Strona 1 z 3
Re: Czy 17 wejdą mi do Corsy B
: 21 gru 2005, o 13:08
autor: !markos
Fazan pisze:Chciałbym sie spytac czy 17 wejdą mi do Corsy B
wejda. pytanie tylko co pierwsze pojdzie sie jeb*c - opony, czy nadkola
obawiam sie, ze bez poszerzen i wyciecia fragmentu nadkola nie ma co o tym myslec..
Fazan pisze:I czy dostane kupic zawieszenie gwintowane Koni?
co?
jesli zamierzasz kupic gwint to zapomnij o tak wielkich felgach bez poszerzenia - konstrukcja zawieszenia wymusza odsuniecie felg od sprezyn. krotko mowiac bez dystansu sie nie obejdzie.
ps.
jak na pierwszy post to... PALA!!!

: 21 gru 2005, o 13:10
autor: Kotlin
Jak sie popiesci to sie wszystko zmiesci. Ogolnie autko pozniej by sie nie nadawalo do normalnego uzytku po zalozeniu 17.
W klubie chyba jeszcze nikt nie ma 17.
Gwintu poszukaj tu
http://www.koni.com/
Choc nie wiem czy koni ma gwint do corsy
Jest tu kilku takich co sie podnieca gwintem bilsteina b12 bodaj sie zowie
Ps.Ta corsa z avatarka to jest ta z allegro?? sprzedac nie mogles czy zakupiles??
: 21 gru 2005, o 13:34
autor: Staneq
Kotlin pisze:
W klubie chyba jeszcze nikt nie ma 17.
aaa REN

: 21 gru 2005, o 14:38
autor: !markos
u rena owszem weszly, ale robione byly od podstaw nadkola
: 21 gru 2005, o 15:07
autor: GUMIS2000
!markos pisze:u rena owszem weszly, ale robione byly od podstaw nadkola
no własnie a to były fele dedykowane do corsy
wiec strach sie bać co bedzie ze "zwykłymi"
: 21 gru 2005, o 15:28
autor: !markos
gumis, dosc ciezko "dedykowanymi" nazwac felgi, w ktorych zgadza sie tylko otwor centralny i rozstaw i ilosc otworow

: 21 gru 2005, o 20:06
autor: arts
no niestety jak masz zamiar kupic gwint to czekaja Ciebie lepsze jaja z tymi 17 .... jak bys nie kombinowal to bedzie wystawac ... u mnie bez 17mm dystansu sie nie obylo ktory czeka sobie na wiosne ... wystaje i to dosc znacznie

no chyba ze trafisz jakies chore ET ale to w szerokiej 14 tak sie zdarza w 17 calach nie ma szans , resumujac 17 na normalnej kolumnie jeszcze jakos tam sie zmiesci ... jak podekniesz tu i tam z gwintem juz jest przesrane

dziekuje za uwage

: 21 gru 2005, o 22:56
autor: D12
Ciekawy jak zabójczy na polskich drogach profil opony musiałbyć dostać 35 ? 30. Lepiej zainwestuj w zawias i jakieś ładne 16" (max) takie jak ma na przykład Porszak ( jeżeli piszemy o alu). Jeżeli stalówki to do markosa

: 22 gru 2005, o 01:21
autor: arts
205 40 17

: 22 gru 2005, o 13:06
autor: !markos
jesli myslisz, ze 16" z gwintem wejdzie ot tak to tez sie mylisz

