Strona 1 z 1

: 6 paź 2006, o 09:30
autor: !markos

: 6 paź 2006, o 16:22
autor: szajboos
Nie, no !markos, jesteś ziomek! :)20 :)20 :)20 Normalnie umarłem.

: 6 paź 2006, o 18:26
autor: cursor
Markos barzdo śmieszne, to że ty masz honde na wtrysku, nie znaczy, że inni też mają silniki wtryskowe.
Ssaq zmień tytuł tematu, na coś co mówi o co biega.

Nie wiem czy dobrze szukałem, ale dla 1,2 ohv maks przerwa to 0,4mm(nie jestem mechanikiem więc nie śmiać się, jeśli pomyliłem się).

: 6 paź 2006, o 19:03
autor: oczarowany
w litrowce masz 0,4 a co do spalania to faktycznie przeraza
ale jest na to sposob
1 do ruszania
2 przy 20
3 przy 40
4 przy 60
w trasie nie przekraczac 110

i pali malo :P

aha powiedz mi jedno przestawiales zaplon na Pb95? bo u mnie nie byl przestawiany jest nadal fabryczny na 98 oktanow i zajebiscie pierdzi (wydech caly nowy) gdzies kolo 3500-4500 obr/min

: 8 paź 2006, o 09:29
autor: oczarowany
nie no zlego to nic nie jest poprostu przed 89r nasze silniczki były fabrycznie ustawione na benzynke PB 98 , tankujac 95 nalezy przestawic zaplon (zapewne jest troche wyprzedzony ) ale pierdzenie jest genialne nawet przy nowym tłumiku ( u mnie)

: 8 paź 2006, o 13:41
autor: Mihó
Lej TYLKO 98 albo przestaw zapłon