Strona 1 z 1

Zmiana regulatora biegu jałowego

: 2 cze 2008, o 12:35
autor: mareku
witam,

strasznie spadaja mi obroty podczas stania na luzie, czasem nawet gasnie, albo zapala sie kontrolka silnika. Wiem, ze prawdopodobna przyczyna to silniczek krokowy. Wlasnie mam zamiar sie zabrac za wymiane i tu pojawia sie pytanie:
jaki regulator kupic? oryginal czy zamiennik, a jak tak to jaki?! nie ukrywam, ze zalezy mi na jak najnizszej cenie.
Prosze o porady i wskazowki, dzieki z gory

Edit:
znalazlem cos takiego
http://www.allegro.pl/item362558853_sil ... o_1_4.html" onclick="window.open(this.href);return false;

inwestowac w takie tanie cos?


edit2:

dzis sprawdzilem kody bledow, o dziwo nic nie zapamietalo, przy kazdej probie wyblykiskiwalo "12"


pozdrawiam
mareku

Re: [cA] Zmiana regulatora biegu jałowego

: 6 cze 2008, o 11:37
autor: fotograf
Jak chcesz mam taki silniczek krokowy z mojej X12sz oryginalny, a widzę że jesteś z poznania to mogę Ci go tanio odstąpić a jest na pewno sprawny bo jeździł u mnie dopóki nie zmieniłem układu wtryskowego na ten z C18NZ

Re: [cA] Zmiana regulatora biegu jałowego

: 24 sie 2008, o 16:28
autor: mareku
witam, troche reaktywuje watek...

Jeszcze raz dzieki fotograf za silniczek, w koncu zabralem sie za wymiane ;) Wszystko pieknie, ale silnik nadal dziwnie sie zachowuje ... :/ tzn falujace obroty i prawie gasnie na biegu jalowym. Jaka rada za co kolejnego sie zabrac??

i juz prawie standart ze zapala sie kontrolka silnika po kilku minutach jazdy. Za kazdym razem gdy hamuje silnikiem. Zgaszenie silnika i ponowny rozruch powoduje, ze kontrolka na jakis czas gasnie


pozdrawiam