2.0 problem z maglownica albo innym elementem zawiasu
: 29 gru 2008, o 15:09
tak jak w temacie ...
auto po dosc ostrym treningu (kilku krotnie pojechany na 120% mocno forfun z pelnymi bokami i agresywnym napadaniem zakretow 15km odcinek) zaczelo dziwnie sie zachowywac.
Objaw jest taki ze kierownica zaczela dziwnie lekko pracowac w obie strony, czasami szarpiac (mocne szarpniecia nie do utrzymania) lub poprostu dziwnie sie zachowuje w czasie kontry (jak by sie rozjezdzaly kola w 2 strony)
Przejzalem wstepnie zawieszenie i wszystkie elementy gumowe oraz sworznie sa ok.
Lozysk od amorow nie sprawdzalem, poniewaz nie mam dostepu.
Auto stracilo geometrie, i zmienia sie ona pod wplywem jazdy (raz jedna raz droga strona, raz slabiej raz mocniej)
Co to moze byc? Maglownice mam dorga w razie czego jednak wymiana w ca 2.0 bedzie mocna problematyczna wiec wczesniej wole sie upewnic czy to nie cos innego ...gdzie szukac przyczyny, czy wjechanie na stacje diagnostyczna moze pokazac przyczyne?
auto po dosc ostrym treningu (kilku krotnie pojechany na 120% mocno forfun z pelnymi bokami i agresywnym napadaniem zakretow 15km odcinek) zaczelo dziwnie sie zachowywac.
Objaw jest taki ze kierownica zaczela dziwnie lekko pracowac w obie strony, czasami szarpiac (mocne szarpniecia nie do utrzymania) lub poprostu dziwnie sie zachowuje w czasie kontry (jak by sie rozjezdzaly kola w 2 strony)
Przejzalem wstepnie zawieszenie i wszystkie elementy gumowe oraz sworznie sa ok.
Lozysk od amorow nie sprawdzalem, poniewaz nie mam dostepu.
Auto stracilo geometrie, i zmienia sie ona pod wplywem jazdy (raz jedna raz droga strona, raz slabiej raz mocniej)
Co to moze byc? Maglownice mam dorga w razie czego jednak wymiana w ca 2.0 bedzie mocna problematyczna wiec wczesniej wole sie upewnic czy to nie cos innego ...gdzie szukac przyczyny, czy wjechanie na stacje diagnostyczna moze pokazac przyczyne?