Strona 1 z 3

Re: Czy 17 wejdą mi do Corsy B

: 21 gru 2005, o 13:08
autor: !markos
Fazan pisze:Chciałbym sie spytac czy 17 wejdą mi do Corsy B
wejda. pytanie tylko co pierwsze pojdzie sie jeb*c - opony, czy nadkola :lol:
obawiam sie, ze bez poszerzen i wyciecia fragmentu nadkola nie ma co o tym myslec..
Fazan pisze:I czy dostane kupic zawieszenie gwintowane Koni?
co? :)18

jesli zamierzasz kupic gwint to zapomnij o tak wielkich felgach bez poszerzenia - konstrukcja zawieszenia wymusza odsuniecie felg od sprezyn. krotko mowiac bez dystansu sie nie obejdzie.

ps.
jak na pierwszy post to... PALA!!! :bardzozly:

: 21 gru 2005, o 13:10
autor: Kotlin
Jak sie popiesci to sie wszystko zmiesci. Ogolnie autko pozniej by sie nie nadawalo do normalnego uzytku po zalozeniu 17.
W klubie chyba jeszcze nikt nie ma 17.
Gwintu poszukaj tu http://www.koni.com/
Choc nie wiem czy koni ma gwint do corsy :-?
Jest tu kilku takich co sie podnieca gwintem bilsteina b12 bodaj sie zowie :oko:

Ps.Ta corsa z avatarka to jest ta z allegro?? sprzedac nie mogles czy zakupiles??

: 21 gru 2005, o 13:34
autor: Staneq
Kotlin pisze: W klubie chyba jeszcze nikt nie ma 17.
aaa REN :oko:

: 21 gru 2005, o 14:38
autor: !markos
u rena owszem weszly, ale robione byly od podstaw nadkola

: 21 gru 2005, o 15:07
autor: GUMIS2000
!markos pisze:u rena owszem weszly, ale robione byly od podstaw nadkola
no własnie a to były fele dedykowane do corsy
wiec strach sie bać co bedzie ze "zwykłymi"

: 21 gru 2005, o 15:28
autor: !markos
gumis, dosc ciezko "dedykowanymi" nazwac felgi, w ktorych zgadza sie tylko otwor centralny i rozstaw i ilosc otworow :lol:

: 21 gru 2005, o 20:06
autor: arts
no niestety jak masz zamiar kupic gwint to czekaja Ciebie lepsze jaja z tymi 17 .... jak bys nie kombinowal to bedzie wystawac ... u mnie bez 17mm dystansu sie nie obylo ktory czeka sobie na wiosne ... wystaje i to dosc znacznie :oko: no chyba ze trafisz jakies chore ET ale to w szerokiej 14 tak sie zdarza w 17 calach nie ma szans , resumujac 17 na normalnej kolumnie jeszcze jakos tam sie zmiesci ... jak podekniesz tu i tam z gwintem juz jest przesrane :oko: dziekuje za uwage :lol:

: 21 gru 2005, o 22:56
autor: D12
Ciekawy jak zabójczy na polskich drogach profil opony musiałbyć dostać 35 ? 30. Lepiej zainwestuj w zawias i jakieś ładne 16" (max) takie jak ma na przykład Porszak ( jeżeli piszemy o alu). Jeżeli stalówki to do markosa :)

: 22 gru 2005, o 01:21
autor: arts
205 40 17 :oko:

: 22 gru 2005, o 13:06
autor: !markos
jesli myslisz, ze 16" z gwintem wejdzie ot tak to tez sie mylisz :lol:

: 22 gru 2005, o 15:14
autor: !markos
po pierwsze - jesli gwint to najlepiej kw, albo bilstein, bo maja fajowa regulacje i sa zajebiscie trwale. moim skromnym zdaniem jak kupowac koni - to tani sportkit. gwinty zostawmy specjalistom :-P

po drugie to nie wielkosc felgi ma tu znaczenie, a jej szerokosc i offset. szeroka felga nie miesci sie pod pierscieniem ze sprezyna i albo podniesiesz fure tak samo jak stoi seria, albo zalozysz dystans, ktory wymusi poszerzenie nadkoli.

po co ci gwint? to ma byc na ulice, czy do lansu raz na miesiac i bulwarowej przewozki po rownym jak stol asfalcie? bo jesli myslisz, ze gwint do jezdzenia na codzien jest fajny - to tez jestes w bledzie.

