Strona 1 z 2
Operacja seh in CA.
: 7 sie 2006, o 00:06
autor: szajboos
Projekt ten zacząłem 11. listopada. Wszyscy świętowali pod grobem nieznanego żołnierza, a ja przygotowywałem corse pod swap.
W garażu stał już poskładany(po remoncie) 20seh z wiązką i skrzynią F16.
Niestety ale fotek z przebiegu swapa nie mam, bo komp padł i tyle je widziałem.
Na dzień dzisiejszy jestem po swapie. Mam już za sobą problemy z półosiami i piastami(półosie od basisty nie pasowały). Autko stoi przed garażem i czeka na mnie aż skończę swoją karierę w niemcach. Wygląda to tak:
Wiem że wygląda to jak pół dupy zza krzaka,ale nowy lakier corsa dostanie w zimie, prawdopodobnie czarny mat. W niemcach czekają już na przywiezienie progi IRMSCHERA. Prawdopodobnie będzie też tylny zderzak IRMSCHER. W garażu stoi komplet felg Borbet A, czekają na polerowanie rantów i malowanie ramion na czarno. Wplanach jest wydech dual, klatka, czarne reflektory i lampy tylne, laminatowa maska przednia, jakieś audio, elektryczne szyby no i oczywiście dłubanina silnika. Z kadetta GSi który stoi w tle (do sprzedania na części) wyciągnąłem liczniki LCD (moje z CA GSi będą do wzięcia) i check control, więc niedługo też zagoszczą wewnątrz. I to narazie tyle. W miarę postępów prac postaram się dorzucać jakieś opisy i foty.
: 7 sie 2006, o 06:17
autor: Staneq
kolejna szybka cA, zycze powodzenia w dokonczeniu projektu

Re: Operacja seh in CA.
: 7 sie 2006, o 08:31
autor: -=m&m=-
szajboos pisze:
Niestety ale fotek z przebiegu swapa nie mam, bo komp padł i tyle je widziałem.
dysk padł Ci fizycznie czy logicznie ?? jesli chcesz to moge spróbowac odzyskac dane
gratuluje swapa
: 7 sie 2006, o 14:30
autor: szajboos
Spadł z szafy

. To fizycznie chyba.

: 9 sie 2006, o 17:40
autor: endo
szajboos pisze:Spadł z szafy

. To fizycznie chyba.

buahaha
milo patrzec na kolejne podlubance, powodzenia w konczeniu projektu zycze

: 10 sie 2006, o 10:07
autor: -=kLaRi=-
Gratulacje !!! Ciekawy jestem co z tego bedzie w finale
Apropo polosi... czemu nie pasowaly??
: 10 sie 2006, o 11:18
autor: Matex
wlasciwie tez sie zastanawiam dlaczego nie pasowaly ? klarus u ciebie chodza nie ?:P
: 10 sie 2006, o 11:29
autor: -=kLaRi=-
Pewnie ,ze pasuja !
Kolega ma Corse A ,ktora jest wezsza niz B ! dlatego nie pasowaly ! moze zamowiles do B a masz A...
: 10 sie 2006, o 12:18
autor: cursor
Basista się pomylił(to było wtedy jak robił leta) i dał graty do cb. Poza tym, jedyne półośki, które podejdą do f16 w ca to te z ca. Tylko, że przeguby wewnętrzne trzeba założyć od 16lz2 z viki b. Te co dał szajboosowi basista są bardzo podobne do tych od kadzia gsi(3mm dłuższe)
: 10 sie 2006, o 15:37
autor: arts
endo pisze:szajboos pisze:Spadł z szafy

. To fizycznie chyba.

buahaha
milo patrzec na kolejne podlubance, powodzenia w konczeniu projektu zycze

buhaha dobzre ze z okna nie wylecial
spoko projekt bedzie latac
: 13 sie 2006, o 14:15
autor: szajboos
Wlasnie odebralem u wujaszka progi. Zdjecia za tydzien jak w Polsce bede.
Dzieki za gratulacje.
: 21 sie 2006, o 00:01
autor: szajboos
Obiecane fotki progów IRMSCHERA
Dopiero w piątek wróciłem z niemiec i zajmowałem sie z Cursorem jego Kadettem.Ale od jutra prace przy Corsolocie ruszają. Mam nadzieję że już niedługo poczuję te przyśpieszenia

. Postaram się zdawać relacje z postępów prac.
: 21 sie 2006, o 19:52
autor: sopel358
majster skad masz te progi calkiem fajne nawet

: 21 sie 2006, o 23:13
autor: szajboos
Wykopałem na eBayu. Wujaszek ma konto to kupił. Jak pracowałem niedaleko to odebrałem i do Polandu przywiozłem. Dałem śmieszne 11.49 euro. Więc według mnie niedużo. Mi też się podobają

: 21 sie 2006, o 23:28
autor: All
za taką cenę to rewelacja z resztą ogólnie bardzo ładne ciekawe jak się będą prezentować jako całokształt

: 22 sie 2006, o 00:22
autor: szajboos
Mam nadzieję że całokształt wypadnie dobrze. Z zewnątrz chcę ogólnie trzymać się oryginału. Poza lusterkami, szerszymi błotnikami z przodu, bad-lookiem i gładkim tyłem nic nie zmieniam. A na pewno nie zmienię przodu na poliftowy. Teraz chcę wyrwać ze szrotu tylny zderzak, bo mój to złom. A od rana Cursor zabiera się za LCD-ki. No i wreszcie załatwiłem przegląd