: 22 gru 2005, o 15:14
autor: !markos
po pierwsze - jesli gwint to najlepiej kw, albo bilstein, bo maja fajowa regulacje i sa zajebiscie trwale. moim skromnym zdaniem jak kupowac koni - to tani sportkit. gwinty zostawmy specjalistom
po drugie to nie wielkosc felgi ma tu znaczenie, a jej szerokosc i offset. szeroka felga nie miesci sie pod pierscieniem ze sprezyna i albo podniesiesz fure tak samo jak stoi seria, albo zalozysz dystans, ktory wymusi poszerzenie nadkoli.
po co ci gwint? to ma byc na ulice, czy do lansu raz na miesiac i bulwarowej przewozki po rownym jak stol asfalcie? bo jesli myslisz, ze gwint do jezdzenia na codzien jest fajny - to tez jestes w bledzie.
: 22 gru 2005, o 15:29
autor: !markos
Fazan pisze:To czy założe gwint to wyłoncznie moja sprawa
oczywiscie, ze tak, ale mozesz byc glupi i nie skorzystac z doswiadczen kolegow, albo madry i posluchac ich porad. wybor nalezy do ciebie.
stawiajac na jednym miejscu eibacha (ktory produkuje relatywnie bardzo miekkie sprezyny) i gwint (ktory niezaleznie od producenta bedzie bardzo twardy) pokazujesz jak niewiele wiesz o tym, co tak naprawde chcesz zrobic ze swoim samochodem.
okresl do czego to ma byc to ci cos podpowiemy, bo narazie to nic konkretnego nie powiedziales, a oczekujesz porady.
: 22 gru 2005, o 16:15
autor: !markos
ooo kochany, zeby cie ktos docenil to szykuj 50 kafli na mody, bo na samym tym forum jest kilka takich sztuk, ze daleko ci do nich, a ty juz myslisz o zlotach i gazetkach
jak ma fajnie jezdzic, to bede monotonny i nudny, ale moim zdaniem najlepsze co moze byc w tej chwili to:
drozej - sprezyny eibach i amortyzatory regulowane spax
taniej - gotowy kit konisport
i w zasadzie na tym drugim moglbys zaprzestac, bo zawieszenie jest naprawde mistrz, a nie kosztuje worka kasy

endo testuje i jest bardzo zadowolony. tez jezdzilem i musze powiedziec, ze bylem pod ogromnym wrazeniem, a jestem juz nieco skrzywiony swoim spaxem

: 22 gru 2005, o 17:23
autor: Staneq
tak Koni fajna sprawa ale mozna jeszcze taniej:
armorki AL-KO + jakies markowe springi..
cennikow poszukaj na googlach
PS.nie musisz cytowac za kazdym razem poprzedniej wypowiedzi..wtedy Twoje wypowiedzi staja sie mniej czytelne..
: 22 gru 2005, o 19:06
autor: arts
Fazan kolka i zawieszenie to troche malo na gazetki, zloty i bycia slawnym pieknym i lubianym

jak chcesz te 17 to zakladaj kit koni, ominie Ciebie problem dystansow, latwiej bedzie upchnac te kola i napewno bedzie taniej, a gwint zostawil bym tym co wkaldaja 2.0

: 22 gru 2005, o 19:33
autor: GUMIS2000
arts pisze:a gwint zostawil bym tym co wkaldaja 2.0 :oko:
dzinkuje ART's :D
: 22 gru 2005, o 19:56
autor: Staneq
pokaz jakies foty swojego auta..
: 22 gru 2005, o 20:14
autor: kozzi
Fazan pisze:Chciałbym sie spytac czy 17 wejdą mi do Corsy B.I czy dostane kupic zawieszenie gwintowane Koni?
hahhahaha pytanie jak na OCFC
!markos pisze:jesli myslisz, ze 16" z gwintem wejdzie ot tak to tez sie mylisz

hehe dokładnie, nawet z 15 będzie problem
arts pisze:........... a gwint zostawil bym tym co wkaldaja 2.0

yyyyy??
i tutaj popieram Markosa w 100% odpuść gwint, na polskie drogii to katastrofa

dobry zestaw sprężyny+amor to jest bardzo dobre rozwiązanie i dobrze się spisujące w naszym kraju

: 22 gru 2005, o 20:38
autor: !markos
kozzi pisze:dobry zestaw sprężyny+amor to jest bardzo dobre rozwiązanie i dobrze się spisujące w naszym kraju

chyba, ze ktos ma spaxa, to rzuca prawie tak samo jak na gwincie
a jesli mowiac "dobry" nie miales na mysli spaxa to fakju

: 22 gru 2005, o 23:02
autor: D12
No i cena gwintu jest duuużo wyższa niż cena zestawu amor + spręzyny

