Strona 1 z 1

Inter Alloy - jaka jakość?

: 27 gru 2008, o 21:16
autor: Marko
Chciałem uzyskać informacje co do producenta sprężyn Inter Alloy, ponieważ nigdy o nim nie słyszałem, może Ktoś się orientuje czy są one cokolwiek warte...? :D
http://www.allegro.pl/item510175179_spr ... _cena.html

p.s lepiej wybrać takie sprężyny nówki, czy za mniej więcej te same pieniążki używane Eibachy..? :-?

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 27 gru 2008, o 21:18
autor: kruszyn1
ja bym brał Eibacha...

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 27 gru 2008, o 21:25
autor: Marko
tak myślę że te Inter Alloy to jakaś chińska jakość pakowana w niemieckie pudełko, ale chciałem zasięgnąć opinii innych Osób, które miały do czynienia z nimi w praktyce... co do Eibachów nawet nie ma co porównywać, ale czy warto dać za mniej więcej 3 letnie Eibachy kwotę 320zł?? :-? (chyba nie, ale może się mylę..)

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 28 gru 2008, o 20:51
autor: Marko
Prosiłbym o informacje: czy Eibachy są bardziej miękkie (w rozumieniu komfortowe) niż Weitec-i, czy jest na odwrót. Jakby Ktoś mi mógł zrobić takie krótkie zestawienie (Eibach,H&R,Weitec,Vogtland,Gt Cupline, Jamex itd.)

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 28 gru 2008, o 20:55
autor: kruszyn1
vogtland (koni) bardzo komfortowe :)
jamex wg mnie bardzo twarde (miałem zestaw 70/50 i był beton)
h&r podobno bardzo twarde (Aro ma już ich dość ;) )
cupline coś pomiędzy vogtland, a jamex

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 28 gru 2008, o 21:11
autor: Marko
mógłbyś tu jeszcze wcisnąć pomiędzy to gdzieć KW i Weiteca..? Aro chyba nie jeździł na Weitec-u... :oko:
Prosiłbym o informacje jakie sprężyny są w miarę komfortowe, bo ku... na te jeba... polskie drogi gdzie co metr jest dziura wielka jak kanion krateru i ja przy tym skaczący pod niebo i uderzający głową w podsufitkę to krew mnie zalewa, a o komforcie to żadnym mowy być nie może :-P
Generalnie jakie możecie mi polecić sprężyny które ładnie wybierają dziury na drodze, obniżające max 30mm (nie chcę bardziej obniżać pod 15'') :)

p.s Kruszyn mówisz że Vogtland są komfortowe, ale pewnie w grę wchodzą tylko nowe (a to mi się średnio widzi :-? ), bo Kto mi sprzeda używki Vogtland 30mm, na pewno na to potrzeba dużo czasu, a ja do przyszłej zimy nie chcę czekać :oko: dzięki za odzew na mój "apel" :)2

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 28 gru 2008, o 21:25
autor: kruszyn1
załóż seryjne, albo ma wyglądać, albo być komfortowo :P
ja napisałem co gdzieś tam wyczytałem :P

reszty nie wcisne bo nie znam, może ktoś inny się odezwie ;)

ja mam Vogtland nowe i jest bajeczka, ale springi nie zmieniają swojej charakterystyki z wiekiem (chyba :P )
jak nie chcesz czekać to kup to co jest, "męcz" się z tym co masz lub kup seryjne dla corsy gsi :)

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 28 gru 2008, o 22:02
autor: Marko
Podobno na nasze kochane polskie drogi optymalnym rozwiązaniem są sprężyny Vogtlanda i KW. Tak jak napisałeś Gnejsik , H&R-y, Jamex są twarde, a Eibachy stoją tak po środku :oko:
p.s sprawność sprężyn 75% to jest dużo? :)

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 29 gru 2008, o 13:09
autor: -=m&m=-
Swego czasu Vogtland wsadzał swoje sprezyny do kit'ów KONI :oko: nie wiem jak jest teraz ... ja w swojej karierze miałem tylko seryjne sprezyny i eibacha. Eibach był dla mnie super rozwiązaniem. W połączeniu z regulowanymi amortyzatorami SPAX dawał mozliwości ustawienia od całkowitej deski po pełny komfort przy pokonywaniu polskich dróg.

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 29 gru 2008, o 16:50
autor: Marko
Czy sprężyny KW są bardzo twarde?? czy Ktoś na nich jeździł?? w porównaniu z Eibach, Vogtland i Weitec-iem :) (bardziej miękkie/twarde).... z góry dzięki za pomoc

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 31 gru 2008, o 15:22
autor: Aro
nie kojarzę, żeby ktoś kiedyś w klubie jeździł na KW :-? co do tych H&R to faktycznie na pewno są dużo twardsze od Koni - to akurat wiem z autopsji, jeżdżąc dla porównania z Piratem i Endo. Że Vogtland robi sprężyny dla Koni czytałem w wielu miejscach i potwierdzali to również ludzie z kilku sklepów handlujących tym.
Wafel, a skąd informacje, że Vogtland jest badziej komfortowy od Eibacha? Wyczytałem gdzieś w archiwum jak Stelmi pisał, że jeździł na obu i miększy był Eibach.

Temat w sam raz dla mnie, bo właśnie stoję przed dylematem co kupić ;)

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 31 gru 2008, o 15:53
autor: kruszyn1
Aro ja na Eibachu nie jeździłem, ale Vogtland jest wg mnie bardzo miękki...

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 31 gru 2008, o 16:43
autor: Marko
przeglądając różne stronki i fora w necie przeważnie spotykałem się z opinią że Vogtland (Koni) jest najmiększy i przez to najbardziej komfortowy. Troszkę twardsze są Eibachy, ale komfort też jest Ok (taka optymalna opcja), zaś Weitec twardszy od obu wyżej wymienionych (wiem to z własnej autopsji;), a hardcore to h&r, KW i jeszcze mogę dodać Jamex. :) tyle udało mi się zdobyć informacji :-D pozdro

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 5 sty 2009, o 00:38
autor: szajboos
Miałem w Kadecie KW i było hardcore'owo na dziurach, ale w zakręcie świetnie trzyma :oko:

Re: Inter Alloy - jaka jakość?

: 5 sty 2009, o 12:23
autor: endo
jak ma byc komfortowo to ja bym bral w kolejnosci:
1. eibach
2. vogtland (koni)

eibacha pamietam tylko z czasow corsy Wow'a, ale b. wiele osob poleca je do lekkiego utwardzenia serii