Dla porownania zobacz jak to wyglada u mnie i u Basisty .
Ja chcialem zrobic to na oryginal czyli zostawic sierpy ,a jak wiadomo sa one tak zajebiscie zrobione ,ze ciezko cos wyrzezbic... dlatego blacharz rowiecil mi tylne zgrzewy (tam sa 2 blachy - blotnik i nadkole) i wyklepal do srodka i zespawal na nowo a nadmiar blachy wycial ,dlatego ja sierpy przykleilem w gornej czesci na klej do szyb ,bo zostal tam pasek 1cm na klej dla sierpow. Po bokach sa normalnie oryginalne srubki

a wyciete jest tylko tam gdzie "wchodzi" opona.
Dodatkowo szlifierka wypilowalem sierpy od zewnatrz ,bo sa one zagiete do srodka i tez haczyly ,wiec po spilowaniu tych zagiec ,z zewnatrz nic nie widac a jak wlozysz reke to jest mnoostwo miejsca
Wyjscie Basisty to druga sprawa , wspawal reperaturki chyba od golfa , osobiscie nie chcialem tak miec ,ale moze sie podobac i dla 14" z szerokoscia powiedzmy 9" to chyba jedyne wyjscie ( no chyba ,ze naciagniesz opone 195/40 ,zeby byla "naciagnieta"). Jedynym minusem tego to to ,ze moze Ci pekac szpachla,rdzewiec, nieladnie wygladac , obydwie strony beda sie roznic, no i malowanie calych blotnikow...
Po prostu wieksza rzezba.
Ja u siebie mam to na klej ,jezdzilem caly sezon i nic sie nie zmienilo od czasu jak to zalozylem

a 8" weszlo i nic nie trze na uskokach czy cos -igla! a tez jest dosyc nisko...