: 22 gru 2005, o 15:29
autor: !markos
Fazan pisze:To czy założe gwint to wyłoncznie moja sprawa
oczywiscie, ze tak, ale mozesz byc glupi i nie skorzystac z doswiadczen kolegow, albo madry i posluchac ich porad. wybor nalezy do ciebie.

stawiajac na jednym miejscu eibacha (ktory produkuje relatywnie bardzo miekkie sprezyny) i gwint (ktory niezaleznie od producenta bedzie bardzo twardy) pokazujesz jak niewiele wiesz o tym, co tak naprawde chcesz zrobic ze swoim samochodem.

okresl do czego to ma byc to ci cos podpowiemy, bo narazie to nic konkretnego nie powiedziales, a oczekujesz porady.

: 22 gru 2005, o 16:15
autor: !markos
ooo kochany, zeby cie ktos docenil to szykuj 50 kafli na mody, bo na samym tym forum jest kilka takich sztuk, ze daleko ci do nich, a ty juz myslisz o zlotach i gazetkach :lol:

jak ma fajnie jezdzic, to bede monotonny i nudny, ale moim zdaniem najlepsze co moze byc w tej chwili to:
drozej - sprezyny eibach i amortyzatory regulowane spax
taniej - gotowy kit konisport

i w zasadzie na tym drugim moglbys zaprzestac, bo zawieszenie jest naprawde mistrz, a nie kosztuje worka kasy :D endo testuje i jest bardzo zadowolony. tez jezdzilem i musze powiedziec, ze bylem pod ogromnym wrazeniem, a jestem juz nieco skrzywiony swoim spaxem :lol:

: 22 gru 2005, o 17:23
autor: Staneq
tak Koni fajna sprawa ale mozna jeszcze taniej:
armorki AL-KO + jakies markowe springi..

cennikow poszukaj na googlach

PS.nie musisz cytowac za kazdym razem poprzedniej wypowiedzi..wtedy Twoje wypowiedzi staja sie mniej czytelne..

: 22 gru 2005, o 19:06
autor: arts
Fazan kolka i zawieszenie to troche malo na gazetki, zloty i bycia slawnym pieknym i lubianym :lol: jak chcesz te 17 to zakladaj kit koni, ominie Ciebie problem dystansow, latwiej bedzie upchnac te kola i napewno bedzie taniej, a gwint zostawil bym tym co wkaldaja 2.0 :oko:

: 22 gru 2005, o 19:33
autor: GUMIS2000
arts pisze:a gwint zostawil bym tym co wkaldaja 2.0 :oko:
dzinkuje ART's :D

: 22 gru 2005, o 19:56
autor: Staneq
pokaz jakies foty swojego auta..

: 22 gru 2005, o 20:14
autor: kozzi
Fazan pisze:Chciałbym sie spytac czy 17 wejdą mi do Corsy B.I czy dostane kupic zawieszenie gwintowane Koni?
hahhahaha pytanie jak na OCFC :lol:
!markos pisze:jesli myslisz, ze 16" z gwintem wejdzie ot tak to tez sie mylisz :lol:
hehe dokładnie, nawet z 15 będzie problem :oko:
arts pisze:........... a gwint zostawil bym tym co wkaldaja 2.0 :oko:
yyyyy??

i tutaj popieram Markosa w 100% odpuść gwint, na polskie drogii to katastrofa :bardzozly: dobry zestaw sprężyny+amor to jest bardzo dobre rozwiązanie i dobrze się spisujące w naszym kraju :oko:

: 22 gru 2005, o 20:38
autor: !markos
kozzi pisze:dobry zestaw sprężyny+amor to jest bardzo dobre rozwiązanie i dobrze się spisujące w naszym kraju :oko:
chyba, ze ktos ma spaxa, to rzuca prawie tak samo jak na gwincie :lol:
a jesli mowiac "dobry" nie miales na mysli spaxa to fakju :-P

: 22 gru 2005, o 23:02
autor: D12
No i cena gwintu jest duuużo wyższa niż cena zestawu amor + spręzyny :)

: 22 gru 2005, o 23:28
autor: Porszak
no i zrezygnuj z jakiego kolwiek gazu w amorkach. tylko olejowe jesli chcesz miec sportowe sprezyny.
nawet jak wsadzisz 15" to i tak beziesz musial co nieco nadkolami sie zajac

zadaj konkretne pytanie, sprecyzuj swoje oczekiwania/wymagania, a dostaniesz przejrzyste odpowiedzi bo ludzie tutaj przetestowali juz naprawde sporo roznych rozwiazan

