C14SE by Skynet
: 31 paź 2006, o 10:05
Oto moj pojazd. Silnik C14SE 8v po tuningu w fabryce Meyera, sportowy walek rozrzadu, powiekszone zawory, obrobka glowicy,komputer zaplonowy wlasnej konstrukcji. Dolot z kolektorem wlasnej konstrukcji z ukladem wtryskowym od c16 '97 (rownoleglegla praca wtryskiwaczy) i pompa paliwa c20. Optymalizacja wtrysku przez zmiane map silnika. Kompletny wydech (procz kolektora) Supersprinta
Przyspieszenie 0-100 ~9,5 sek.
Mam go juz od poltora roku i panuje w nim niedlugo swap oraz nowy bodykit ktory aktualnie jest w produkcji na zamowienie w tym lzejsze blotniki i maska od seryjnych.
Czytalem na forum mozliwosci przerobek, wiem juz wszystko na temat swapu na c20xe natomiast drazy mnie temat mozliwosci wlozenia 2,5 v6 ecotec z calibry. Nie znalazlem tematu wyjasniajacego ta kwestie zatem pytam czy ktos probowal lub wie czy zmiesci sie silnik wraz z osprzetem? Gdzie ewentualnie mozna zdobyc mocniejszejsze wachacze i poloski, czy trzeba je dorabiac we wlasnym zakresie? Jaka jest roznica masy silnika 1,4, 2.0 a 2,5 V6. Zorientowanych prosze o pomoc w tej kwesti.

Przyspieszenie 0-100 ~9,5 sek.
Mam go juz od poltora roku i panuje w nim niedlugo swap oraz nowy bodykit ktory aktualnie jest w produkcji na zamowienie w tym lzejsze blotniki i maska od seryjnych.
Czytalem na forum mozliwosci przerobek, wiem juz wszystko na temat swapu na c20xe natomiast drazy mnie temat mozliwosci wlozenia 2,5 v6 ecotec z calibry. Nie znalazlem tematu wyjasniajacego ta kwestie zatem pytam czy ktos probowal lub wie czy zmiesci sie silnik wraz z osprzetem? Gdzie ewentualnie mozna zdobyc mocniejszejsze wachacze i poloski, czy trzeba je dorabiac we wlasnym zakresie? Jaka jest roznica masy silnika 1,4, 2.0 a 2,5 V6. Zorientowanych prosze o pomoc w tej kwesti.
