Do dziś myślałem, że w CA po lifcie (czyli mojej) wystarczy odkręcić 4 śrubki imbusowe i zdjąć ten daszek który zabudowuje zegary, a tu proszę... niemogę go wyciągnąć. Cyżbym musiał sciągać całą konsolę - tą z przełącznikami do swiateł i nad srodkowymi nawiewami??
Jak wyciągnąć licznik?? Z kostka i linką to wiem, chodzi mi o to co wcześniej, bo niemam ochoty rozbierać połowy samochodu zeby wyciągnąć licznik.
Jakby mi ktoś próbował zarzucić... to szukałem w archiwum.
Jak wyciągnąc licznik w corsie a po lifcie?
-
- Nowy
- Posty: 264
- Rejestracja: 6 sie 2004, o 11:14
- Lokalizacja: Śląsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tak dokladnie to juz ne pamentam,ale tylko te srubki
wystarczy odkrecic.Chyba,ze pierwszy raz je sciagasz to ten daszek delikatusnie poszarp na boki i w gore.
Ew. mozesz ten element gdzie sa awaryjne zdemontowac-poluzowac srubki.
Zegary dodatkowo sa przykrecone na srodku i po bokach gdy juz zdemontujesz daszek.
Pozniej tylko kostka i linka zostaje.
wystarczy odkrecic.Chyba,ze pierwszy raz je sciagasz to ten daszek delikatusnie poszarp na boki i w gore.
Ew. mozesz ten element gdzie sa awaryjne zdemontowac-poluzowac srubki.
Zegary dodatkowo sa przykrecone na srodku i po bokach gdy juz zdemontujesz daszek.
Pozniej tylko kostka i linka zostaje.
- Sznaps
- Nowy
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:28
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Z linką najgorsza sprawa: albo po odkręceniu 3 śrubek licznika ustawiasz go tak żeby był ustawiny bokiem i na luzie zdejmujesz albo gdy linka jest napięta i nie pozwala na takie ustawienie licznika (u mnie tak było) możesz na czuje wsadzić rękę od dołu (tak jakby spod kierownicy) i metodą niewidomego na chybił trafił wymacać stoper, nacisnąć i zdjąć linkę.
No bubbles no beer
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps