Strona 1 z 4

RAJDziOWY radziomobil s1600

: 23 mar 2007, o 16:42
autor: radzio_gsi
moja rajdoweczka narodzila sie w 1990r, jest to model gsi z silnikiem c16sei. kupilem ja w styczniu 2005r z mysla o startach w kjsach, auto bardzo powoli ewoluowalo, zwiazane to bylo z oczywiscie brakiem pieniaznkow, oraz przygodami typu, drzewka, rowy, krawezniki itd. , przez co fundusze zamiast isc na rozwoj auta, szly na jego naprawy. mimo to udalo mi sie zdobyc w pierwszym sezonie startow tytul mistrza okregu podlaskiego w swojej klasie oraz 3 miejsce w generalce. a teraz przejde moze do specyfikacji auta:
-zawias to bilstain b6 + seryjne springi + poliuretany
-na hamulce skladaja sie tarcze 256mm OMP nacinane i nawiercane, klocki ds performance, reczny hydrauliczny aczkolwiek dziala nie najlepiej to zdecydowanie trzeba bedzie poprawic, tylne hamulce to odnowiona seria
-we wnetrzu jest rozbudowana klatka (krzyz z tyly, krzyze w drzwiach, zestrzaly za fotelami i do mcpersonow, narazie jest jeden fotel sparco driver (kubel pilota jeszcze nie zostal zakupiony), pasy dla kierowcy willians z klamra, a dla pilota sabelt, byl kiedys szyberdach, ale zostal zastapiony plyta poliweglanowa profesjonalnie wkrecona na blachowkrety Smile
-skrzynia f13cr z glownym 3,94
-jesli chodzi o wyglad zewnetrzny to auto zmienilo kolor z szarego na bialy, zostaly zakupione czerwone chlapacze, a na maske powedruje skorupa na halogeny (zakupiona w http://www.mojeauto.net) z 4 halogenami wesem 3ho.
-silnik narazie pozostal seryjny i pewnie tak zostanie do czasu znalezienia sponsora, zostal zalozony tylko kolektor rurowy z c20xe, gabkowy filtr powietrza jamexa, i to chyba tyle
-pod silnikiem jest plyta aluminiowa pa11 o grubosci 5mm
-auto zostalo dokladnie obspawane, do mocowan wachaczy zostaly wspawane wzmocnienia z blachy, wiekszosc zgrzewow zostalo pospawanych punktowo, w koncu zostala wygrana wojna z ruda, a slady po bledach kierowcy zostaly zatarte
Jesli chodzi o plany to:
-montaz szpery, co sie bedzie wiazalo z zamontowanie wspomagania kierownicy oraz szybkiego ukladu
-usprawnienie recznego
-mody w silniku, dajace ok 125-130km oraz bardzo dobry dol
i to chyba tyle, jak cos mi sie przypomni do dopisze

zapraszam rowniez do odwiedzin strony http://www.rajdowy.bialystok.pl, gdzie jest pare filmikow z kajotow (niestety na filmikach, auto jest jeszcze w specyfikacji "bieda")

: 23 mar 2007, o 16:43
autor: radzio_gsi
pierwsze szpiegowskie fotki:
Obrazek
Obrazek

: 23 mar 2007, o 17:05
autor: !markos
profi! :grin:

widze jedno "ale": gabka jamexa. jesli silnik ci drogi to zamien ja z powrotem na seryjny papier, przynajmniej bedzie jakas filtracja. na kreciolach pylu zazwyczaj jest na kilogramy...

: 23 mar 2007, o 17:15
autor: radzio_gsi
mowisz? w takim razie trzeba bedzie rozwazyc taka opcje
a tak by the way to nie spodziewalem sie takiej reakcji z twojej strony, jestem pozytywnie zaskoczony :)

przy okazji mam pytanie, czy komp z seha, moze dac w tym przypadku jakies pozytywne wyniki?

: 23 mar 2007, o 17:20
autor: pirat
fajna ta rajdowa specyfikacja... trzeba bylo przed malowaniem wymienc graty na poliftowy przod, byloby ladniej, ale wiem, ze rajdowka ma nie wygladac a zapierdalac wiec wybaczam :-D :grin: :-D

Fajna sprawa... zycze zdobycia licencji, znalezienia sponsora i przygody w pucharze PZMOTu :oko:

: 23 mar 2007, o 17:31
autor: radzio_gsi
aj tam, ten przod tez jest dobry. co do licencji, to juz rok temu moglem ja odebrac :), ale narazie nie widze sensu, skoro i tak starty w pzmotach to jeszcze odlegle marzenia

: 23 mar 2007, o 17:32
autor: K I L L E R
Fajny projekt sie zapowaida, narazie daje rade :oko:

: 23 mar 2007, o 17:54
autor: kozzi
hehehe..........profi klatka

: 23 mar 2007, o 17:58
autor: Staneq
jedyny sluszny kolor.. :-P

: 23 mar 2007, o 18:14
autor: radzio_gsi
jesli ktos bylby zainteresowany to moge dac namiary na kolesia co mi robil te klateczke, ceny baaaaaaaardzo konkurencyjne

: 23 mar 2007, o 22:45
autor: Kotlin
Jesli o mnie chodzi to bomba. Jesli mozesz wyslac na pw namiary na kolesia od klatki bede zobowiazany :D

: 24 mar 2007, o 21:12
autor: radzio_gsi
kolejne fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 24 mar 2007, o 21:43
autor: Fagot
Fajniście zrobiona klatka :) Daj prosze pw. jak możesz z namiarami na twórce tej klateczki.A ile prace nad klatką trwały?

: 24 mar 2007, o 22:19
autor: !markos
zajebisty ten klatex! :grin: i pomyslec, ze takie samo padlo objechalo mnie w lublinie o dziesiate czesci sekundy :lol:

: 24 mar 2007, o 22:38
autor: radzio_gsi
uwazaj bo te pudlo objedzie twojgo civoegra

: 24 mar 2007, o 23:20
autor: D12
Ten klatex musi troche warzyć. Mam takie pytanko, masz hydrauliczny ręczny ? Bo jednej z fotek coś wygląda w podobie...

: 25 mar 2007, o 10:28
autor: kozzi
D12 pisze:Ten klatex musi troche warzyć. Mam takie pytanko, masz hydrauliczny ręczny ? Bo jednej z fotek coś wygląda w podobie...
odp:
Radzio pisze:-na hamulce skladaja sie tarcze 256mm OMP nacinane i nawiercane, klocki ds performance, reczny hydrauliczny aczkolwiek dziala nie najlepiej to zdecydowanie trzeba bedzie poprawic, tylne hamulce to odnowiona seria

: 26 mar 2007, o 11:56
autor: radzio_gsi
dzieki kozzi :)

: 26 mar 2007, o 12:23
autor: !markos
radzio_gsi pisze:uwazaj bo te pudlo objedzie twojgo civoegra
chyba jak ktos je zrzuci z dzwigu :lol:

: 26 mar 2007, o 13:38
autor: radzio_gsi
no wiesz, proste sa dla szybkich samochodow, zakrety dla szybkich kierowcow :)

: 26 mar 2007, o 13:46
autor: pirat
radzio_gsi pisze:no wiesz, proste sa dla szybkich samochodow, zakrety dla szybkich kierowcow :)
a skad wiesz, jak Markos jezdzi? widziales? bo z tego co pisze, to auto buduje nie na prosta, a w Kielcach pokazal, ze potrafi ogarnac fure, wiec... :-P

: 26 mar 2007, o 14:18
autor: radzio_gsi
wiesz to bylo napisane z ironia, i w zadnym razie nie chce go oceniac. aczkolwiek chetnie bym sie zkonfrontowal na jakims rallysprincie

: 26 mar 2007, o 18:33
autor: !markos
nie wiem jak ty, ale ja bede mial u siebie wszelkie bubugugu, dzieki ktoremu bardzo szybko jedzie sie po prostej i prawie tak samo skreca :-D

ps.
po nierownym i tam, gdzie ledwo wrzuca sie dwojke to ja sie scigac nie bede, bo ani ja ani moj samochod tego nie zniesiemy :lol:

: 26 mar 2007, o 18:49
autor: D12
radzio wiesz mniej więcej jaka jest masa twojej klatki albo ile na gotowo będzie ważyła twoja wydmuszka?

: 26 mar 2007, o 23:54
autor: Porszak
radzio poliuretany jezdzily juz czy dopiero beda jezdzic?

: 28 mar 2007, o 09:22
autor: radzio_gsi
co do wagi to nie mam pojecia, a poliuretanu juz jezdzily i sa git

: 4 kwie 2007, o 11:20
autor: radzio_gsi
teraz moj silnik moze przegladac sie w luztrze! :)
Obrazek

: 4 kwie 2007, o 12:05
autor: D12
Troche dociążyłeś ten przód ta płytą :)

: 4 kwie 2007, o 12:08
autor: radzio_gsi
12 kg doszlo, aczkolwiek teraz bede isc wszystko :)

: 4 kwie 2007, o 14:24
autor: D12
Patrzyłeś czy przy maksymalnym skręcie opona nie będzie tarła o krawędź blachy ? Hmm :zakrecony: