Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 1
- Rejestracja: 20 mar 2009, o 10:27
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB
Moja CB 1,7 D co około 1000 1500 km krzywi tarcze. Ostatnio zamontowałem tarcze ATE i też zaczęły bić po około 1000 km. Chcę przejść na wentylowane tarcze o wymiarach 236x20 i w związku z tym mam pytanie czy wystarczy tylko wymienić same zaciski czy jażma też
- Sław
- Nowy
- Posty: 286
- Rejestracja: 2 paź 2006, o 12:44
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB
Ja na Twoim miejscu ogarnąłbym tylne hamulce a nie wymieniał przód co 1000km 
Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.

Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB
zacisk jest szerszy ... reszta taka sama ... nawet klockiFutrzak pisze:Chcę przejść na wentylowane tarcze o wymiarach 236x20 i w związku z tym mam pytanie czy wystarczy tylko wymienić same zaciski czy jażma też
ale to już wymaga minimum 15'' felgiSław pisze:Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.
ale najpierw poszukałbym powodu tego problemuFutrzak pisze:Moja CB 1,7 D co około 1000 1500 km krzywi tarcze.
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- DaroXE
- Nowy
- Posty: 121
- Rejestracja: 12 sie 2008, o 15:34
- Imię: Darek
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB
a nie tak czasem 14" felg??totik pisze:ale to już wymaga minimum 15'' felgiSław pisze:Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.

Czarnulka... troche koni już to ma pod maską... 

-
- Swój
- Posty: 992
- Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB
napewno 14"
wymieniasz tylko zaciski i tarcze, wiadomo do nowych tarcz też nowe klocki
wymieniasz tylko zaciski i tarcze, wiadomo do nowych tarcz też nowe klocki

Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB
sorry ... mój błąd .. tak 14"Gnejsik pisze:a nie tak czasem 14" felg??totik pisze:ale to już wymaga minimum 15'' felgiSław pisze:Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- Sław
- Nowy
- Posty: 286
- Rejestracja: 2 paź 2006, o 12:44
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB
Tak jak pisałem wcześniej zainteresowałbym się poprawnością działania tylnych hamulców. Ja przechodziłem to samo u siebie, z tym że mi nawet zwichrowały się tarcze 256x24 (!!), powodem było niepoprawne działanie tylnych hamulców (zajechane bębny z mega rantami, przez co okładzina nie dotykała całą powierzchnią do bębna).