Strona 1 z 1
wysokie obroty na luzie
: 15 gru 2005, o 14:57
autor: FABIANOS
1 to taki że zawiesił sie zamek tylnej klapy! działał normalnie i kturegoś pieknego dnia nie mogłem już otwożyc

na zamku nie widac sladów włamania nie psikałem w niego WD-40 ani wczesniej sie nie zacinał?
2. problem to taki że po przejechaniu kilku kilomertów jak autko sie nagrzeje to trzyma obroty ok 2 tyś. ale nie zawsze jak mu odbije to se trzyma, pomaga mu jak hamuje biegami przed skrzyżowaniem i wtedy udaje mi sie czasem zbić obroty do prawidłowego wskazania
a i wymieniłem juz silniczek krokowy i dalej to samo?
mysle że to jakiś czujnik szwankuje!?
posiadam model A/89/1.6GSI
: 15 gru 2005, o 15:16
autor: -=m&m=-
Ad1. masz centralny w klapie ??
Ad2. u mnie przyczyną był którys z wezy podciśnienia
Re: mam 2 problemy
: 15 gru 2005, o 15:39
autor: D12
FABIANOS pisze:1 to taki że zawiesił sie zamek tylnej klapy! działał normalnie i kturegoś pieknego dnia nie mogłem już otwożyc

na zamku nie widac sladów włamania nie psikałem w niego WD-40 ani wczesniej sie nie zacinał?
Ogólnie teraz jest taka pogoda, że jest mokro, troche piachu i błoto czasem może naleciało do zamka albo kiedy troche pojeździsz to się zabija tym syfem.
: 15 gru 2005, o 16:03
autor: Kotlin
Czujnik polozenia przepustnicy jesli masz moze przeczysc przepustnice.
: 15 gru 2005, o 16:05
autor: czester 1
zmien temat postu

: 15 gru 2005, o 23:41
autor: Porszak
nieszczelnosci w dolocie tez moga powodowac wysokie obroty na luzie(samoistne wkrecanie sie silnika) w viki x16xe kiedy poszla guma na dolocie to sam sie wkrecal prawie do odcinki bo lapal lewe powietrze
: 16 gru 2005, o 07:54
autor: AdamXXL
wg. ADAC najczęstszą przyczyną jest niesczelność między przepustnicą a kolektorem (ta rurka gumowa)
: 16 gru 2005, o 10:55
autor: Porszak
AdamXXL pisze:wg. ADAC najczęstszą przyczyną jest niesczelność między przepustnicą a kolektorem (ta rurka gumowa)
dzieki adas wlasnie o tym elemencie napisalem, tylko jakos mnie precyzyjnie heh
: 16 gru 2005, o 11:15
autor: FABIANOS
Porszak pisze:AdamXXL pisze:wg. ADAC najczęstszą przyczyną jest niesczelność między przepustnicą a kolektorem (ta rurka gumowa)
dzieki adas wlasnie o tym elemencie napisalem, tylko jakos mnie precyzyjnie heh
miałem takie przypuszczenia bo mam LPG i ta guma jest skrucona i tak do konca nie pasuje

sprawdze to i postaram sie dopasowac lepiej!
Co do problemu z zamkiem to niemam centrala w klapie

jak go przeczyscić lub naprawić co by znowu był aktywny

: 16 gru 2005, o 14:58
autor: -=kLaRi=-
Ja psikalem WD-40 przed zima i jest wszystko ok!!
Psiknij ,nic mu sie nie stanie!
: 17 gru 2005, o 03:18
autor: Hiv
Mam dokładnie taki sam problem z tymi wysokimi obrotami na jałowym. Co ciekawe raz występuje raz nie. Nie ma zasady choc najczęsciej gdy silnik jest zimny.
Po kupnie auta tez tak miałem ale problemem była uszczelka pod układem wtryskowym. Dostawał lewe powietrze. Check Engin jednak od razu wyłapywał błąd. Tym razem jdnak sie nie zapala.
Przyczyną może też być problem z ssaniem?
Zauważyłem straszny wzrost spalania ostatnio...

: 21 gru 2005, o 18:05
autor: FABIANOS
zamek sie uaktywnił po zaplikowaniu wd-40 a problem z obrotami pozostał bo za zimno i za dużo zajeć aby sprawdzić wasze diagnozy
puki ci dzinx

: 21 gru 2005, o 22:59
autor: D12
Hiv pisze:
Zauważyłem straszny wzrost spalania ostatnio...

Może dlatego, że troche mrozy inaczej na temperature reaguje gaz.
: 22 gru 2005, o 00:54
autor: pirat
Hiv pisze:
Zauważyłem straszny wzrost spalania ostatnio...

ja tez, zwlaszcza jak snieg spadl a ja mam po drodze przez wielki plac

: 22 gru 2005, o 20:29
autor: FABIANOS
Kotlin pisze:Czujnik polozenia przepustnicy jesli masz moze przeczysc przepustnice.
A gdzie on jest? Bo sprawdziłem przewody od podciśnienia są OK i guma na dolocie przylega dobrze, nie perfekcyjnie ale chyba jest ok i nadal podbija mi obroty co jakis czas do ok2tyś i tak zostaje

nawet już hamowanie silnikiem nie pomaga

1 na 10 się uda!
