Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

Wszystkie informacje o elementach układu hamulcowego Corsy B.
ODPOWIEDZ
Futrzak
Bez listowiec ;-)
Posty: 1
Rejestracja: 20 mar 2009, o 10:27
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

Post autor: Futrzak »

Moja CB 1,7 D co około 1000 1500 km krzywi tarcze. Ostatnio zamontowałem tarcze ATE i też zaczęły bić po około 1000 km. Chcę przejść na wentylowane tarcze o wymiarach 236x20 i w związku z tym mam pytanie czy wystarczy tylko wymienić same zaciski czy jażma też
Awatar użytkownika
Sław
Nowy
Posty: 286
Rejestracja: 2 paź 2006, o 12:44
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

Post autor: Sław »

Ja na Twoim miejscu ogarnąłbym tylne hamulce a nie wymieniał przód co 1000km ;)

Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.
Awatar użytkownika
totik
Nowy
Posty: 118
Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

Post autor: totik »

Futrzak pisze:Chcę przejść na wentylowane tarcze o wymiarach 236x20 i w związku z tym mam pytanie czy wystarczy tylko wymienić same zaciski czy jażma też
zacisk jest szerszy ... reszta taka sama ... nawet klocki
Sław pisze:Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.
ale to już wymaga minimum 15'' felgi
Futrzak pisze:Moja CB 1,7 D co około 1000 1500 km krzywi tarcze.
ale najpierw poszukałbym powodu tego problemu
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Awatar użytkownika
DaroXE
Nowy
Posty: 121
Rejestracja: 12 sie 2008, o 15:34
Imię: Darek
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

Post autor: DaroXE »

totik pisze:
Sław pisze:Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.
ale to już wymaga minimum 15'' felgi
a nie tak czasem 14" felg?? ;)
Czarnulka... troche koni już to ma pod maską... :lol:
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

Post autor: kruszyn1 »

napewno 14"
wymieniasz tylko zaciski i tarcze, wiadomo do nowych tarcz też nowe klocki ;)
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
totik
Nowy
Posty: 118
Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

Post autor: totik »

Gnejsik pisze:
totik pisze:
Sław pisze:Poza tym jak masz modzić to wsadziłbym od razu 256x24.
ale to już wymaga minimum 15'' felgi
a nie tak czasem 14" felg?? ;)
sorry ... mój błąd .. tak 14"
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Awatar użytkownika
Sław
Nowy
Posty: 286
Rejestracja: 2 paź 2006, o 12:44
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Przejście z tarcz pełnych na wentylowane w CB

Post autor: Sław »

Tak jak pisałem wcześniej zainteresowałbym się poprawnością działania tylnych hamulców. Ja przechodziłem to samo u siebie, z tym że mi nawet zwichrowały się tarcze 256x24 (!!), powodem było niepoprawne działanie tylnych hamulców (zajechane bębny z mega rantami, przez co okładzina nie dotykała całą powierzchnią do bębna).
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”