Mała rajdówka c14se/c16se by Seboss
: 27 wrz 2008, o 00:27
Witajcie to już mój 2 projekt ale tym razem z czyś 8V.
Corsa przyjechała z niemiec. Początkowo miała służyć jako 2 obok byłej srebrnej auto ale z różnych względów stało prawie rok ale po sprzedaży poprzedniczki zacząłem poruszać się tym autem.
Dane początkowe:
rok produkcji 1994
wersja joy--> tak jest briefie
silnik-->c14se
zawieszenie-->totalna seria
hamulce- 236 czyli seria
dolot-->seria
wnętrze --> seria
wyposażenie -wspomaganie + poduszka kierowcy
na zewnątrz oryginalna klapa z gsi
felgi 15' RH z oponami nokian
Po około pól roku jazdy silnik jakoś stracił na mocy i auto powędrowało do mechanika.Autko dostało nową głowicę z c16se.Jeździło do tej pory aż zaczęło trącić na mocy i szaleć trochę.W głowie dojrzała myśl "trzeba coś z tym zrobić".
Co będzie:
- silnik: c16se + turbinka lub kompresor --> nie rozkminiłem póki co tematu ale staram sie tylko czasu brak
- wydech: kolektor 4:2:1 z calibry 4x4 -->zakup od m@m(dzięki)
bez kata
środkowy ściągnięty z vectry 2.0 16V
końcowy Supersprint -był w aucie w dniu zakupu
całość na 2"
- przeniesienie napędu; skrzynia F13CR z przełożeniem 3,74-->spadek po corsie kozziego(dzięki)
- turbinka lub kompresor jeszcze nie sklasyfikowany
- progi staimentz -->szukam
- światła FK z oddzielnymi kierunkami lub morretki
- prawdopodobnie daszek gsi zostanie zdjęty bo już mnie drażni fakt że nawet 1.0 ma takie daszki
- zostają felgi 15' RH tylko zmienia trochę kolor
- oponki -->prawdopodobnie toyo R888 lub Proxes T1R
- zawieszenie póki co są założone amorki bilsteiny b4 +springi FK - 35mm będzie koni str 1196
- heble -->przód będą 256mm lub coś mocniejszego
tył jak mi się uda to sklonuje pomysł klarego tarcze na tył(jeśli nie będzie miał nic przeciwko) lub zostaną bębenki
- wnętrze podświetlenie zegarów niebieskie tarcze +czerwone wskazówki
- z przodu dwa pólkubełki z wersji sport
- z tyłu będzie standardowa kanapa lub klatka jeśli żona pozwoli
- audio - radio blaupunkt san remo + wzmacniacz Blaupunkta od Stelmiego + 2 głośniki w pólce Sony po 20cm
Ogólnie w chwili obecnej corsa jest wybebeszona.
corsa pozbywa się gratów:
ostatnie zdjęcie z sercem na pokładzie
a tu już bez silnika
no i serducho
Na dniach buda pojedzie na doprowadzenie do kultury.
Wszystkie zalążki rdzy mają być skasowane. Auto ma dostać nowy lakier --->będzie jak w oryginalnie czarny.
Silnikowo :
na początku mały remoncik-jest parę rzeczy do zrobienia
Jeśli zdecyduje się na turbinkę to zakuje.
W przyszłym tygodniu jadę do kreatora mocy popytać trochę o kompresor i zobaczymy jak to będzie.
Jak macie jakieś sugestie to piszcie zobaczymy co z tego wyjdzie.
Generalnie nie chcę zrobić standardowo jak to ostatnio ma miejsce że wszyscy swapuja sie na 2.0.
Więc grzebiemy w c16se.
Corsa przyjechała z niemiec. Początkowo miała służyć jako 2 obok byłej srebrnej auto ale z różnych względów stało prawie rok ale po sprzedaży poprzedniczki zacząłem poruszać się tym autem.
Dane początkowe:
rok produkcji 1994
wersja joy--> tak jest briefie
silnik-->c14se
zawieszenie-->totalna seria
hamulce- 236 czyli seria
dolot-->seria
wnętrze --> seria
wyposażenie -wspomaganie + poduszka kierowcy
na zewnątrz oryginalna klapa z gsi
felgi 15' RH z oponami nokian
Po około pól roku jazdy silnik jakoś stracił na mocy i auto powędrowało do mechanika.Autko dostało nową głowicę z c16se.Jeździło do tej pory aż zaczęło trącić na mocy i szaleć trochę.W głowie dojrzała myśl "trzeba coś z tym zrobić".
Co będzie:
- silnik: c16se + turbinka lub kompresor --> nie rozkminiłem póki co tematu ale staram sie tylko czasu brak
- wydech: kolektor 4:2:1 z calibry 4x4 -->zakup od m@m(dzięki)
bez kata
środkowy ściągnięty z vectry 2.0 16V
końcowy Supersprint -był w aucie w dniu zakupu
całość na 2"
- przeniesienie napędu; skrzynia F13CR z przełożeniem 3,74-->spadek po corsie kozziego(dzięki)
- turbinka lub kompresor jeszcze nie sklasyfikowany
- progi staimentz -->szukam
- światła FK z oddzielnymi kierunkami lub morretki
- prawdopodobnie daszek gsi zostanie zdjęty bo już mnie drażni fakt że nawet 1.0 ma takie daszki
- zostają felgi 15' RH tylko zmienia trochę kolor
- oponki -->prawdopodobnie toyo R888 lub Proxes T1R
- zawieszenie póki co są założone amorki bilsteiny b4 +springi FK - 35mm będzie koni str 1196
- heble -->przód będą 256mm lub coś mocniejszego
tył jak mi się uda to sklonuje pomysł klarego tarcze na tył(jeśli nie będzie miał nic przeciwko) lub zostaną bębenki
- wnętrze podświetlenie zegarów niebieskie tarcze +czerwone wskazówki
- z przodu dwa pólkubełki z wersji sport
- z tyłu będzie standardowa kanapa lub klatka jeśli żona pozwoli
- audio - radio blaupunkt san remo + wzmacniacz Blaupunkta od Stelmiego + 2 głośniki w pólce Sony po 20cm
Ogólnie w chwili obecnej corsa jest wybebeszona.
corsa pozbywa się gratów:
ostatnie zdjęcie z sercem na pokładzie
a tu już bez silnika
no i serducho
Na dniach buda pojedzie na doprowadzenie do kultury.
Wszystkie zalążki rdzy mają być skasowane. Auto ma dostać nowy lakier --->będzie jak w oryginalnie czarny.
Silnikowo :
na początku mały remoncik-jest parę rzeczy do zrobienia
Jeśli zdecyduje się na turbinkę to zakuje.
W przyszłym tygodniu jadę do kreatora mocy popytać trochę o kompresor i zobaczymy jak to będzie.
Jak macie jakieś sugestie to piszcie zobaczymy co z tego wyjdzie.
Generalnie nie chcę zrobić standardowo jak to ostatnio ma miejsce że wszyscy swapuja sie na 2.0.
Więc grzebiemy w c16se.