Strona 1 z 1

przerobienie wiązki od KOMPA

: 12 sty 2006, o 12:23
autor: PumaRST
Witam,
mam w corsie 1,2 8v z monowtryskiem i jest silnik c14se do kupienia, i teraz pytanie czy da sie samemu przerobić wiązke pod taki silnik?? czy ona wogóle wymaga przerobienia, czy tylko podpina sie kompa i wszystkie łącza i chodzi??

Pozdrawiam

: 12 sty 2006, o 12:26
autor: GUMIS2000
czy uda sie - tak
ale nie ma to dlamnie sensu
Co zrobisz jak sie okaze ze jeszcze sa 2 czujniki bedziesz
dorabiał kable ??? i ciagnoł je ?? bez sensu
kup wiazke z kompem
kom od mono z komem od wielo ma mało wspulnego
czoć łacze od wiazki jest to samo

: 12 sty 2006, o 12:41
autor: kozzi
dokładnie jak Gumiś napisał pewnie można wiązke z mono przystowsoawać do wielo-punktu ale chyba łatwiej i pewniej będzie kupić dedykowaną pod c14se. tak przynajmniej mnie się wydaje :oko:

: 12 sty 2006, o 12:48
autor: PumaRST
a wiązka z c20ne nie była by dobra jako baza?? ta sam seria silnikowa wiec może??

: 12 sty 2006, o 13:21
autor: kozzi
raczej poszukaj wiązke pod konkretny silnika, a nie rób jakieś kichy i następnie sztukowania bo czegoś będzie brakowało.

: 12 sty 2006, o 15:01
autor: Marcin99
Wiązka od c20ne jak na mój gust całkiem odpada bo to całkiem inne silniki (tak na szybko w c14se masz DISa a c20ne ma kopułke czy coś tam takiego, c14se ma czujnik podciśnienia i czujnik temp powietrza - c20ne ma przepływomierz) - jeśli już to może wtyczki od wtryskiwaczy będą pasować, najlepiej byłoby mieć wiązke od np x12sz/x14sz.x16szr to są podobne silniki do c14se i z wtyczkami do wtyskiwaczy powinieneś dać rade - u mnie tak było ale zajeło to nam 3 dni (po ok. 4 godz. może troszke więcej). Najlepsza opcja to jednak kupienie całej kompletnej wiązki bo tak to zawsze braknie ci jakieś wtyczki itp.

: 12 sty 2006, o 16:40
autor: =JUHol=
w c20ne kazda wiazka jest inna czy to kadett czy calibra czy vectra i spasowanie odpowiedniej wiazki pod konkretny silnik jest sporym problemem (mowie tu via C20NE), a o innym silniku nawet mi sie nie chce myslec...

szukaj silnika z wlasna wiazka inaczej bedziesz se kabelkowal 300 lat

: 12 sty 2006, o 17:34
autor: kristo
PumaRST pisze:Witam,
mam w corsie 1,2 8v z monowtryskiem i jest silnik c14se do kupienia, i teraz pytanie czy da sie samemu przerobić wiązke pod taki silnik?? czy ona wogóle wymaga przerobienia, czy tylko podpina sie kompa i wszystkie łącza i chodzi??

Pozdrawiam
Ja u siebie musiałem zrobić hybrydę wiązki c14se z c12nz. Ale głównie dlatego że mam CA a silnik był CB.
Adamxxl w swoim topiku opisywał co trzeba przerobić, on zdaje się ma c16nz na wiązce 12sz, więć z mono przeszedł na monowtrysk. Lepiej szukaj całej c14/16se- teraz jest dużo opli z Angli sprowadzanych na części więc łatwo trafić.

: 12 sty 2006, o 22:30
autor: AdamXXL
do przerobienia wiązki pod c14/16se, spokojnie można użyć wiązki z silnika x12sz + 4 wtyczki wtrysków i 1 pod IAT (czujnik temp. pow.).
nic dodatkowo nie trzeba ciągnąć, a przeciwnie jeszcze kilka kabli można wywalić.

: 13 sty 2006, o 11:57
autor: PumaRST
dzieki ja mam właśnie takie 1,2 pod maską :-D

: 15 sty 2006, o 19:45
autor: koch_mar
ja prawie skonczylem u siebie konwersje z c14nz na se, z tym ze kupilem glowice od ca na kopulce, wiazka ktora mam od ca jest zbyt krotka ale to nie problem, natomiast zostaly mi 4 kostki z wiazki i brak do nich urzadzen
da sie jakos je wylaczyc zeby komp od se nie wariowal??

poza tym koles ktory mi sprzedawal graty od ca dal jeszcze kolktor zeliwny skrecany ktory ma budowe 4-2-1 wychodzilo cos takiego czy tylko 4-1??

: 15 sty 2006, o 20:04
autor: Marcin99
koch_mar pisze:poza tym koles ktory mi sprzedawal graty od ca dal jeszcze kolktor zeliwny skrecany ktory ma budowe 4-2-1 wychodzilo cos takiego czy tylko 4-1??
Gdybyś poszukał na tym forum to pewnie byś znalazł bo było o tym nie raz :oko:. W silnikach z serii SE był kolektor żeliwny 4-2 a potem dwururka czyli tzw. "portki". Zresztą nie tylko w tych silnikach bo coś podobnego jest w 16v i gaźnikowcach.

: 15 sty 2006, o 20:04
autor: kristo
koch_mar pisze: poza tym koles ktory mi sprzedawal graty od ca dal jeszcze kolktor zeliwny skrecany ktory ma budowe 4-2-1 wychodzilo cos takiego czy tylko 4-1??
Tak- w CA 14se wychodziły z takim kolektorkiem.

: 15 sty 2006, o 20:17
autor: Staneq
u mnie w moim SE jest 4-1 :-?

: 15 sty 2006, o 21:46
autor: sopel358
jqa u siebie w CA mam 4-2-1 silnik 1,4 gazikowiec

: 16 sty 2006, o 11:04
autor: Hiv
w c16se miałem 4-2-1 ale to ie jest chyba zasada... :zakrecony: