kostka stacyjki a rozrusznik

Wszystkie informacje o elementach układu elektrycznego Corsy A.
ODPOWIEDZ
ARC
Świeżak
Posty: 27
Rejestracja: 7 lis 2005, o 14:41
Lokalizacja: Działdowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

kostka stacyjki a rozrusznik

Post autor: ARC »

Witam,
ostatnio, bardzo często padają mi kostki stacyjki w mojej Corsie A 1.2. W ciągu dwóch miesięcy wymieniłem już dwie. Sądziłem, że może być to przyczyna słabej ich jakości. Ale dziś facet w sklepie zasugerował mi problemy z rozrusznikiem. Niestety, nie znam się na elektryce zbyt dobrze. Typek pytał mnie czy w trakcie zapalania przygasają mi kontrolki - tak się właśnie dzieje. Dziś, po raz pierwszy, usłyszałem mały zgrzyt po zapaleniu silnika, to pewnie bendix. Czy rozrusznik pada? Jaka jest wasza opinia? Co należy sprawdzić? Co może być przyczyną. Info będzie pomocne przy rozmowie z mechaniorem.

PZDR

Witam ponownie, co jest - mój problem mało interesujący czy jest jakaś inna przyczyna że nie odpowiadacie?
Sweet ain't nuthin' without sour...Corsa A 92r
Homiczek
Świeżak
Posty: 28
Rejestracja: 19 kwie 2003, o 22:51
Lokalizacja: z Grodu Kraka :)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Post autor: Homiczek »

No w zasadzie kłania się wizyta u elektryka.

A to co możesz samemu zrobić, to sprawdzić stan klem i kabli idących od akumulator.

A coś mi się zdaje że główny nacisk połóż na sprawdzenie kabla masowego - tzn od aku do karoserii i ew masy do silnika - jak jest.
VECTRA A 1.7 TD '93 :) Słaby ale jeździ :)
ARC
Świeżak
Posty: 27
Rejestracja: 7 lis 2005, o 14:41
Lokalizacja: Działdowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: ARC »

Witam, dzięki za odpowiedź. Dziś powinno się wyjasnić co dolega mojej corsie. PZDR
Sweet ain't nuthin' without sour...Corsa A 92r
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt: