CA GSI by scotty
: 3 wrz 2006, o 23:36
Witam
w koncu znalazlem troche czasu i poskladalem do kupy info o mojej corsie.
Nie jest tego duzo bo auto mam kilka tygodni, i jak do tej pory nie zdazylem jej jeszcze zarejestrowac.
Moja sztuka trafila mi sie dzieki bardzo dziwnym zbiegom okolicznosci:)
najwazniejsze ze ja mam:)
Przyjechala sobie z cieplych Wloch, gdzie zima wyglada jak nasze sierpniowe lato :?
Auto z roku produkcyjnego 1993 czyli ostatni rok produkcji, a pierwsza rejestracja 22 lipiec 1994, czyli tylko sie cieszyc
Blacharka w stanie BDB
nie ma wiekszych ognisk rdzy, silniczek czysciutki, zawieszenie trzyma 74% sprawnosci.
Tlumik seryjny GSi brzmi pieknie, jezdzi i prowadzi sie pieknie, w porowniu do starego sprzetu 1.4 to przepasc w radosci jazdy.
Niestety zakupilem auto bez kluczykow ,mktore zaginely i musialem wymienic wkladki wszystkie i stacyjke, ale to kosmetyka:)
na fotkach na blachach z niemiec bo nie chcialem zeby stala bez blach pod domem











w koncu znalazlem troche czasu i poskladalem do kupy info o mojej corsie.
Nie jest tego duzo bo auto mam kilka tygodni, i jak do tej pory nie zdazylem jej jeszcze zarejestrowac.
Moja sztuka trafila mi sie dzieki bardzo dziwnym zbiegom okolicznosci:)
najwazniejsze ze ja mam:)
Przyjechala sobie z cieplych Wloch, gdzie zima wyglada jak nasze sierpniowe lato :?
Auto z roku produkcyjnego 1993 czyli ostatni rok produkcji, a pierwsza rejestracja 22 lipiec 1994, czyli tylko sie cieszyc

Blacharka w stanie BDB

Tlumik seryjny GSi brzmi pieknie, jezdzi i prowadzi sie pieknie, w porowniu do starego sprzetu 1.4 to przepasc w radosci jazdy.
Niestety zakupilem auto bez kluczykow ,mktore zaginely i musialem wymienic wkladki wszystkie i stacyjke, ale to kosmetyka:)
na fotkach na blachach z niemiec bo nie chcialem zeby stala bez blach pod domem











