Mody Czarnej CB
: 30 sty 2006, o 01:10
Silnik: bylo c14nz jest c14se
-wywazony uklad tlokowo-korbowodowy
-stoczone kolo zamachowe
-sportowana glowica
-ciensza uszczelka pod glowica
-kolektor wydechowy 4-2-1
-stozek OMP
Zawieszenie:
Przód: sprężyny [VENTURA] -40/mm, amortyzatory gazowe [KAYABA]
Tył: sprężyny [VENTURA] -40/mm, amortyzatory gazowe [KAYABA]
Hamulce:
-zaciski i tarcze od vectry A 256mm
Zewnatrz: co widac
Środek:
-fotele od Kadetta GSi
-kierownica i galka Simoni Racing
-alu pedaly OMP
z nowych rzeczy pojawil sie silnik "brand new" a konkretne po remoncie i po konwersji na SE i po tej dlubaninie o ktorej napisalem wyzej;
generalnie nie polecam robienia konwersji z c14nz bo jest kupa roboty, ktora wyszla dopiero w tzw. praniu, mowa przede wszystkim o elektryce, silnik ten ma mniej czujnikow niz x14sz, a ktore sa potrzebne do c14se; u mnie byl dodatkowy problem gdyz glowica pochodzila od CA i wiazka byla za krotka, trzeba bylo z 2 zrobic jedna i troche to trwalo; generalka trwala dosc dlugo bo ok 2,5 miesiaca:( corsine odebralem wczoraj i na dzien dzisiejszy docieranie jej idzie calkiem niezle bo mam juz 700km
wrazenia z jazdy:
-przyspieszenie nieporownywalnie lepsze, kilka razy nie wytrzymalem i podciagnalem ja do 4000obr, na prawde ladnie idzie
-dzwiek silnika jest mega
-zajebiscie wchodzi na obroty
co do zrobienia:
-nie podstawil sie jeden zawor dokladnie 3, ma za duzy luz i troche klekocze, moze sie sam ustawi, a jak nie to przy wymianie oleju mu pomoge
-cos jest nie tak z krokowcem(chyba?) bo rozgrzany silnik nie trzyma orotow i gasnie, mam nadzieje ze to jedynie kwestia wyregulowania
plany:
-dotarcie
-walek ostrzejszy
-program z ttc
-wydech 2'
-kilka szczegolow na zewnatrz
-wywazony uklad tlokowo-korbowodowy
-stoczone kolo zamachowe
-sportowana glowica
-ciensza uszczelka pod glowica
-kolektor wydechowy 4-2-1
-stozek OMP
Zawieszenie:
Przód: sprężyny [VENTURA] -40/mm, amortyzatory gazowe [KAYABA]
Tył: sprężyny [VENTURA] -40/mm, amortyzatory gazowe [KAYABA]
Hamulce:
-zaciski i tarcze od vectry A 256mm
Zewnatrz: co widac
Środek:
-fotele od Kadetta GSi
-kierownica i galka Simoni Racing
-alu pedaly OMP
z nowych rzeczy pojawil sie silnik "brand new" a konkretne po remoncie i po konwersji na SE i po tej dlubaninie o ktorej napisalem wyzej;
generalnie nie polecam robienia konwersji z c14nz bo jest kupa roboty, ktora wyszla dopiero w tzw. praniu, mowa przede wszystkim o elektryce, silnik ten ma mniej czujnikow niz x14sz, a ktore sa potrzebne do c14se; u mnie byl dodatkowy problem gdyz glowica pochodzila od CA i wiazka byla za krotka, trzeba bylo z 2 zrobic jedna i troche to trwalo; generalka trwala dosc dlugo bo ok 2,5 miesiaca:( corsine odebralem wczoraj i na dzien dzisiejszy docieranie jej idzie calkiem niezle bo mam juz 700km
wrazenia z jazdy:
-przyspieszenie nieporownywalnie lepsze, kilka razy nie wytrzymalem i podciagnalem ja do 4000obr, na prawde ladnie idzie
-dzwiek silnika jest mega
-zajebiscie wchodzi na obroty
co do zrobienia:
-nie podstawil sie jeden zawor dokladnie 3, ma za duzy luz i troche klekocze, moze sie sam ustawi, a jak nie to przy wymianie oleju mu pomoge
-cos jest nie tak z krokowcem(chyba?) bo rozgrzany silnik nie trzyma orotow i gasnie, mam nadzieje ze to jedynie kwestia wyregulowania
plany:
-dotarcie
-walek ostrzejszy
-program z ttc
-wydech 2'
-kilka szczegolow na zewnatrz