Strona 1 z 1
zegary z gsi do serii
: 30 mar 2006, o 22:32
autor: bartus88
witam, troche juz bylo o tym ale nie znalazlem interesujacych mnie rzeczy. Mam 3x zegary do corsy A 1.zwykle seria po lifcie(chyba kazdy je zna),2 rzedy po 7 pinow- na tych do tej pory corsa jezdzila. 2.gsi po lifcie z obrotkiem, dwukolorowa tarcza-2 rzedy po 6 pinow. 3.z obrotkiem przed liftem, 2 rzedy po 6 pinow(z tymi zegarami mam cala corse na czesci).czy jest mozliwosc wlozenia tych gsi po lifcie??.(narazie jest wieksza kostka, ale mam tez tą na 2 x 6 pinow),ktos moze juz z tym walczyl i wie co i jak??
corsa przechodzi kapitalny remoncik nadwozia, foty w przyszlym tygodniu
: 30 mar 2006, o 23:57
autor: sopel358
na bank jest o tym w archiwom sam walkowalem ten temat z tymi kostkami jakis czas ale niestety zegarow od gsi nie udalo mi sie trafic
jak by ci w razie czego jedne zostaly i jakis zderzak gsi
to daj znac
a i jesli chodzi o te kostki to jak gadalem z sierakiem kiedys to wystaczy jak miales zegarki po lifcie przepiac kostki i po klopocie bo ten jeden zad to jest od ciesnienia oleju( nie jestem pewien jak sie myle poprawcie mnie) gdzie w seria CA i tak nie bylo czujnika
wiec i tak by nie dzialalo
: 31 mar 2006, o 00:17
autor: bartus88
kurde nie moge znalezc w szukajce
chodzi mi o to jak to zrobic, bo jestem zmuszony wziac ta mniejsza wtyczke na 12?? i jak to wtedy polutowac...
: 31 mar 2006, o 10:23
autor: PETERS
Możesz, wyczaić który pin jest do czego, wystarczy posiedzieć trochę przy zegarkach i popatrzć jak ścieżki lecą... potem przekładasz tylko piny, do 2giej kostki. Chociaz może jak pisze kolega, nie będzie to potrzebne bo jest tam tylko 1 dodatkowy pin.
Ja wrzucam zegarki z kadetta, to już mam rozpisane jak piny przekładać... tylko, że niestety corsa a kadett nają inaczej rozwiązane wskaźniki temp. i paliwa
Ty masz łatwiej