Strona 1 z 1

Polosie i przeguby

: 21 sty 2008, o 20:46
autor: Piterus
wiem pewnie bylo steki tysiecy razy ale nie bylo nigdzie jednoznacznej odpowiedzi. Zastanawiam sie nad znacznym podniesieniem mocy autka (c20ne chyba pojdzie na smietnik:-D ) i zastanawiem sie jakie powinny i z czego najmocniejsze poloski i przeguby tak zeby pasowaly do krzynki f16cr i przegubow c CB, bo niechcem miec takich niespoedzianek ze mocy mam ful ale przeniesiena zero. Wszystkie sugestie i adresy firm mile widziane.
Pozdro :-D

: 21 sty 2008, o 23:18
autor: cursor
Półosie i przeguby z Viki A c20ne dadzą radę bez problemu. Przeguby są takie same w c20ne i c20xe, tak wynika przynajnmiej z EPC dla astry F, vectry a i kadzia gsi.
Jedyny warunek to, żeby długa półoś była cała, a nie łamana(tak jak cali i późniejszych viki a i b).

: 22 sty 2008, o 16:01
autor: -=m&m=-
cursor pisze:Jedyny warunek to, żeby długa półoś była cała, a nie łamana(tak jak cali i późniejszych viki a i b).
mozesz wytłumaczuc czemu ma nie być łamana ?

: 22 sty 2008, o 18:34
autor: Porszak
bo tej lamanej nie ma gdzie zamocowac w corsie. dobrze mowie?ta lamana jest chyba ulozyskowana wlasnie w miejscu "lamania"

: 22 sty 2008, o 19:10
autor: cursor
Łamanie wypada na bloku(jest tam łożysko do tego), nie sprawdzałem tego osobiście, informację tę mam od klariego.
Jedynie mogę się domyślać, że problemem będzie pasowanie takiej półosi(może za ciasno siedzieć, lub nie poddać się takiego ułożeniu).

: 22 sty 2008, o 19:26
autor: -=m&m=-
obalamy mity :-P
u mnie wlasnie jest lamana :oko:

: 22 sty 2008, o 23:02
autor: Piterus
cursor pisze:Półosie i przeguby z Viki A c20ne dadzą radę bez problemu. Przeguby są takie same w c20ne i c20xe, tak wynika przynajnmiej z EPC dla astry F, vectry a i kadzia gsi.
Jedyny warunek to, żeby długa półoś była cała, a nie łamana(tak jak cali i późniejszych viki a i b).
a od czego zewnetrzne przeguby i/lub piasty? i czy w jakis sposob trzeba modyfikowac te poloski?

: 23 sty 2008, o 09:40
autor: -=m&m=-
w zaleznosci od tego jak osadzisz skrzynie takie bedziesz mial rozwiazanie. Równie dobrze mozesz zastosowac standardowe piasty, standardowe półoski a zmienic tylko wewnetrzne przeguby. Mozesz zamowic sobie polosie pod rozmiar jaki cie interesuje http://polosie.pl/ a mozesz zrobic tak jak napisał cursor (dotoczyc duze piasty pod lozysko od corsy) zastosowac przeguby na wiekszy wieloklin. Wybór nalezy do Ciebie :oko:

: 24 sty 2008, o 01:46
autor: -=kLaRi=-
Mike ,moze zaszczycisz nas jakas fotka jak bedziesz mial warunki do zrobienia :) Chetnie to zobacze!! niezle :)
Lamana polos ma taka swoja "lapke" ktora przykreca sie do bloku. Jesli wszystko bedzie dobrze ulozone to nie ma takiej opcji zeby nie pasowalo.
Wydaje mi sie ,ze zrobili taki walek ze wzgledu na 4x4... zeby mozna bylo sprawnie naped zalozyc.Lamane byly chyba tylko w Calibrach a moze i w poznych Vectrach. Auta te same wiec polosie napewno sa tych samych dlugosci.

: 24 sty 2008, o 12:05
autor: -=m&m=-
-=kLaRi=- pisze:Mike ,moze zaszczycisz nas jakas fotka jak bedziesz mial warunki do zrobienia :) Chetnie to zobacze!! niezle :)
postaram sie w wolnej chwili cyknac jakas fote :)

: 24 sty 2008, o 18:34
autor: kamiloooo
ja zdaje sie tez mam lamana :lol: :oko: