OK.....
Pomęczyłeś mnie Michale więc przygotowałem aktualizację

Wreszcie
Mimo sporych przemyśleń i kalkulacji silnik ten sam: Z18XE, Układ wydechowy przelotowy dwucalowy z kwasówki, kolektor

, przelot końcowy, a środkowy w budowie. Blacha pod silnikiem grubości 3mm.
Ogólnie sporo dłubnięte. Seryjne (do czasu) zostały tłoki, wałki, szklanki i korby. Zawory i sprężynki zostały wymienione bo tamte sie w...rały
Został dołożony short shifter firmy M-Tech
W nadwoziu została zmieniona lista płac pod lusterkami, i zdjęta przednia maska do lakierowania (logo znanej warszawskiej firmy będzie widniało na masce Barinki)
zastępcza maska czarny mat
We wnętrzu nic sie nie zmieniło, no chyba że dodam że jest mocowanie na laptopa i kamera wewnętrzno-zewnętrzna.
+ zegary w Milach, ale przebieg nadal jest w kilometrach
Zawieszenie tak jak było tyle że felgi teraz są w Czarnym Macie
klejenie znaczków Holdena
+ oponki 195/45/16 MARANGONI ZETA LINEA
Dołożyłem też przewody plecione tył i przód z firmy Steinmetz
i tarcze od OMP
Audio raczej skromnie

jednostka sterująca Alpine IVA-W200Ri
+ głośniki: przód Sony XS-HT170SN
i tył Sony XS-AW81P5
To Tyle co mam do ujawnienia

(na razie)
Po sprawdzeniu na hamowni ilości kucyków, zaktualizuje dokładniejsze modyfikacje silnika

Jezu.....udało się, przebrnąłem przez to
