Strona 1 z 1
Zamiana Weiteca na cos innego CC 1.0.
: 29 gru 2006, o 10:57
autor: Kurbat
Hm...siemka, powracam na ojczyzny łono
Słuchajcie, doszedłem do wniosku, że znudził mi się Weitec i chcę czegoś mięciutkiego (tak tak markos

) w związku z tym będę miał do sprzedania zawieszenie kompletneWeiteca pod silnik 1,0, alufelgi 14 cali oplowskie bez dekielków z oponami Conti 195/60.
Cena na razie nie mam pojęcia jaka...do uzgodnienia.
W zamian coś bym chciał miętkszego od Weiteca i większe koła, powiedzmy minimum 15''.
Co w na to ?
Jaki to teraz zawiaśik jest trendy z kategorii "lepsze od seri ale nie deska". Nadal bilsteiny ?
Jak ktoś się chętny pojawi na w/w części to zapraszam na PW.
Pozdro
PS. Przebieg zestawu 20.000 km
: 29 gru 2006, o 12:03
autor: Aro
co rozumiesz przez znudził?

za twardo?
: 29 gru 2006, o 12:10
autor: czester 1
marudzisz....
zawias wystaw ocfc bo tu kto go nikt nie kupi
a bedziesz zakladał te springi?
: 29 gru 2006, o 12:53
autor: Kurbat
@aro : twardo to pojecie względne. z jednej strony jest OK, przyzwyczaiłem się na co dzien i nie ma tragedii ale ponieważ często się kręce trochę dalej niż własne podwórko to twardość bywa męcząca...
Odpowiadając na pytanie : nie, nie twardo.
@czesti : jeszcze nie wiem ale na pewno się przydadzą
Mam teraz seriyjny zawias w pudełku komplet, springi z GSI na przechowaniu w Zabrzu i Weiteca na samochodzie.
Myślałem właśnie nad połączeniem seryjny/GSI sprężyn z nowymi amorami.
: 29 gru 2006, o 13:15
autor: czester 1
to sa springi h&r sport -35mm a nie z GSI, tamte poszły na zamiane z amorami GSI na mojego weiteca

: 29 gru 2006, o 15:46
autor: Kurbat
no to zostaje opcja z seryjnymi
hr poczeka na kolejnego moda
w takim razie co do seriala za amory dac ?
no i czy na 15'' 1,0 mocno sie zmuli ?
: 29 gru 2006, o 16:00
autor: czester 1
jak chcesz pod seryjne sringi to bym nie kombinowal tylko założył też serie...
wątpie czy jest jakis leszy/sportowy zawias miekkszy od serii
a na 15" ( guma pewnie 195) jak masz wspomaganie to nie bedzie źle

, ktoś u nas ma 205 gume bez wspomagania i nie nażeka

: 30 gru 2006, o 09:19
autor: !markos
seria sprezyny + bilstein b6
od samego poczatku mowilem, ze tak sie to skonczy
na 15" gumka 195/50/15 i najlepiej bierz jak najlzejsze i nie szersze niz 6.5 cala felgi - nie bedzie mula
: 30 gru 2006, o 11:16
autor: Boombel
A ja mam 2 amorki Koni do CC pod twój silnik, nówki:) Może się nadadzą:)
: 30 gru 2006, o 12:42
autor: endo
: 30 gru 2006, o 13:57
autor: !markos
a wlasnie.. w temacie.. mam opcje zamiany swojego h&r'a na seryjne sprezyny z integry.. brac?

oczywiscie jestem na tym do przodu, tylko pozostaje problem z wymiana amortyzatorow na b6 do integry

jedynym minusem jest seryjna wysokosc

: 30 gru 2006, o 14:09
autor: GUMIS2000
!markos pisze:a wlasnie.. w temacie.. mam opcje zamiany swojego h&r'a na seryjne sprezyny z integry.. brac?