: 22 gru 2005, o 23:32
autor: !markos
Porszak pisze:no i zrezygnuj z jakiego kolwiek gazu w amorkach. tylko olejowe jesli chcesz miec sportowe sprezyny.
eee... a bilstein b6/b8 to jaki jest? ze niby olejowy? jedynym znanym mi sportowym amortyzatorem na samym oleju jest spax.. i to tez nie kazdy, bo od dluzszego czasu produkuja tez amortyzatory gazowo-olejowe..

czynnikiem tlumiacym ZAWSZE jest olej, potocznie na amortyzator olejowo-gazowy mowi sie "gazowy", a na olejowy - olejowy :grin:

: 23 gru 2005, o 01:40
autor: pirat
Jeszcze by bylo fajnie, jakby kolega poczytal archiwum, bo opcje felg i offsetow tez byly przerabiane kilka razy. Wtedy bedziesz mial obraz jak wyglada sprawa z roznymi 15"

: 23 gru 2005, o 08:07
autor: -=m&m=-
!markos pisze: jedynym znanym mi sportowym amortyzatorem na samym oleju jest spax..
a koni sport to jakie jest ?? :oko:

: 23 gru 2005, o 10:18
autor: Porszak
!markos pisze: eee... a bilstein b6/b8 to jaki jest? ze niby olejowy? jedynym znanym mi sportowym amortyzatorem na samym oleju jest spax.. i to tez nie kazdy, bo od dluzszego czasu produkuja tez amortyzatory gazowo-olejowe..
a bylem przekonany ze bilstein nie ma gazu w b6/8 jak i wyzszych. z tego co wiem to chyba koni jest rowniez olejowe

: 23 gru 2005, o 10:32
autor: kozzi
!markos pisze:
kozzi pisze:dobry zestaw sprężyny+amor to jest bardzo dobre rozwiązanie i dobrze się spisujące w naszym kraju :oko:
chyba, ze ktos ma spaxa, to rzuca prawie tak samo jak na gwincie :lol:
a jesli mowiac "dobry" nie miales na mysli spaxa to fakju :-P
oczywiście że miałem na myśli Spax-a :-P chociaż niewiem jak jest z Bilsteinem i Koni :oko:
ale napewno Spax to najwyższa światowa półka!!!
!markos pisze:
Porszak pisze:no i zrezygnuj z jakiego kolwiek gazu w amorkach. tylko olejowe jesli chcesz miec sportowe sprezyny.
eee... a bilstein b6/b8 to jaki jest? ze niby olejowy? jedynym znanym mi sportowym amortyzatorem na samym oleju jest spax.. i to tez nie kazdy, bo od dluzszego czasu produkuja tez amortyzatory gazowo-olejowe..

czynnikiem tlumiacym ZAWSZE jest olej, potocznie na amortyzator olejowo-gazowy mowi sie "gazowy", a na olejowy - olejowy :grin:
dokładnie niema amorów gazowych, są tylko gazowo-olejowe i olejowe.

mnie się wydaje że wszystkie liczące się firmy robią amory olejowe ale tylko te z wyższej półki!!!!

: 23 gru 2005, o 10:55
autor: Porszak
eeeej noo takiego losia to nie robcie ze mnie. wiem ze samych gazowych to nie ma :lol: :-P :-D

: 23 gru 2005, o 13:06
autor: !markos
-=m&m=- pisze:a koni sport to jakie jest ?? :oko:
stare, bardzo stare :lol: a do tego robi je firma, ktora produkuje tez amortyzatory do pociagow, tramwajow i innego gowna :lol: :-P

: 23 gru 2005, o 14:20
autor: endo
!markos pisze:
-=m&m=- pisze:a koni sport to jakie jest ?? :oko:
do tego robi je firma, ktora produkuje tez amortyzatory do pociagow, tramwajow i innego gowna :lol: :-P
co nie zmienia faktu, ze sa spoko i kosztuja 2/3 ceny spaxa :lol:, nie mowie juz o tym, ze firma ma pewnie jakies doswiadczenie i wiedze skoro potrafi zrobic tez zawieszenie do innych pojazdow :oko:
a tak btw to koni sport kit jest nowa propozycja tej firmy, wczesniej byly jakies inne sporty


Porszak - pala!! :lol: Koni jest oczywiscie gazowe (czyli gazowo-olejowe bo losia z Ciebie nie robimy :grin: :oko: )

: 23 gru 2005, o 15:14
autor: Staneq
endo pisze:Porszak - pala!! :lol: Koni jest oczywiscie gazowe (czyli gazowo-olejowe bo losia z Ciebie nie robimy :grin: :oko: )
łosia nie...ale renifera tak :-P :lol: