admowe wozidełko
: 2 kwie 2008, o 10:12
Witam wszystkich. Długo się zabierałem do prezentacji ale lepiej późno niż wcale. Zatem po kolei:
Autko posiadam już od ponad 5 lat, fabrycznie:
Rok prod: 1994 r., wersja sport
Silnik: c14nz
Wyposażenie: full wypas
Autko początkowo przechodziło głównie zmiany kosmetyczne: 14-tki Oplowskie z edycji 100, lexus looki, strumienice wydechu, i wiele innych pierdołek o których szkoda pisać. W pewnym momencie wjechały 7 calowe 15-tki Zendera z et 20. Autko wyglądało dość bojowo (choć zawias wysoki został). Z każdej strony fele wystawały za obrys i wyglądało to tak:
Dość długo nie działo się w zasadzie nic. Jedynie autko miało stale wymieniane części w celu doprowadzenia do stanu idealnej serii. Następnie założyłem nowe felgi, hamulce brembo wentylowane oraz wkładkę K&N.
Parę miechów później zapadła decyzja o nie rozstawaniu się z corsą pewnie już do grobowej deski i od października 2007 roku jest tak:
Silnik: seryjny już 2,0 tyle że w wersji c20ne (podziękowania dla Klariego za motorek), rzeczy zrobione: wymiana wszystkich uszczelek silnika, nowa uszczelka pod głowicą, planowanie głowicy pod nową uszczelką wraz z kompletnym remontem, przewody NGK, świece brisk, stożek K&N, polerowana pokrywa, nowy rozrząd, pompa wody, zrobiona miska olejowa, pompa paliwa, itp., itd.
Skrzynia i przeniesienie napędu: F16CR, nowe kompletne sprzęgło, półosie robione na zamówienie (podziękowania dla kamiloo za wsparcie w ciężkich chwilach przy półosiach)
Zawieszenie: seria gsi, obecnie po chyba rekordowym terminie oczekiwania 2,5 miesiąca (Piterus i Kamiloo w tym miejscu nie śmiać się, ja po prostu mam takie szczęście do dostawców) jest gotowe do montażu Koni Kit z reg. amorów, rozpórka przód Jacky, sworznie wahaczy poliuretanki, wymienić chyba też będę musiał końcówki drążków
Kółka: zima 13 cali stal, lato 14 cali było ale od wczoraj poleruje nowy nabytek BBS RM 012
Hamulce: jest 236 mm wentylowane brembo, czekają zaciski od calibry i tarcze 256/24 mm
Wydech: przelot 2 cale zakończony tłumikiem Remusa - do 3tys. cicho, powyżej bardzo głośno
Wnętrze: na razie seria tzn. kubełkowe fotele, zegary z obrotkiem,
Audio: silnik, ale coś tam czeka już na montaż
Wszystkie rzeczy opisane że tak powiem w planach będą robione w next week więc zdjęcia na pewno się pojawią. Obecnie w wersji zimowej jest tak + parę ze swapa:
Efekt wczorajszej polerki i zaciski z cali:
Plany na najbliższą przyszłość: założenie frontu z gsi który już jest w domku, poprawki blacharki i lakierowanie całości, plus pewne dodatki mające poprawić znacząca style
Plany ciut bardziej odległe: swap na c20xe może coś więcej czas pokaże, wnętrze
Podziękowania w szczególności dla mojej dziewczyny za znoszenie moich pomysłów, dla Łukasza mojego głównego inżyniera od spraw mechanicznych, i oczywiście dla wspomnianych wcześniej Klariego i Kamiloo
No to wypracowanie walnąłem jak ta lala.
Autko posiadam już od ponad 5 lat, fabrycznie:
Rok prod: 1994 r., wersja sport
Silnik: c14nz
Wyposażenie: full wypas
Autko początkowo przechodziło głównie zmiany kosmetyczne: 14-tki Oplowskie z edycji 100, lexus looki, strumienice wydechu, i wiele innych pierdołek o których szkoda pisać. W pewnym momencie wjechały 7 calowe 15-tki Zendera z et 20. Autko wyglądało dość bojowo (choć zawias wysoki został). Z każdej strony fele wystawały za obrys i wyglądało to tak:
Dość długo nie działo się w zasadzie nic. Jedynie autko miało stale wymieniane części w celu doprowadzenia do stanu idealnej serii. Następnie założyłem nowe felgi, hamulce brembo wentylowane oraz wkładkę K&N.
Parę miechów później zapadła decyzja o nie rozstawaniu się z corsą pewnie już do grobowej deski i od października 2007 roku jest tak:
Silnik: seryjny już 2,0 tyle że w wersji c20ne (podziękowania dla Klariego za motorek), rzeczy zrobione: wymiana wszystkich uszczelek silnika, nowa uszczelka pod głowicą, planowanie głowicy pod nową uszczelką wraz z kompletnym remontem, przewody NGK, świece brisk, stożek K&N, polerowana pokrywa, nowy rozrząd, pompa wody, zrobiona miska olejowa, pompa paliwa, itp., itd.
Skrzynia i przeniesienie napędu: F16CR, nowe kompletne sprzęgło, półosie robione na zamówienie (podziękowania dla kamiloo za wsparcie w ciężkich chwilach przy półosiach)
Zawieszenie: seria gsi, obecnie po chyba rekordowym terminie oczekiwania 2,5 miesiąca (Piterus i Kamiloo w tym miejscu nie śmiać się, ja po prostu mam takie szczęście do dostawców) jest gotowe do montażu Koni Kit z reg. amorów, rozpórka przód Jacky, sworznie wahaczy poliuretanki, wymienić chyba też będę musiał końcówki drążków
Kółka: zima 13 cali stal, lato 14 cali było ale od wczoraj poleruje nowy nabytek BBS RM 012
Hamulce: jest 236 mm wentylowane brembo, czekają zaciski od calibry i tarcze 256/24 mm
Wydech: przelot 2 cale zakończony tłumikiem Remusa - do 3tys. cicho, powyżej bardzo głośno
Wnętrze: na razie seria tzn. kubełkowe fotele, zegary z obrotkiem,
Audio: silnik, ale coś tam czeka już na montaż
Wszystkie rzeczy opisane że tak powiem w planach będą robione w next week więc zdjęcia na pewno się pojawią. Obecnie w wersji zimowej jest tak + parę ze swapa:
Efekt wczorajszej polerki i zaciski z cali:
Plany na najbliższą przyszłość: założenie frontu z gsi który już jest w domku, poprawki blacharki i lakierowanie całości, plus pewne dodatki mające poprawić znacząca style
Plany ciut bardziej odległe: swap na c20xe może coś więcej czas pokaże, wnętrze
Podziękowania w szczególności dla mojej dziewczyny za znoszenie moich pomysłów, dla Łukasza mojego głównego inżyniera od spraw mechanicznych, i oczywiście dla wspomnianych wcześniej Klariego i Kamiloo
No to wypracowanie walnąłem jak ta lala.