. Nikt nie chciał tego podbić, ale nareszcie w papierach widnieje:
pojemność 1998 ccm
: 22 sie 2006, o 09:30
autor: =JUHol=
no w koncu jakies fotosy!!! gratuluje projektu! na pewno bedziesz mega zadowolony!
: 23 sie 2006, o 20:54
autor: All
Ja właśnie sie zastanawiam co na tym przeglądzie będzie - cały czas mnie to nurtuję
Co do wyglądu auta - gratuluję podejścia... german style rządzi
Sądząc po zdjęciach czeka Cię jeszcze masa pracy ale ... myślę, że to najciekawsza część
Ogólnie gratki
Ciekaw jestem jak kondycja silnika i chętnie bym obejrzał wnętrze oraz sam engine

Ogólnie życzę powodzenia

: 23 sie 2006, o 23:38
autor: szajboos
Silnik jest po remoncie. To było dla mnie najważniejsze. Ja mam przegląd załatwiony i tyle. Z tego co słyszałem to na takie autka jak nasze zwykle wołają rzeczoznawcę. A to jest z lekka przejeb... . Bo taki rzeczoznawca czepia się nawet najmniejszych śrubek.
No German Style jest the best! Bez dwóch zdań.
Dzisiaj odpaliła i brzmi pięknie!!! Tylko wydech nieszczelny

.
Z budą jest jeszcze dużo pracy, ale damy rade. Jak to mówi mój ojciec, lepiej auto robić niż pod sklepem kasę przepijać

. Ale piwko pomaga przy pracy, jakoś lepiej się myśli. Ale pamiętajcie, że po takim początku pracy za kółko nie siadamy

!
: 24 sie 2006, o 08:52
autor: Staneq
no to fajnie, ze juz pali

: 24 sie 2006, o 14:20
autor: K I L L E R
Kolejny potwór się szykuje

Tak trzymać

: 24 sie 2006, o 17:16
autor: szajboos
Dziś chciałem ostatecznie wyrzeżbić moje piasty, ale musiałem jechać na uczelnie (od dziś jestem studentem panowie!). Tam 3x wkur.., pełno ludzi. Dopiero wróciłem, więc zaraz się za to biorę, jutro pójdą do toczenia, więc na poniedziałek powinny być. Wtedy hebelki, za tydzień załatwie z ojcem papiery i jazdaaaaaaa. Nareszcie. Wrażenia pewnie będą niezłe, bo już mój nowy nabytek, czyli Kadecik E 1.8 NZ fajnie zasuwa, a co dopiero corsinka.
PS. Na ten spot na M1 pod koniec września piszemy się z Cursorem na 1000000000%
: 24 sie 2006, o 20:16
autor: All
szajboos heh widzę że swojskie klimaty panują "Kadett w domu i Corsa w zagrodzie" strasznie zaczynam żałować że sprzedałem swojego
Co do przeglądu po swapie silnika do kadetta sama sprawa trwała 5 minut koleś odczytał numerki silnika i po ptokach było, ja chyba nie będę przerejestrowywał - zbyt mało jeżdżę
jaki spot pod M1 ?
: 24 sie 2006, o 21:44
autor: szajboos
Opel rządzi! Kadett jest w trochę lipnym stanie, ale pod koniec zimy to się prawdopodobnie zmieni. Zobaczymy.
Kadett miał fabrycznie silniki 2.0, a Corsa nie. I w tym jest problem, że 2.0 to niestandardowy silnik.
Ja musiałem przerejestrować, bo miałem diesla przedtem. A to koledzy Kozziego raczej by podczas kontroli wyczuli.
Co do spotu, to Klari i Staneq coś kombinują pod koniec września pod M1 w Zabrzu.
: 24 sie 2006, o 23:44
autor: Mazur
Widzę że zapału masz za dwóch jak ja

Tylko, że ja nie ma tak dobrych warunków pracy jak Ty no i niestety na razie nie planuję 2.0 u siebie bo moje 1.4i dobrze sobie radzi. Ale czekam zniecierpliwością co uda Ci się zrobić z budą bo na razie silnikowo zajebiście

: 25 sie 2006, o 08:04
autor: szajboos
Warunki do pracy... Chciałbym je mieć. My ten swap robimy w blaszanym garażu o wymiarach 2,5x5,5 lub 6 m. Także warunki trochę z dupy. W zimie tam było -15 stopni. Buda będzie w zimie grzebana. Także zobaczymy.
: 25 sie 2006, o 08:17
autor: Mazur
To i tak lepsze warunki, ja na parkinngu modzę a w weekend czasem u mojej dziewczyny na podwórku

Ostatnio jak siedziałem całą sobotę i niedzielę przy samochodzie to już za wariata mnie wzieli jej rodzice

Powodzenia, czekam na kolejną relację.
: 25 sie 2006, o 22:38
autor: geo022
Gratuluje również-widać zapał , prace ruszyly więc wszystko idzie w dobrym kierunku -no i do zobaczenia pod M1

: 6 wrz 2006, o 11:05
autor: szajboos
: 7 wrz 2006, o 20:53
autor: All
Deja Vu normalnie choć mój kadi miał 3 furtki to ten mi przypomina Gieesa kumpla z wawki też czerwony i 5 furtek
Digi mniam mniam

wrzuć jakieś foty i daj info jak go tam upchnąłeś

będę wdzięczny
