Strona 1 z 1

Re: Montaż zegarów z Astry A z obrotkiem w Corsie A

: 25 mar 2007, o 11:09
autor: D12
!Bolek pisze:A wiec witam :)

Tak jak w temacie, przyszła mi do głowy pewna myśl aby do deski w corsie A po liftingu zaadoptować zegary z astry A ponieważ są one bardzo czytelne i świetnie podświetlone :)

Czy ktoś już prubował takie coś albo może widział ? :)

Pozdrawiam :)
Po necie krąży filmik, w którym CA ma bodajże zegary od Vectry?

Wygląda ok, nie wiem jak rozwiązanie techniczne tego tematu jest.

Sugerowałbym pomierzyć wnęki po zegarach w A i w astrze sprawdzic, z którego innego opla też są czytelne może z Cali :)
CA ma licznik na linke więc takiego trzeba by było szukać...
Pozdro

: 25 mar 2007, o 15:50
autor: Mihó
Obrazek

Tak to by wyglądało. Mała szparka nad kolumną kierownicy, zasłonięta część po boku.

Bierz z Astry z W=1111 - najniższe jakie znajdziesz, będzie przekłamanie rzędu 3.8% jesli do tej pory miałeś oponki 145/80 lub 165/70 i W=1149 lub będzie przekłamanie rzędu 1.4%, jeśli miałeś większe kółka. Najmniejsze przekłamania to uzyskasz na liczniku z W=1111 i jak zmienisz koła (przynajmniej przód) na 175/70 R13

Linka MOŻE będzie pasowała, kostki na 100% nie (Astra ma dwie)

: 25 mar 2007, o 16:48
autor: D12
emes to twoja przeróbka ?

: 25 mar 2007, o 16:51
autor: Mihó
D12 pisze:emes to twoja przeróbka ?
Pewnie że moja i to ja tak śmigam moim C12NZ :lol: Szybciej nie chcę, bo licznik ukręcę ;)

To nie jest moja przeróbka, to jest zdjęcie z tej stronki, z której ktoś podawał filmik.

Odnośnie tematu głównego - Chyba chodzi o Astrę F, a nie Astrę A...

: 27 mar 2007, o 12:15
autor: llionn
Też bym sobie sprawił takie zegary ale nie jestem aż tak dobry z elektryki żeby przerobić te kostki. Jak ktoś podejmie się tego zadania lub ma jakieś info jak to zrobić to ja też jestem chętny na taki mały tuning optyczny :)

: 13 kwie 2007, o 13:11
autor: llionn
Panowie kupiłem zegary od astry GSI z obrotomierzem, w przyszłym tygodniu montarz. Powiedzcie mi czy sam kolor przewodów przy podłączeniu będzie się różnił? Zakładam że będzie ich troszke więcej bo w mojej nie ma sygnału z cewki i jest tylko jeden kierunkowskaz na liczniku.
Jeżeli macie gdzieś schemat podłączenia zegarów z astry to prosze o link albo na poczte gorka1@go2.pl

: 14 kwie 2007, o 11:54
autor: Mihó
Kolory kabli będą te same, rozdzielony sygnał migaczy pociągniesz sobie z włacznika świateł awaryjnych

: 23 kwie 2007, o 00:11
autor: llionn
W sobote rozebrałem licznik orginalny z corsy a i byłem zaskoczony widząc zielony przewód przy kostce do podłączenia zegarów. Na 99% powiedział bym że to właśnie sygnał z cewki ale czy możliwe jest żeby znajdował się skoro był zamontowany licznik bez obrotka ? ( zegary podłaczam dopiero we wtorek bo dzień wolny mam to sobie podłubie, a zanim coś błędnie podłącze chce się upewnić)

: 23 kwie 2007, o 07:28
autor: cursor
Bardzo możliwe, że przewód był wyprowadzony. W corsach i kadettach wiele przewodów było wyprowadzonych mimo najuboższych wersji. Ja u siebie w kadecie znalazłem komplet przewodów do podłączenia lampki z gsi(z opóźnionym wyłączaniem).

: 23 kwie 2007, o 10:36
autor: Mihó
cursor pisze:Bardzo możliwe, że przewód był wyprowadzony. W corsach i kadettach wiele przewodów było wyprowadzonych mimo najuboższych wersji. Ja u siebie w kadecie znalazłem komplet przewodów do podłączenia lampki z gsi(z opóźnionym wyłączaniem).
Jest to na 100% i nie ma w tym nic dziwnego. Też mam CA z 1991 i tam był kabel, mimo braku obrotomierza. Poszukaj dobreze, to znajdziesz jeszcze instalację od:

- zegarek
- tylna wycieraczka
- radio (niekoniecznie)
- elektryczne szybki
- podświetlane osłony przeciwsłoneczne
- zapalniczka