym aktualnie jestem na etapie zmiany hamulcow z 280mm na 320, tylko nie wiem czy na nie wejda mi 17' lub 18' , moze ktos wiec??

: 12 paź 2005, o 14:42
autor: endo
na corsasport ludzie wkladaja cos ponad 300mm na 17", ale dokladnie nie pamietam. najlepiej zmierz sobie ile potrzebujesz miejsca na hamulce i zmierzysz wnetrze felgi przed kupnem
: 12 paź 2005, o 19:19
autor: !markos
ucho, a nie ma gdzies forum twojej marki auta, oraz czy aby napewno potrzebujesz tak ogromne hamulce?
@ porszak
daje glowe, ze kolka, ktore masz waza mniej niz 9+kg sztuka. pamietaj, ze mowilem o samych felgach...
: 12 paź 2005, o 19:40
autor: Porszak
!markos pisze:
@ porszak
daje glowe, ze kolka, ktore masz waza mniej niz 9+kg sztuka. pamietaj, ze mowilem o samych felgach...
flega z opona chyba cos kolo 12+ kg o ile dobrze pamietam
: 12 paź 2005, o 20:18
autor: UcHO
!markos pisze:ucho, a nie ma gdzies forum twojej marki auta, oraz czy aby napewno potrzebujesz tak ogromne hamulce?
a tobie po co 256mm? do zajebistego, teoretycznego silnika pod maska

o ktorym wszyscy wszystko juz wiedza, ze bedzie naj naj ze wszystkich

o ktorym to juz krzyczysz od x czasu...
: 12 paź 2005, o 20:23
autor: !markos
widzisz.. mi takie hamulce byly potrzebne, bo samochod jezdzi rowniez na torze, a nie tylko po ulicy, gdzie rzeczywiscie sa najczesciej zupelnie zbedne.. a twoja fura ktorymi bulwarami sie toczy?
nie potrzebuje narazie tego wiekszego silnika, zeby zloic ci dupsko na pierwszym lepszym zakrecie i na kazdym kretym torze innym niz poznan
narazie nie stac mnie na wlozenie go, lezy i czeka na moja kolejna podwyzke, ktora bycmoze pojawi sie juz w styczniu

: 12 paź 2005, o 20:28
autor: UcHO
: 12 paź 2005, o 20:45
autor: !markos
a zauwazyles czyje byly rekordy okrazen? michal jest lepszym kierowca, bo nie popelnia zadnych bledow. ma kilkuletnie doswiadczenie torowo/kjs-owe i nie mam z nim szans nawet jak wsadza nas do takich samych samochodow. oraz jazda po prostej kompletnie mnie nie jara, bo to nie wyscig kierowcow, a samochodow. teraz jasniej?
torow faktycznie niewiele, wystarczy, ze ja je dostrzegam, ty nie musisz. twoja fura jest do szybkiego wozenia dupy (najlepiej po prostej i bez hamowania, nie mowiac juz o redukcji), moja jest dla KIEROWCY, do jezdzenia i do zabawy. taka miedzy nimi roznica.
: 12 paź 2005, o 20:54
autor: kozzi
Markos przesadziłes troche z tą jazdą po prostej, uważam że nieważne czy jest to tor czy 1/4, a kierowca jest najważniejszy!!
: 12 paź 2005, o 20:58
autor: !markos
a ja mysle, ze jakbys wsadzil mielcarka do integry mocniejszej od astry o pare ladnych koni, to nie wygralby w profi, bo w wygranej pomaga mu nie tylko refleks i opanowanie, a przede wszystkim doskonale przygotowana fura, ktora nigdy sie nie popsula.
nigdy nie zmienie zdania o cwiartce, to walka samochodow i kasy, nie kierowcow.