oczywiscie jestem na tym do przodu, tylko pozostaje problem z wymiana amortyzatorow na b6 do integry

jedynym minusem jest seryjna wysokosc

to se podnies w graficznym programie i oblukaj co i jak
a skoro jestes na tym do przodu to na czym tu sie wogle rozwodzić

: 30 gru 2006, o 20:49
autor: Corstek
!markos pisze:a wlasnie.. w temacie.. mam opcje zamiany swojego h&r'a na seryjne sprezyny z integry.. brac?

oczywiscie jestem na tym do przodu, tylko pozostaje problem z wymiana amortyzatorow na b6 do integry

jedynym minusem jest seryjna wysokosc

Tez bym bral serie, szczegolnie, ze to niezly wypas seria. No chyba, ze problem bedzie duzy z wymiana tych b8 na b6. Pamietaj, ze to Polska, a na tor to jednak bardzo rzadko sie jezdzi.
: 31 gru 2006, o 00:26
autor: Kurbat
Siemka, do neta mam slaby dostep ale widze, ze w temacie cos sie ruszylo.
Skoro markos raz mial racje

to teraz tez pewnie ma.
Sklaniam sie wiec do b6 i serii sprezyn
@bombel dzieki za propozycje ale tym razem nie skorzystam
Nie chcesz czester mojego zawiasu ? po lesie pojezdzisz:)
: 31 gru 2006, o 10:58
autor: STELMI
z lekko twardszych od serii polecam Eibach Pro czarne,ma u siebie w CB i jestem zadowolony. Obniżają o ok -30-35 i jest twardziej od serii, ale wystarczająco kulturalnie jak na nasze drogi. Kiedyś miałem Vougtlandy (czy jak to się pisze) w Astrze to było dużo twardziej jak teraz.
: 31 gru 2006, o 12:27
autor: czester 1
Kurbat pisze:
Nie chcesz czester mojego zawiasu ? po lesie pojezdzisz:)
Mam już gwint, a do szczęścia potrzeba mi tylko hydrauliki

: 31 gru 2006, o 12:40
autor: Corstek
Kurbat pisze:Siemka, do neta mam slaby dostep ale widze, ze w temacie cos sie ruszylo.
Skoro markos raz mial racje

to teraz tez pewnie ma.
Sklaniam sie wiec do b6 i serii sprezyn
Jest to rozwiazanie bardzo fajne, bowiem jezdzi sie duzoo lepiej niz na serii, a niektorzy pasazerowie jezdzac z tylu (gdzie rzuca bardziej) nawet nie czuja, ze jest twardziej, niz w innych pojazdach seryjnych. Oczywiscie jest twardziej i mniej komfortowy, ale na bardzo akceptowalnym poziomie. Ja sie juz tak przyzwyczailem, ze sztywno czuc te wszystkie nierownosci, ze w normalnych samochodach czuje sie dziwnie, nie mowiac juz, ze mniej bezpiecznie i wole jezdzic u siebie. Reasumujac komfort jest na bardzo przyzwoitym poziomie, tak samo zreszta jak i prowadzenie.
: 1 sty 2007, o 02:27
autor: Kurbat
No to bede celował w setup markosa;)
Jeśli są miększe od Weiteca i twardsze od serii to powinno byc dobrze, a jeśli nie to cóż...bedzie kolejna zmiana.
Dosiego 2007!
: 2 sty 2007, o 17:24
autor: Porszak
markos a nie bedziesz musial zaplacic za przerobienie b8 na b6?
: 2 sty 2007, o 19:28
autor: !markos
na razie to wyglada na to, ze wejde w gwint d2... pytanie tylko, czy hurtownia, w ktorej dokonalem zakupu bilsteina przyjmuje zwroty towaru w tak dlugim czasie po zakupie

: 2 sty 2007, o 21:04
autor: Corstek
Nie boisz sie o spawy i kielichy?? Nie nabywales bilsteina u MTS'a?
Akurat na stretracingu w jazdzie po zakretach temacik d2 jest na samym wierzchu nawet nie trzeba szukac.
Twoj samochodzik jest chyba bardzo typowo na codzien...