Strona 1 z 1

Astra 1.8 16v

: 21 maja 2006, o 17:26
autor: kamiloooo
Jak sie sprawuja te silniki?? Ma ktos jakies doswiadczenia z nimi?? Warto zainwestowac w taka Astre... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1058019 :zakrecony:

: 22 maja 2006, o 21:33
autor: Mihó
To jest tulejowane C20XE. Ten sam osprzęt, te same kłopoty ;)

: 22 maja 2006, o 22:18
autor: Matex
moj stary ma taka :) jak bys chciala dokladne info gadaj z Adikiem bo on tam wie co i jak :D:)

: 23 maja 2006, o 09:44
autor: Metju
emes125 pisze:To jest tulejowane C20XE. Ten sam osprzęt, te same kłopoty ;)
Ciekawe po czym to wnosisz ??? Z tego co ja wiem to w latach 1993-1995 w astrze był montowany silnik 1.8 16v z rodziny "ecotec" i to właśnie jest ten silnik, a nie żadne tulejowane C20XE.

Tak na szybkiego to wg danych producenta jest to silnik, rzędowy, czterocylidrowy o dwóch wałkach rozrządu w głowicy /DOHC/, cztery zawory na cylinder, umieszczony poprzecznie z przodu, poj. 1798, moc 92kW/125KM przy 5600 obr/min, moment 168Nm/4800, od 0-100 - 9 s, średnie spalanie 7,8/100

Generalnie jest to chyba najrzadziej spotykany silnik w astrach gsi, a co za tym idzie dostęp do używanych części też jest najtrudniejszy. Ja bym raczej szukał astry gsi 2.0 16v albo 2.0 8v, no chyba że to auto z ogłoszenia jest w super stanie.

A wogóle to Kamilooo bierz tą astrę dla samego silnika i wsadzaj go do corsy, to będzie najlepsze rozwiązanie :-D :-D

: 23 maja 2006, o 10:18
autor: kamiloooo
to nie astra dla mnie.... :-P
dla mnie jedyny sluszny silnik do corsy to c20xe... :oko: :grin: :-D

: 23 maja 2006, o 20:20
autor: Metju
kamiloooo pisze:to nie astra dla mnie.... :-P
dla mnie jedyny sluszny silnik do corsy to c20xe... :oko: :grin: :-D
A to spoko, bo już myślałem, że chcesz porzucić corsarza na rzecz większej siostry :grin:

: 25 maja 2006, o 20:05
autor: Mihó
Metju pisze:
emes125 pisze:To jest tulejowane C20XE. Ten sam osprzęt, te same kłopoty ;)
Ciekawe po czym to wnosisz ??? Z tego co ja wiem to w latach 1993-1995 w astrze był montowany silnik 1.8 16v z rodziny "ecotec" i to właśnie jest ten silnik, a nie żadne tulejowane C20XE.
Mój tok myślenia był taki:

W Ecotecu był przecież X20XEV, który po wytulejowaniu stał się X18XE. Wywnioskowałem zatem, że wtedy było tak samo, przy czym C18XE (bo to o nim tu mowa) byłby tulejowanym C20XE.

: 28 maja 2006, o 15:51
autor: GUMIS2000
c18xe miały inny troche blok niz c20xe
c18xe były nazywame "smal red top" bo przykrywka
swiec nie była w litere L tylko linia prosta jak X20XEV
Markos juz rozkminił ten temat bardzo dobrze
zachecam do archiwom