Strona 1 z 1

centralny zamek w klapie bagażnika

: 30 gru 2007, o 00:34
autor: owca00
Szukałem tego na forum, ale nie znalazłem. Z tond moje pytanie: czy da się jakoś zrobić centralny zamek w klapie od bagażnika? Mam centralny w pozostałych drzwiach i chciałbym (jeśli to możliwe) otwierać bagażnik pilotem jak resztę. Pozdrawiam.

: 30 gru 2007, o 09:50
autor: sq9byk
Da się jak masz dodatkowy kanał(przycisk na pilocie)w centralnym oprócz sterowania drzwiami.Podłączasz go do przycisku sterowania otwieraniem bagażnika.

: 30 gru 2007, o 11:27
autor: Bear_
Ja mam tak zrobione...

Warto tylko pamietac zeby puscic to przez przekaznik coby nie spalic tego i owego...

jak ulal pasuje do tegoprzekaznik ze swiatel z malucha (Fiat 126) o oznaczeniu 835, 85 czy jakos tak

A do tego jakby cos to mam kolo fotela na listwie progowej przycisk. Fajnie go tam prawie nie widac a siedzac na fotelu sam wpada pod palec...

: 31 gru 2007, o 14:05
autor: -=kLaRi=-
EDIT : Dodalem fotki i linki!!! FAQ :)

Koledze chodzilo o centralny zamek a nie silownik klapy ;)
Wiec zakladasz silowniczek z normalnych drzwi ,ale musi byc na koncowce pret zakrzywiony by wchodzil w takie otworki i wtedy blokuje przycisk do otwierania klapy. Jestem akurat w Irlandii wiec nie mam jak Ci pokazac na fotkach ,moze cos poszukam to pomoge.


W corsach byly 2 typy centralnego zamka w klapie bagaznika.

1.
Pierwszy ten starszy (oryg. w corsie GSi 95r)dzialal wlasnie tak jak napisalem wyzej - byl zalozony normalny silownik taki jak do drzwi ale z inna koncowka tj. zakrzywionym w 2miejscach precikiem (mozna to dorobic) i gdy zamykales drzwi centralem to silownik wysuwal pret ,ktory przechodzil przez otworek (jest w kazdym zamku!!!nawet jesli nie bylo centrala) i blokowal przycisk (ten ktorym otwierasz klape od zewnatrz) tak ze nie mozna bylo go wcisnac!!
A silownik podpinasz normalnie 2kabelkami (1-otwieranie,2-zamykanie (bez mastera)) do swojej instalacji.

Foto:
ObrazekObrazek

aukcja : http://www.allegro.pl/item290665142_ope ... klapy.html

2.
Drugi to ten nowszy (napewno po 97r bo takiej corsie go widzialem)- zamiast silownika jak pisalem u gory znajduje sie silniczek elektryczy! ktory po otrzymaniu impulsa przekreca zamek (tak samo jakbys przekrecal kluczyk od zewnatrz!) i zamyka go od wewnatrz ,jak otwierasz to silniczek otwiera!Wtedy przycisk(ten od zewnatrz) pracuje tak samo jak zamkniety kluczem a nie tak jak w starym ze jest zablokowany i nie da sie go wcisnac. Wedlug mnie jest to lepszy sposob .

Widzialem na wlasne oczy jak dzialaja obydwa systemy ,bo sam chcialem kiedys zrobic central w klapie u siebie ,ale w koncu nie mam wogole zamka w klapie wiec temat upadl :)
Foto :
Obrazek

aukcja :
http://www.allegro.pl/item287979960_zam ... rsa_b.html
(Napewno mozna to rozebrac i podmienic wkladki ,zeby pasowal twoj klucz)


Co do bezpieczenstwa to mysle ze obydwa sa dobre ze wskazaniem na 2 ,choc ten pierwszy tez jest ok bo po zablokowaniu przycisku nie ma szans zeby go wcisnac !

Pozdro :)

: 2 sty 2008, o 20:18
autor: owca00
dziękuje bardzo. teraz się zabiorę do roboty. chyba ten drugi sposób jest fajniejszy i o nim pomyślę. Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku... :)


jeszcze jedno: nie orientujecie się czy coś takiego spasuje? http://www.allegro.pl/item286981872_sil ... t_sed.html jest podobnie zagięty i też od opla.

: 4 sty 2008, o 02:17
autor: -=kLaRi=-
powinien ,ale bedziesz musial go troche skrocic.