EDIT : Dodalem fotki i linki!!! FAQ
Koledze chodzilo o centralny zamek a nie silownik klapy

Wiec zakladasz silowniczek z normalnych drzwi ,ale musi byc na koncowce pret zakrzywiony by wchodzil w takie otworki i wtedy blokuje przycisk do otwierania klapy. Jestem akurat w Irlandii wiec nie mam jak Ci pokazac na fotkach ,moze cos poszukam to pomoge.
W corsach byly 2 typy centralnego zamka w klapie bagaznika.
1.
Pierwszy ten starszy (oryg. w corsie GSi 95r)dzialal wlasnie tak jak napisalem wyzej - byl zalozony normalny silownik taki jak do drzwi ale z inna koncowka tj. zakrzywionym w 2miejscach precikiem (mozna to dorobic) i gdy zamykales drzwi centralem to silownik wysuwal pret ,ktory przechodzil przez otworek (jest w kazdym zamku!!!nawet jesli nie bylo centrala) i blokowal przycisk (ten ktorym otwierasz klape od zewnatrz) tak ze nie mozna bylo go wcisnac!!
A silownik podpinasz normalnie 2kabelkami (1-otwieranie,2-zamykanie (bez mastera)) do swojej instalacji.
Foto:

aukcja :
http://www.allegro.pl/item290665142_ope ... klapy.html
2.
Drugi to ten nowszy (napewno po 97r bo takiej corsie go widzialem)- zamiast silownika jak pisalem u gory znajduje sie silniczek elektryczy! ktory po otrzymaniu impulsa przekreca zamek (tak samo jakbys przekrecal kluczyk od zewnatrz!) i zamyka go od wewnatrz ,jak otwierasz to silniczek otwiera!Wtedy przycisk(ten od zewnatrz) pracuje tak samo jak zamkniety kluczem a nie tak jak w starym ze jest zablokowany i nie da sie go wcisnac. Wedlug mnie jest to lepszy sposob .
Widzialem na wlasne oczy jak dzialaja obydwa systemy ,bo sam chcialem kiedys zrobic central w klapie u siebie ,ale w koncu nie mam wogole zamka w klapie wiec temat upadl

Foto :
aukcja :
http://www.allegro.pl/item287979960_zam ... rsa_b.html
(Napewno mozna to rozebrac i podmienic wkladki ,zeby pasowal twoj klucz)
Co do bezpieczenstwa to mysle ze obydwa sa dobre ze wskazaniem na 2 ,choc ten pierwszy tez jest ok bo po zablokowaniu przycisku nie ma szans zeby go wcisnac !
Pozdro
