Strona 1 z 1
Poząbkowane opony
: 30 lis 2005, o 11:13
autor: leśnik
Czy jest możliwość naprawienia poząbkowanych opon - hałasują tak że własnych myśli nie słychać w samochodzie?
Dodam że bieżnik jest wysoki i szkoda mi ich wyrzucać .
: 30 lis 2005, o 16:10
autor: radzio_gsi
jak sie zuzyja to sie wyprostuja

: 30 lis 2005, o 16:21
autor: leśnik
radzio_gsi pisze:jak sie zuzyja to sie wyprostuja

mi się wydaje logiczne że jak się bieżnik zużyje na tyle że utworzy płaszczyzne to będzie w porządku
ale oponiarze twierdzą że niekoniecznie , nie powiedzieli co prawda dlaczego tak jest ale mają trochę więcej doświadczenia w tej materii ode mnie więc może mają racje
: 30 lis 2005, o 17:01
autor: radzio_gsi
aj tam nie sluchaj sie wyprostuja sie napewno. moze tak mowili bo chcieli cie namowic na nowy komplet gumek
: 30 lis 2005, o 19:14
autor: Kotlin
A moze by tak po dresiarsku palenie lacza

: 1 gru 2005, o 09:19
autor: leśnik
przypalić to trzeba mieć czym
: 1 gru 2005, o 09:35
autor: D12
Może zmień cisnienie w oponach

Albo akurat taki rodzaj gumy się trafił, że twarda jak skur.....n

: 1 gru 2005, o 14:54
autor: leśnik
opony KUMHO więc nie rewelacja i rzeczywiście strasznie twarda mieszanka
jeszcze jedno pytanie z innej beczki :
jakie opony mogą być w miare lekkie , udało mi się kupić naprawde lekkie alusy ats i jakoś mi nie pasuje zakładać do nich toporne i ciężkie opony
: 1 gru 2005, o 16:03
autor: Staneq
leśnik pisze:..jakoś mi nie pasuje zakładać do nich toporne i ciężkie opony
kheee?

: 1 gru 2005, o 18:06
autor: radzio_gsi
pierwsze slysze zeby dobierac gumy kierujac sie masa
: 1 gru 2005, o 18:51
autor: leśnik
radzio_gsi pisze:pierwsze slysze zeby dobierac gumy kierujac sie masa
niska masa koła to lepsze przyśpieszenia i praca zawieszenia
np. w kolarstwie masa to jeden z najważniejszych czynników doboru opony osiągany np poprzez zastosowanie kewlaru zamiast stali
: 1 gru 2005, o 19:05
autor: Staneq
leśnik pisze:niska masa koła to lepsze przyśpieszenia i praca zawieszenia ...
dobrze, dobrze chodz z przyspieszeniem akurat chyba nie dokonca, zreszta markos to ostatnio tlumaczyl...ale przy obnizaniu masy kola stosuje sie lzejsze felgi a nie opony...zreszta dajesz przyklad z kolarstwa i chyba tez ci sie cos pomyliło bo kevlar zamiast stali stosuje sie w felgach a nie oponach no nieeeee

: 1 gru 2005, o 19:16
autor: leśnik
właśnie kevlar stosuje się w oponach w miejscu druta w stopce
: 1 gru 2005, o 19:22
autor: Staneq
leśnik pisze:właśnie kevlar stosuje się w oponach w miejscu druta w stopce
no dobrze nawet jesli, nie znam sie na kolarstwie wiec nie bede dyskutowal o rowerach..
Nie zajmuj sobie glowy waga opon, pomysl ich rozmiarze i jakich wlasciwosci oczekujesz...zreszta odpowiedz mi w koncu ile waza te twoje mega lekkie alu

: 1 gru 2005, o 19:48
autor: leśnik
już widzę minę ekspedientki w spożywczaku jak ładuje jej alusa na wagę :0
: 2 gru 2005, o 07:24
autor: Kurbat
leśnik pisze:już widzę minę ekspedientki w spożywczaku jak ładuje jej alusa na wagę :0
a nie wpadłes na pomysł, żeby to zważyć na poczcie? ja tak robie zawsze jak potrzebuję zważyć coś idiotycznego - mówię, że chcę wiedzieć ile waży bo będę to paczką wysyłał.
: 2 gru 2005, o 17:58
autor: radzio_gsi
a nie lepiej poprostu stanac na zwyklej wadze
: 6 gru 2005, o 16:42
autor: leśnik
Felga 15x7 cali - waga 5,6 kg
i jeszcze fotki dodam
takie kupiłem
a takie są teraz