mala szara corsa ...2.0 8v lexmaul&performance&mattig
: 14 gru 2008, o 12:47
jako ze troszke zaczelem sie juz udzielac na tym forum, i otrzymalem bezcenna pomoc w dziale technicznym
postanowilem pokazac czym was tak meczylem
Co prawda nie jest to model dominujacy to forum, a raczej niszowy wiec tym bardziej chyba warto dal odmiennosci zaprezetowac...
jak sie domyslacie (co po niektorzy znaja to auto juz w miare dobrze) nie jest to Corsa B, a poczciwa pierwsza generacja zwana A
auto to model z 1992 roku, fabryke opuscila jako polift w jednej z bogatszych wersji czyli joy ...auto przez pare lat troche stracilo ze swojej specyfikacji (w zasadzie tylko oryginalne zegary z obrotkiem na takie bez) mimo to dalej bylo godne uwagi
wyposazenie:
alu felgi 14"
fotele a'la recaro z zielona tapicerka i welurem
podswietlane lusterka w oslonach slonecznych
zestaw audio
zegarek kwarcowy
i kilka innch bajaerow nie dostepnych w podstawowych corsach
jednak najciekawsza opcja byl panoramiczny elektrycznie otwierany brezentowy dach
auto pojezdzilo tak troche czasu z kilkoma modami jak gleba i szerokie 13" na niskim profilu ...az po 3latach grzebania urodzilo sie cos takiego:
Silnik
0-200km/h
[youtube]ZLZtKagwjNI[/youtube]
jeszcze bez Mattiga i Lexmaul'a
c20ne 1998ccm 8v ohc, remont wykonany wlasnorecznie, calkowity przebieg ok 140tys, 5tys od remontu
Glowica:
Planowana, obrobione kanaly dolotowe i wylotowe, zawory chojnacki, wzmocnione sprezynki
Walek:
sportowy produkcji Światka
Tloki:
doprezajace tloki z silnika o oznaczeniu 20SEH
Uklad dolotowy:
Lexmaul RAM OHC, kolektor dolotowy z efektem doladowania dynamicznego, duzy stozek
Uklad wydechowy:
kolektor rurowy Mattig fi45 (za lambda srednica powiekszona na fi 50),
wydech fi 54(wew fi50) srodkowy tlumik od passata(wew fi 50) koncowy WMsport(wew fi 56) przerobiny na slomke
Kolo zamachowe:
stoczone i wywazone (ok 5kg)
Sterowania:
Narazie podpiety seryjny komp
Moc:
jakies 140KM i 195NM; po solidnym strojeniu powinno byc troche wiecej
skrzynia
f16, shortshift wlasniej konstrukcji na sierpie
Nadwozie
Calkowicie przebudowane na wersje z przedliftingu. Stylizowane na Corsa GSi;Gt/E. Obspawane podluznice, wraz z elementami mocowania zawieszenia przod i tyl.
Nadkola poszerzone o ok 5cm na strone.
Wymieniony caly plat dachu z brezentu na metal.
Usuniete wszystkie oznaczenia
Przednie kierunki biale, tylne lampli cale czerwone.
Masa z pelnym bakiem i fabrycznymi fotelami to rowno 840kg (wazone)
Kolor szary polmat, z elementami czarnego matu
przyszlosciowo:
progi GSi i chyba zmiana kolory na taki z polyskiem
Alufelgi
7x13 Atiwe (tak tak, wchodza na heble 256) opony; dunlop sp2000 175/50 wygrzebane u scottiego
7x15fondmetal opony; Syncro?! jakes koreanskie gow.o za 120pln kupione w 2006roku 195/45
7x15rh cup opony; do niedawna toyo proxcs tr1 2sztuki, niestety kapitulowaly 195/50 obecnie 4 felgi bez opon
5,5x14ronal gm opony; zimowe: niemieckie nalewki i debice 165/65
Wnętrze
Klatka bezpieczenstwa SPARCO,fotele kubelkowe Micro, pasy 3punktowe Schroth, przerobiony tunel srodkowy(wydech)oraz mechanizm zmiany biegow od calibry.
Wnetrze pomalowane na bialo.
Akumulator w bagazniku.
Przyszlosc:
deska przedlift oraz zegary monitorujace prace silnika
Zawieszenie
Rozporka przednia OMP
Przednie amory PremiumTec dedykowane pod corse B GSi, sprezyna h&r -70 do corsy 1,4(z 2.0 ponad -100)
Tylne amory PremiumTec do corsy A, sprezyna robiona na zamowienie -90
Wszystkie elementy gumowe wymienione na nowe,
przyszlosciowo poly i bile b10
Hamulce
przod;
256Ate z calibry + tercze brembo max, klocki ferodo
tyl;
calkowicie nowe od corsy A GSi
Przyszlosciowo kolektor sily, hydraulik i moze tarcze na tyl
Filmiki:
[youtube]VuTzQ2CL9so[/youtube]
[youtube]kEaJ_m-D8uE[/youtube]
fotek mam cala mase, ale zaprezetuje kilka, zawsze moge uzupelnic o cos ciekawego
:















nie wiem czy fotki dalem wystarczajaco male, jak nie to poprawie je za jakis czas, bo troche to potrwa

postanowilem pokazac czym was tak meczylem

jak sie domyslacie (co po niektorzy znaja to auto juz w miare dobrze) nie jest to Corsa B, a poczciwa pierwsza generacja zwana A

auto to model z 1992 roku, fabryke opuscila jako polift w jednej z bogatszych wersji czyli joy ...auto przez pare lat troche stracilo ze swojej specyfikacji (w zasadzie tylko oryginalne zegary z obrotkiem na takie bez) mimo to dalej bylo godne uwagi
wyposazenie:
alu felgi 14"
fotele a'la recaro z zielona tapicerka i welurem
podswietlane lusterka w oslonach slonecznych
zestaw audio
zegarek kwarcowy
i kilka innch bajaerow nie dostepnych w podstawowych corsach
jednak najciekawsza opcja byl panoramiczny elektrycznie otwierany brezentowy dach

auto pojezdzilo tak troche czasu z kilkoma modami jak gleba i szerokie 13" na niskim profilu ...az po 3latach grzebania urodzilo sie cos takiego:
Silnik
0-200km/h
[youtube]ZLZtKagwjNI[/youtube]
jeszcze bez Mattiga i Lexmaul'a
c20ne 1998ccm 8v ohc, remont wykonany wlasnorecznie, calkowity przebieg ok 140tys, 5tys od remontu
Glowica:
Planowana, obrobione kanaly dolotowe i wylotowe, zawory chojnacki, wzmocnione sprezynki
Walek:
sportowy produkcji Światka
Tloki:
doprezajace tloki z silnika o oznaczeniu 20SEH
Uklad dolotowy:
Lexmaul RAM OHC, kolektor dolotowy z efektem doladowania dynamicznego, duzy stozek
Uklad wydechowy:
kolektor rurowy Mattig fi45 (za lambda srednica powiekszona na fi 50),
wydech fi 54(wew fi50) srodkowy tlumik od passata(wew fi 50) koncowy WMsport(wew fi 56) przerobiny na slomke
Kolo zamachowe:
stoczone i wywazone (ok 5kg)
Sterowania:
Narazie podpiety seryjny komp
Moc:
jakies 140KM i 195NM; po solidnym strojeniu powinno byc troche wiecej
skrzynia
f16, shortshift wlasniej konstrukcji na sierpie
Nadwozie
Calkowicie przebudowane na wersje z przedliftingu. Stylizowane na Corsa GSi;Gt/E. Obspawane podluznice, wraz z elementami mocowania zawieszenia przod i tyl.
Nadkola poszerzone o ok 5cm na strone.
Wymieniony caly plat dachu z brezentu na metal.
Usuniete wszystkie oznaczenia
Przednie kierunki biale, tylne lampli cale czerwone.
Masa z pelnym bakiem i fabrycznymi fotelami to rowno 840kg (wazone)
Kolor szary polmat, z elementami czarnego matu
przyszlosciowo:
progi GSi i chyba zmiana kolory na taki z polyskiem

Alufelgi
7x13 Atiwe (tak tak, wchodza na heble 256) opony; dunlop sp2000 175/50 wygrzebane u scottiego
7x15fondmetal opony; Syncro?! jakes koreanskie gow.o za 120pln kupione w 2006roku 195/45
7x15rh cup opony; do niedawna toyo proxcs tr1 2sztuki, niestety kapitulowaly 195/50 obecnie 4 felgi bez opon

5,5x14ronal gm opony; zimowe: niemieckie nalewki i debice 165/65
Wnętrze
Klatka bezpieczenstwa SPARCO,fotele kubelkowe Micro, pasy 3punktowe Schroth, przerobiony tunel srodkowy(wydech)oraz mechanizm zmiany biegow od calibry.
Wnetrze pomalowane na bialo.
Akumulator w bagazniku.
Przyszlosc:
deska przedlift oraz zegary monitorujace prace silnika
Zawieszenie
Rozporka przednia OMP
Przednie amory PremiumTec dedykowane pod corse B GSi, sprezyna h&r -70 do corsy 1,4(z 2.0 ponad -100)
Tylne amory PremiumTec do corsy A, sprezyna robiona na zamowienie -90
Wszystkie elementy gumowe wymienione na nowe,
przyszlosciowo poly i bile b10
Hamulce
przod;
256Ate z calibry + tercze brembo max, klocki ferodo
tyl;
calkowicie nowe od corsy A GSi
Przyszlosciowo kolektor sily, hydraulik i moze tarcze na tyl
Filmiki:
[youtube]VuTzQ2CL9so[/youtube]
[youtube]kEaJ_m-D8uE[/youtube]
fotek mam cala mase, ale zaprezetuje kilka, zawsze moge uzupelnic o cos ciekawego















nie wiem czy fotki dalem wystarczajaco male, jak nie to poprawie je za jakis czas, bo troche to potrwa