: 22 gru 2005, o 23:28
autor: Porszak
no i zrezygnuj z jakiego kolwiek gazu w amorkach. tylko olejowe jesli chcesz miec sportowe sprezyny.
nawet jak wsadzisz 15" to i tak beziesz musial co nieco nadkolami sie zajac
zadaj konkretne pytanie, sprecyzuj swoje oczekiwania/wymagania, a dostaniesz przejrzyste odpowiedzi bo ludzie tutaj przetestowali juz naprawde sporo roznych rozwiazan
: 22 gru 2005, o 23:32
autor: !markos
Porszak pisze:no i zrezygnuj z jakiego kolwiek gazu w amorkach. tylko olejowe jesli chcesz miec sportowe sprezyny.
eee... a bilstein b6/b8 to jaki jest? ze niby olejowy? jedynym znanym mi sportowym amortyzatorem na samym oleju jest spax.. i to tez nie kazdy, bo od dluzszego czasu produkuja tez amortyzatory gazowo-olejowe..
czynnikiem tlumiacym ZAWSZE jest olej, potocznie na amortyzator olejowo-gazowy mowi sie "gazowy", a na olejowy - olejowy

: 23 gru 2005, o 01:40
autor: pirat
Jeszcze by bylo fajnie, jakby kolega poczytal archiwum, bo opcje felg i offsetow tez byly przerabiane kilka razy. Wtedy bedziesz mial obraz jak wyglada sprawa z roznymi 15"
: 23 gru 2005, o 08:07
autor: -=m&m=-
!markos pisze:
jedynym znanym mi sportowym amortyzatorem na samym oleju jest spax..
a koni sport to jakie jest ??

: 23 gru 2005, o 10:18
autor: Porszak
!markos pisze:
eee... a bilstein b6/b8 to jaki jest? ze niby olejowy? jedynym znanym mi sportowym amortyzatorem na samym oleju jest spax.. i to tez nie kazdy, bo od dluzszego czasu produkuja tez amortyzatory gazowo-olejowe..
a bylem przekonany ze bilstein nie ma gazu w b6/8 jak i wyzszych. z tego co wiem to chyba koni jest rowniez olejowe
: 23 gru 2005, o 10:32
autor: kozzi
!markos pisze:kozzi pisze:dobry zestaw sprężyny+amor to jest bardzo dobre rozwiązanie i dobrze się spisujące w naszym kraju

chyba, ze ktos ma spaxa, to rzuca prawie tak samo jak na gwincie
a jesli mowiac "dobry" nie miales na mysli spaxa to fakju

oczywiście że miałem na myśli Spax-a

chociaż niewiem jak jest z Bilsteinem i Koni
ale napewno Spax to najwyższa światowa półka!!!
!markos pisze:Porszak pisze:no i zrezygnuj z jakiego kolwiek gazu w amorkach. tylko olejowe jesli chcesz miec sportowe sprezyny.
eee... a bilstein b6/b8 to jaki jest? ze niby olejowy? jedynym znanym mi sportowym amortyzatorem na samym oleju jest spax.. i to tez nie kazdy, bo od dluzszego czasu produkuja tez amortyzatory gazowo-olejowe..
czynnikiem tlumiacym ZAWSZE jest olej, potocznie na amortyzator olejowo-gazowy mowi sie "gazowy", a na olejowy - olejowy

dokładnie niema amorów gazowych, są tylko gazowo-olejowe i olejowe.
mnie się wydaje że wszystkie liczące się firmy robią amory olejowe ale tylko te z wyższej półki!!!!
: 23 gru 2005, o 10:55
autor: Porszak
: 23 gru 2005, o 13:06
autor: !markos
-=m&m=- pisze:a koni sport to jakie jest ??

stare, bardzo stare

a do tego robi je firma, ktora produkuje tez amortyzatory do pociagow, tramwajow i innego gowna

: 23 gru 2005, o 14:20
autor: endo
!markos pisze:-=m&m=- pisze:a koni sport to jakie jest ??

do tego robi je firma, ktora produkuje tez amortyzatory do pociagow, tramwajow i innego gowna

co nie zmienia faktu, ze sa spoko i kosztuja 2/3 ceny spaxa

, nie mowie juz o tym, ze firma ma pewnie jakies doswiadczenie i wiedze skoro potrafi zrobic tez zawieszenie do innych pojazdow
a tak btw to koni sport kit jest nowa propozycja tej firmy, wczesniej byly jakies inne sporty
Porszak - pala!!

Koni jest oczywiscie gazowe (czyli gazowo-olejowe bo losia z Ciebie nie robimy

)
: 23 gru 2005, o 15:14
autor: Staneq
endo pisze:Porszak - pala!!

Koni jest oczywiscie gazowe (czyli gazowo-olejowe bo losia z Ciebie nie robimy

)
łosia nie...ale renifera tak
